KaDust Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1823 Skrevet 31. mars 2011 Han tar seg friheter! Han blir visst her til i morra, senga til søstra mi er jo ledig siden hun skal til Trondheim. Var jo litt godt å se han igjen da, han er sånn strykepå-person, så jeg får jo en del kos.
Votten Skrevet 31. mars 2011 #1824 Skrevet 31. mars 2011 what!? inntrenger OG stalker? litt av et liv du har, Ka kos deg med kos! :D
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1828 Skrevet 1. april 2011 Du får komme du også vet du, hoggy.
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1830 Skrevet 1. april 2011 Mhm. Nå haiker han seg videre til Oslo, mens jeg stikker til Linci. Vi skal nemlig til Sverige i morgen, så vi tenkte å stå opp noenlunde. Men, jeg har et problem. Vil gjerne være hos Linci hele helga, men har ingen til å passe på bikkja lørdagskvelden.
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1832 Skrevet 1. april 2011 Værsågod beiben! Jeg fikk pappa til å ta han. Pappa savner jo å ha hund fælt så han er helt overivrig på å passe han uansett
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. april 2011 #1833 Skrevet 1. april 2011 Jeg kunne også ha passet bikkje, send den med første fly til Bergen
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1834 Skrevet 1. april 2011 Jeg har jo faktisk flybur til han! Nå sitter jeg å venter på at Linci skal bli ferdig med maten. Hun trengte visst ikke noe hjelp på kjøkkenet, så da sitter jeg her og koser meg. Vi har leid Paranormal Activity 2 som vi skal se ikveld før vi ser på Norske Talenter. Gleder meg! Og i morgen skal vi opp tidlig fordi vi skal en dagstur til Sverige. Da blir det å kjøpe filmer for 10kr, spise asiatisk, shoppe jakke og sko (endelig fått pengene NAV skylder), handle litt til bikkja, og så! Skal vi kjøpe bøtter med sukkerspinn! Blir vel også noe annet smågodt. Skal også handle litt vin tenker, jeg. Når vi da kommer hjem skal vi ha filmkveld under pleddet mens vi spiser sukkerspinn på godt og vondt. Deretter blir det vel vin og badekar! Åååh for en herlig helg! Og på Søndag ville Thor så gjerne møte meg, så vi skal på kino og se på The Rite. Og så blir det vel å avtale når han skal få tatovere nakken min
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1835 Skrevet 1. april 2011 Her er midda'n Linci diska opp med: Status: METT!
kristian82 Skrevet 1. april 2011 #1836 Skrevet 1. april 2011 KaDust. den maten så digg ut. Jeg måtte bare skrapet av den bernesausen eller hva det heter God helg
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1837 Skrevet 1. april 2011 Vanligvis liker jeg all mat best uten saus, men idag følte jeg for litt forandring. God helg til deg og, K!
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2011 #1838 Skrevet 1. april 2011 Åh, det så supergodt ut. Personlig er jeg nok over snittet glad i bernaise, så jeg hadde bedt om å få et sausenebb fyllt av gul herlighet ved siden av tallerkenen min, i tillegg til På tallerkenen.
kristian82 Skrevet 1. april 2011 #1839 Skrevet 1. april 2011 Vanligvis liker jeg all mat best uten saus, men idag følte jeg for litt forandring. God helg til deg og, K! Forandring kan være kjekt det da Har du blitt moderator KaDust????? Åh, det så supergodt ut. Personlig er jeg nok over snittet glad i bernaise, så jeg hadde bedt om å få et sausenebb fyllt av gul herlighet ved siden av tallerkenen min, i tillegg til På tallerkenen. jeg er sånn med ketchup jeg
KaDust Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1840 Skrevet 1. april 2011 Uff, at du orker Margareth. Men hver sin smak! Og ketchup, fysj K! Forandring er kjekt ofte, ja. JESS! Det er jeg blitt, så nå må du passe stumpen din, ellers kommer jeg å tar deg K.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå