Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Her er det nattunderholdning til tusen skjønner jeg.

Denne kan forøvrig brukes om dagen også, mellers :ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett, idag får jeg besøk. :hoppendeglad:

Aina ville så gjerne komme over og lage mat til meg, sier ikke nei til det siden jeg brant min egen middag. :fnise:

Skrevet

Så koselig! Blir det kinesisk? :fnise:

Skrevet

Nei, det blir det nok ikke :sukk:

Skrevet

Nam, thai!

Og koselørdag indeed. :strix:

Skrevet

Jaaaa, det er så trivelig :rodmer:

Skal du ha overnattingsbesøk i kveld? Ååå, det er det lenge siden jeg har hatt. Venninneovernatting med crazy matlaging, vin, gode og tullete samtaler, herlig musikk og generelt fortryllende stemning :strix:

Gjest Caitlin
Skrevet

Jaaaa, det er så trivelig :rodmer:

Skal du ha overnattingsbesøk i kveld? Ååå, det er det lenge siden jeg har hatt. Venninneovernatting med crazy matlaging, vin, gode og tullete samtaler, herlig musikk og generelt fortryllende stemning :strix:

Kanke huske når jeg sist hadde sånt :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde sånt sist helg. :fnise:

Men ja, skal ha det nå og :jepp: !

Skrevet

Oooo, det var en lang, deilig dusj :dusje:

Nå venter :pasha: og jeg på at samboeren min skal komme hjem med herlige grønnsaker og jeg er soaket i ansiktsmaske, deilige oljer, joy and sugary sweetness. Det er så deilig å føle seg fresh selv om man ikke skal ut på raveparty :jepp:

Skrevet

Sånne kvelder er herlige! :jepp: Er en måned siden sist jeg hadde det. Det er så koselig! :strix:

Skrevet

så bra at du fikk det svaret du ville, kaen min! :)

jeg spiste forresten kinamat i går.. hihi! ;) *er litt slem*

Skrevet

Åååh, Votten! Slemming. :snurt:

Joda, beiben. Jeg var oppe, men hadde 3 stk på overnatting, så dataen var ikke det første jeg satte meg ved. :fnise: Fulgte Knut-Erik og Johannes ned til stasjonen nå, mens Aina sover enda. Ble liiiitt sent igår. Vi drakk vin, så film og prata til klokka var 6, og da gikk vi å la oss.

Skrevet

Høres veldig koselig ut :Nikke: Håper du får en fin søndag :nigo:

Skrevet

Har vært en veldig fin dag. Tehe, jeg er jo selskapssjuk da.

Først var Knut Erik, Johannes og Aina her. Knut Erik og Johannes dro i 2 tiden, så var bare meg og Aina en periode. Men så rundt 5 tiden kom en annen Knut-Erik på besøk, og da dro Aina. Nå dro Knut-Erik også, og nå venter jeg på Thor som skal komme på te. :fnise:

Skrevet

Aina, Knut, Per, Olav, Anders og Bjørn. Her går det rundt for meg :fnise:

Håper du har hatt ei fin helg! :klemmer:

Skrevet (endret)
:skya: mens ingen ser meg, og så tusler jeg i seng (Bedre sent enn aldri :fnise: ) :goodbye: Endret av Guriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...