Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen får jeg besøk av en kompis, forresten. :strix: Vi skal kose oss med TV-serie maraton. Også blir det sikkert tattoo-talk siden han er tatovør :nigo:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

:kose: på min lille Ka (veldig fornøyd med at kallenavnet mitt på deg har blitt tatt opp av andre brukere :nigo:)

Jeg synes fortsatt Dust er morsommere :opplyser:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smålig irritert over at det ikke går an å ha en eneste kamerat uten at de skal ville ha meg som kjærestemateriale. Fordi jeg vil ha venner, og ikke 20 kjærester.

Men ellers overlever jeg, selvom jeg er sliten og trøtt etter å ha hatt skikkelig vårrengjøring idag. Så blir vel natta når jeg orker å reise på rumpa. :fnise:

:klem:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort masse hjemme i dag, og så vært på senvakt. Så nå skal jeg finne senga.

Huff ja det er irriterende med gutter som absolutt skal være kjærester. Men det betyr iallefall at du har draget, og du trenger ikke være redd for å ikke få noen kjæreste! :tommelopp:

Altså, du skal jo selvfølgelig ikke ta hvem som helst, men at så mange vil være sammen med deg betyr jo at du er ei jente som gutta lett liker. Og det er jo bare positivt! :klem:

:natti::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi har vært, mia. :nigo:

Joda, men åååh. Jeg har jo ikke draget på de jeg vil ha.

Kanskje, men det blir vanskelig å skaffe seg venner da, jeg går jo best sammen med gutter. Jenter blir fort for fisefine for meg, og de er vanskeligere å komme i kontakt med. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane:

20 kjærester hørtes slitsomt ut!

:fnise:

Ja, 1 er jo slitsomt nok til tider.

Jeg sier :natti:

:natti: mia. Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ms. Raggsokk

Hei, Ka! Lenge siden jeg har hatt tid til å innom :sukk: Hvordan går det? Håper du får en bra tirsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og god formiddag til deg og Mia :klem: Hva skal du bake? :hakeslepp:

Hei Sokken :hjerte: Det går bra vet du! Jeg har det egentlig relativt fint om dagen, sett situasjonen. Hjelper å være en positiv liten rakker. :jepp: Hvordan er ting med deg? :klem:

---------

Takk gud. Jeg fikk klarert opp det igår, og Thor var både enig og forståelsesfull. Så vi fortsetter møtene som venner igjen og bare glemmer gårsdagens "uhell". Men han måtte jo kommentere at jeg har de mykeste leppene han har vært borti :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Action?! :lur: Det har jeg visst ikke fått med meg..

Skal lage ostekake. :opplyser:

I morgen skal jeg og ei venninne bake pavlova. Med krem, jordbær og blåbær på toppen! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...