KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1622 Skrevet 18. mars 2011 Åja, men nei har ikke mascara Har egentlig veldig lange vipper, men det kommer ikke frem når jeg ikke bruker sminke siden de er så lyse ytterst. Men takk
mia83 Skrevet 18. mars 2011 #1624 Skrevet 18. mars 2011 Nå er det snart 11 dager til Solnelliken og frua dræg tel USA...
Gjest hogwash Skrevet 18. mars 2011 #1629 Skrevet 18. mars 2011 Fint bilde! (ja, jeg gadd faktisk lese forrige side!)
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #1630 Skrevet 18. mars 2011 Flinke Hoggern! (ja, det er mulig jeg stalker deg )
KaDust Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1631 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er imponert, hoggy! Men takk Jah, jeg er slapp på dagbokrunder-fronten nå for tiden. Beklager alle. Men igår var jeg hos L, så da ble det bare småsjekk fra tid til annen. Er hos hun enda, og idag er det fiiiiiiiint vær! Så vi skal ut på tur med bikkja.
Gjest Mahareth Skrevet 19. mars 2011 #1632 Skrevet 19. mars 2011 Kjempefint bilde, Ka Kos deg masse på tur med hunden og L
mellers Skrevet 19. mars 2011 #1636 Skrevet 19. mars 2011 Jeg elsker deg, Mellers! Å, Al! Jeg blir så tander! Nå er det snart 11 dager til Solnelliken og frua dræg tel USA... Hvem er Solnelliken, og hvor i los estados er det dere skal dræg dokker? Jah, jeg er slapp på dagbokrunder-fronten nå for tiden. Beklager alle. Men igår var jeg hos L, så da ble det bare småsjekk fra tid til annen. Er hos hun enda, og idag er det fiiiiiiiint vær! Så vi skal ut på tur med bikkja. Hurra for godvær! Her har det også vært og deilig! Men nå er det mørkt og tid for stearinlys og ... kos
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #1637 Skrevet 19. mars 2011 Hvem er Solnelliken, og hvor i los estados er det dere skal dræg dokker? Har du ikke hørt Harald Eia lese om Solnelliken? Det er bare noe som jeg og driver og tuller med.. eller.. broren min og egentlig.. Og er da altså min mann, og i dette tilfellet omtalt som Solnelliken.. Vi skal til Louisville, Nashville og New York.
mellers Skrevet 19. mars 2011 #1638 Skrevet 19. mars 2011 Åjaaaa, det sa seg jo nesten selv Åh, dere er heldige som skal på ferie! Jeg er ikke misunnelig Har dere familie der eller hva drar dere til nash?
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #1639 Skrevet 19. mars 2011 Vi har ikke familie der nei, men vi har det et par andre steder i USA. Vi skal til Louisville på MATS (Mid-America Trucking Show) som er verdens største lastebilmesse, med MANGE store fine motivlakkerte snutebiler! Og så skal vi kjøre til Nashville, som jo er country-hovedstaden. Og New York er.... New York!!
mellers Skrevet 19. mars 2011 #1640 Skrevet 19. mars 2011 Hihih, det var det jeg tenkte meg ja Husker vi hadde en gjeng fra nash innom på jobb da jeg bodde i usa, og de hadde tatt med seg cowboyhattene hele veien til hawaii :happy: Dere kommer sikkert til å ha det kjempegøy Ååååå, jeg vil også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå