mellers Skrevet 18. mars 2011 #1561 Skrevet 18. mars 2011 Herregud, nå må jeg ta meg en bolle her. Dere tjatrer as Tjatreførkjer, vet du Må nesten gå å hente meg en bolle selv nå
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1563 Skrevet 18. mars 2011 Helt sikkert, men jeg tar ikke eyeliner. Trenger jeg ikke! Jeg betalte 2900, og det var inkl etterbehandlig, ja. Så mange jeg måtte trenge Det var ikke så ille pris, det! Har lyst til å sjekke det ut her i Bergen, har fått tlfnummer til ei som skal være flink - men hver gang jeg har en laks til overs så havner den merkelig nok alltid i klørne til en dyrebutikk eller dyrebeskyttelse
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1564 Skrevet 18. mars 2011 Det var ikke så ille pris, det! Har lyst til å sjekke det ut her i Bergen, har fått tlfnummer til ei som skal være flink - men hver gang jeg har en laks til overs så havner den merkelig nok alltid i klørne til en dyrebutikk eller dyrebeskyttelse Du altså! Nei, var ikke så ille.
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1566 Skrevet 18. mars 2011 Natta Guriane! Skal stikke til senga jeg også nå. Har bestemt meg for at jeg er frisk når jeg våkner i morgen God natt! Sleep tight, let the bedbugs bite.
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1567 Skrevet 18. mars 2011 Å, gjesp. Jeg er trøtt, jeg. Men har bomullshode som ikke vil roe seg ned, så jeg får se litt på csi og gnafse bolle så lenge Hvordan klarer du å være oppe så lenge som er syk? Jeg er heeeelt :sovne: når jeg er syk, bare med surmunn
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1568 Skrevet 18. mars 2011 Jeg sliter med søvnen, så er vanskelig å sove selv når jeg er syk. La meg 2 igår og våknet 7 idag tidlig. Måtte tvinge meg til å sove frem til klokka 10, men etter det gikk det ikke lenger. Håper jeg klarer å sove litt lenge i morgen, for kroppen trenger det.
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1569 Skrevet 18. mars 2011 Da håper jeg du får sove LENGE og våkner uthvilt! Sov godt, frøkner!
Gjest Caitlin Skrevet 18. mars 2011 #1570 Skrevet 18. mars 2011 Fikk du sove lenge og godt da Kadust :gjeiper:
Votten Skrevet 18. mars 2011 #1571 Skrevet 18. mars 2011 Disse sidene din altså, KaDust.. De FLYR jo bare av gårde! Man skjønner at det er jenter som styrer her inne Det er jammen gøy å lese alt dere prater om og Du ser like dårlig som meg du, Ka.. Hvordan er formen i dag? *spent*
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1573 Skrevet 18. mars 2011 Da håper jeg du får sove LENGE og våkner uthvilt! Sov godt, frøkner! Fikk du sove lenge og godt da Kadust :gjeiper: Våknet 7 som vanlig, men tvang meg til å sove videre hver gang våknet etter det. Så ble jeg lei klokka 11. Disse sidene din altså, KaDust.. De FLYR jo bare av gårde! Man skjønner at det er jenter som styrer her inne Det er jammen gøy å lese alt dere prater om og Du ser like dårlig som meg du, Ka.. Hvordan er formen i dag? *spent* Kan du trygt si! Men jeg synes det er koselig Åh, så heldige vi er da. Rett under grensa til å få det støtta av staten om vi vil operere. Formen idag er noe bedre. Tror mye av feberen er godt ned, men det er litt tidlig å si. Jeg orker ikke å måle igjen, hater det. Men har ingen febersmerter enda, hvertfall. Kvalmen er også borte, så nå er jeg bare sulten. Håper du våkner frisk og uthvilt i dag! Frisk er jeg vel ikke helt enda, men på god vei Åååh ASPOKFPOESKGPSOG SNØØØØØØØØØØØØØR DET ?! GRRRRRRRR
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1578 Skrevet 18. mars 2011 Sluttet nettopp å snø her. Men jeg skjønner ikke greia, fordi det er 6 PLUSS grader. Likevel legger snøen seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå