Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller ha godt med pledd og puter i bilen :opplyser:

Å, roadtrips. Jeg savner :rodmer:

Det er koselig det :rodmer: Du kan være med. Eller vent. Er du han eller hun, forresten? Du kan være med uansett altså :jolie:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er koselig det :rodmer: Du kan være med. Eller vent. Er du han eller hun, forresten? Du kan være med uansett altså :jolie:

:skratte:

Skrevet
:hoho: Du Guriane, du Guriane. :kose:
Skrevet

Jeg er ei lita førkje, jeg vettu :sminkedokke:

Kanskje ikke så lett å ta på feelingen, siden jeg har vært over middels interessert i pupper her inne de siste dagene :rolleyes:

Skrevet

*Hvisker* Psst, Ka: Er Mellers en han eller hun?

Skrevet (endret)

Jeg er ei lita førkje, jeg vettu :sminkedokke:

Kanskje ikke så lett å ta på feelingen, siden jeg har vært over middels interessert i pupper her inne de siste dagene :rolleyes:

:hoho: Jeg leste først "frøken", så så jeg det faktisk sto "førkje". :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

...men det er ikke så rart når alle plutselig snakker om ryggverk og finner ikke stor nok størrelse i vanlige butikker... :opplyser::daane:

Jeg har ikke det problemet, jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg har motsatt problem, jeg. :sjenert:

Skrevet

Pyttsann.

Det er ikke størrelsen det kommer an på! :jolie:

Skrevet

Njajo. På femininitetsfølelsen, så littegrann! :jolie:

Åneiiii jeg tråkket i spybøtta mi. :snurt: Heldigvis var vannet rent!

Skrevet

Njaaa, for så vidt. Før sa jeg alltid at jeg ikke likte store pupper uansett, med en noe bitter undertone :fnise: Men nå mener jeg det faktisk. Kommer selvfølgelig an på hvordan det passer med resten av kroppen også.

Men når vi er inne på kropp. Har du vist fram bryna?

Skrevet

Neiii, de er jo ikke ferdige før etterfyllinga. Dere får bare vente :jolie:

Skrevet

Åneiiii jeg tråkket i spybøtta mi. :snurt: Heldigvis var vannet rent!

:eeeh:

Når noe kommer opp den veien, har jeg overhodet ingen kontroll over hvor det havner. Det å måtte spy og deretter faktisk løpe hele veien til do eller vask er for meg et helt ukjent scenario. Er glad om jeg treffer bøtta, jeg. Men jeg tror ikke jeg har tråkket i den etterpå :biggrin:

Skrevet

:eeeh:

Når noe kommer opp den veien, har jeg overhodet ingen kontroll over hvor det havner. Det å måtte spy og deretter faktisk løpe hele veien til do eller vask er for meg et helt ukjent scenario. Er glad om jeg treffer bøtta, jeg. Men jeg tror ikke jeg har tråkket i den etterpå :biggrin:

:hoho: Jeg rekker som regel å vende meg over bøtta. Tar jo gjerne litt tid før jeg faktisk klarer å spy, siden jeg spiser så lite. :roll:

:hoho: Nei, det skal du være glad for. Men var bare rent vann i bøtta, luckily!

Skrevet

Neiii, de er jo ikke ferdige før etterfyllinga. Dere får bare vente :jolie:

Ja, hvordan funker det der egentlig? Når skal du etterfylle? Og blir det skorpe og sånt som på vanlig tatovering?

Skrevet

Ja, hvordan funker det der egentlig? Når skal du etterfylle? Og blir det skorpe og sånt som på vanlig tatovering?

Første gangen så tar man grov overhaling for å få ca formen og blabla. Nytter ikke å gjøre det jenvt og nøye, for tar jo tid å få til grunnformen - også hovner brynet opp.

Så tar det 1-2 uker før det gror og da tar du etterfyll når du føler det har grodd ordentlig, og da fiksen man på man vil ha fikset, evt endrer litt på fargen.

Ja, blir sånn skorpe. Har det nå, den sviir. :sukk:

Skrevet

Herregud, nå må jeg ta meg en bolle her. Dere tjatrer as :daane::fnise:

Skrevet

Hmm. Spennende saker. Men er ikke det helt grusomt når man tar eyeliner da? Skorpe på øyelokket? Grøss! :overrasket:

Hvor mye måtte du ut med? Og inkluderer det etterbehandling?

Skrevet

Det ligger i vår natur! Vi er jo damer, tross alt :jolie:

:fnise: Må ta meg en bolle selv. Er trøtt, men må ha meg litt mat før jeg legger meg, for klarer ikke å sove på tom mage. :sjenert:

Skrevet

Hmm. Spennende saker. Men er ikke det helt grusomt når man tar eyeliner da? Skorpe på øyelokket? Grøss! :overrasket:

Hvor mye måtte du ut med? Og inkluderer det etterbehandling?

Helt sikkert, men jeg tar ikke eyeliner. :nigo: Trenger jeg ikke!

Jeg betalte 2900, og det var inkl etterbehandlig, ja. Så mange jeg måtte trenge :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...