mellers Skrevet 18. mars 2011 #1521 Del Skrevet 18. mars 2011 Åh, takk lille mell. Ntåå! Lille mell! Men... hvorfor har du blitt så syk? Dette har gått meg hus forbi.. Du har vel ikke vært mellabar ute? Kanskje det var frekt Egentlig ville jeg spørre om 8 Ja, jeg er det Men mange takk Åtte?! Du har egentlig lyst på et brett med boller, du. Men hvis man skal spise så mange må man ha litt variasjon; hjemmerørt jordbærsyltetøy, brunost, blåbær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1522 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal vi ta oss en tur? FRITT FOR Å KJØRE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1523 Del Skrevet 18. mars 2011 Espaboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 18. mars 2011 Ntåå! Lille mell! Men... hvorfor har du blitt så syk? Dette har gått meg hus forbi.. Du har vel ikke vært mellabar ute? Jeg vet ikke. Det kom brått på tirsdags kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1525 Del Skrevet 18. mars 2011 Uff, så kjedelig. Håper du blir like brått frisk - som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 18. mars 2011 Håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. mars 2011 #1527 Del Skrevet 18. mars 2011 Skal vi ta oss en tur? FRITT FOR Å KJØRE! JAA!! Ja, jøss, bare kjør du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1528 Del Skrevet 18. mars 2011 JAA!! Ja, jøss, bare kjør du Wee, mer trening La oss dra med en gang, de er jo nattåpent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. mars 2011 #1529 Del Skrevet 18. mars 2011 Wee, mer trening La oss dra med en gang, de er jo nattåpent? To fluer i én smekk Supert! Har de? (Har aldri vært der om natta, jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1530 Del Skrevet 18. mars 2011 Men men men... Hva er espaboller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1531 Del Skrevet 18. mars 2011 To fluer i én smekk Supert! Har de? (Har aldri vært der om natta, jeg) Det er jo bensinstasjon, så bør jo være det. Men men men... Hva er espaboller? Espaboller er boller fra Espa. Verdens beste boller De er kåret for å være Norges beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1532 Del Skrevet 18. mars 2011 Æhm... ...hvor er Espa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. mars 2011 #1533 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det er jo bensinstasjon, så bør jo være det. Espaboller er boller fra Espa. Verdens beste boller De er kåret for å være Norges beste. Men det er jo bare en sånn liten bensinstasjon da De er nydelige Æhm... ...hvor er Espa? Langs E6, mellom Oslo og Hamar Eller mer mellom Minnesund og Hamar kanskje. Husker ikek nøyaktig hvor det ligger hen jeg Endret 18. mars 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mars 2011 #1534 Del Skrevet 18. mars 2011 Ntåå! Lille mell! Men... hvorfor har du blitt så syk? Dette har gått meg hus forbi.. Du har vel ikke vært mellabar ute? Åtte?! Du har egentlig lyst på et brett med boller, du. Men hvis man skal spise så mange må man ha litt variasjon; hjemmerørt jordbærsyltetøy, brunost, blåbær... Jeg kan ta 4 med melis og 4 uten melis Nok variasjon for meg Nå er det leggetid. Sov godt KaDust og god bedring God natt ril resten av folket her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1535 Del Skrevet 18. mars 2011 Jajoo. Men de burde jo holde åpent! Hvis ikke får vi sove i bilen imens. Evt finne et motell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1536 Del Skrevet 18. mars 2011 God natt, K! Sov godt og drøm vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1537 Del Skrevet 18. mars 2011 Men det er jo bare en sånn liten bensinstasjon da De er nydelige Langs E6, mellom Oslo og Hamar Eller mer mellom Minnesund og Hamar kanskje. Husker ikek nøyaktig hvor det ligger hen jeg Ja, det forklarer jo saken! Hvorfor er de så gode da? Hemmelig ingrediens? Jeg kan ta 4 med melis og 4 uten melis Nok variasjon for meg Nå er det leggetid. Sov godt KaDust og god bedring God natt ril resten av folket her også Du er nå søt! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. mars 2011 #1538 Del Skrevet 18. mars 2011 Jajoo. Men de burde jo holde åpent! Hvis ikke får vi sove i bilen imens. Evt finne et motell Det er dårlig med motell oppover der, er det ikke? Må ta inn på Minnesund da i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 18. mars 2011 #1539 Del Skrevet 18. mars 2011 Eller ha godt med pledd og puter i bilen Å, roadtrips. Jeg savner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 18. mars 2011 Er jeg usikker på, men må vel bli noe sånn Lille mell er inne på noe. Roadtrips med masse pledd og puter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå