Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg tror ikke jeg heller ville kjørt i Oslo sånn uten videre, men det er jo som du sier Kadust, bare å følge veien :fnise:

Har du det bra i dag? :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall greit å ha med seg en som kan hjelpe til med å lese skilter osv om man ikke er kjent. Men nå skal vel du øvelseskjøre så da er det jo ikke noe problem :)

Gjest Krizzy
Skrevet

Kjøreturen gikk bra! Nå skal jeg snart starte å kjøre i Oslo. :overrasket:

:overrasket: Du må være splittepine gærn jo! :overrasket: Det er jo helt kaos her inne i trafikken!

Skrevet

:vinke: Da vi kjørte til Oslo med kjøreskolen hadde jeg flaks. Kjørte den veien som jeg har kjørt utallige ganger med x'en min. :nigo:

X'en min kjørte og jeg satt på da, men jeg kjente jo veien godt likevel. Så det var veldig greit. Jeg ville ikke kjørt midt i sentrum nå tror jeg... :daane:

Virker så stressende det.

Håper du får en fin dag! :klem:

Det er greit det da, at det er en vei du kjente godt. :nigo: Kjenner jo veien godt jeg også, siden vi har dratt til mormoren min flere ganger.

:klem: Du også!

Jeg tror ikke jeg heller ville kjørt i Oslo sånn uten videre, men det er jo som du sier Kadust, bare å følge veien :fnise:

Har du det bra i dag? :kose:

Pff, er jo ikke akkurat midt inne i Oslo Sentrum jeg kjører heller da. :fnise:

Ja, helt greit! Men jeg tror jeg presser meg for hardt i treningen, for jeg blir skikkelig kvalm. :overrasket:

Det er iallefall greit å ha med seg en som kan hjelpe til med å lese skilter osv om man ikke er kjent. Men nå skal vel du øvelseskjøre så da er det jo ikke noe problem :)

Nei, er jo ikke store problemet. :nigo:

:overrasket: Du må være splittepine gærn jo! :overrasket: Det er jo helt kaos her inne i trafikken!

Skal ikke kjøre i selve sentrum, daa. Men kaos er det, ja. :fnise:

Gjest Krizzy
Skrevet

Skal ikke kjøre i selve sentrum, daa. Men kaos er det, ja. :fnise:

:Nikke:

Enda godt det ikke er i sentrum! Da blir det litt mindre kaosfaktor! :fnise:

Skrevet

Ja :fnise: Nei, jeg tror ikke sentrum er helt tingen enda. Skjønner egentlig ikke hva man skal med bil der heller. :roll:

Gjest Krizzy
Skrevet

Ja :fnise: Nei, jeg tror ikke sentrum er helt tingen enda. Skjønner egentlig ikke hva man skal med bil der heller. :roll:

Ikke jeg heller! :vetikke:

En jeg kjenner bodde der nede. Han hadde satt den igjen hos sine foreldre. Han bodde mitt i sentrum, og skjønte heller ikke hva han skulle med bil.... Men det er jo tydelig noen som må ha bil i sentrum! :roll::fnise:

Skrevet
:fnise: Tydeligvis, ja! Ser jo det når jeg er der. Men med kollektiv og alt man trenger rett rundt hjørnet ser jeg ikke pointet.
Gjest Krizzy
Skrevet

:fnise: Tydeligvis, ja! Ser jo det når jeg er der. Men med kollektiv og alt man trenger rett rundt hjørnet ser jeg ikke pointet.

Jeg ser heller ikke pointet! :lol:

Skrevet

Uggh. Jeg forvillet meg gjennom sentrum av Oslo for en stund siden. Herregud, hadde ikke helt forberedt meg på trikken og diverse andre obstacles vi ikke trenger å bekymre oss over i nord :daane:

Lenge leve kollektivtransporten! :opplyser:

Skrevet

Åneiånei, jeg starter å få skikkelig vondt i halsen. :(

Skrevet

Jeg har halsepastiller til deg :kose:

Skrevet

*Drar 8 timer for å hente halspastiller hos mellers*

Skrevet

Muahahah! Det var egentlig bare et triks for å få deg til :regn: byen. Dropsene kunne du kjøpt der hjemme også! :lur:

Men nååååå får du være her i Bergen sammen med alle oss søtingene :danse: Også kan du få sånn brillerens hos Al :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...