Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
:sukk: Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middag om ti! :hoppendeglad:

Skrevet

Nå bør jeg virkelig komme meg til sengs. Er jo ikke lenge til jeg skal opp!

Meeen jeg er ikke trøtt :jolie:

Skrevet

Jeg er kjempetrøtt. Men får ikke sove :bond: Tror jeg brygger på :kvalm::daane:

Skrevet

Nå er jeg snurt! :snurt: En bekjent lurte på hvordan hund jeg hadde, også gjettet han på Chihuahua eller Dachs. Jeg ser visst ut som en jente som har slike hunder. :jolie:

Gjest Caitlin
Skrevet

Nå er jeg snurt! :snurt: En bekjent lurte på hvordan hund jeg hadde, også gjettet han på Chihuahua eller Dachs. Jeg ser visst ut som en jente som har slike hunder. :jolie:

:fnise::fnise::fnise:

Ikke akkurat sånn str på Sigel :fnise:

Skrevet
:fnise: Nei, ikke akkurat!
Skrevet (endret)

Det er så rart når man prater med folk som pleide å være god venn med deg, men som du ikke har hatt kontakt med på noen år. Er så rart å se hvordan de har utviklet seg videre, og hvordan de har vokst!

Edit: Jeg ble dratt inn til veileder når jeg skrev det andre, så ble ikke ferdig. :roll:

Endret av KaDust
Skrevet

:hakeslepp: du skulle sparket henne i leggen :jolie:

:vinke: foresten :ler: hatt en fin mandag?

Skrevet

:hakeslepp: du skulle sparket henne i leggen :jolie:

:vinke: foresten :ler: hatt en fin mandag?

Ja! Fy og fy, jeg ligner ikke på en som kunne gått hånd i hånd med Paris Hilton, altså! :snurt:

:vinke: K! Joda, helt greit! Skal øvelseskjøre etter, da. :jepp: Det gleder jeg meg til!

:klemmer:

:hug:

Skrevet

Kjøreturen gikk bra! Nå skal jeg snart starte å kjøre i Oslo. :overrasket:

Skrevet

Oioi.. du er modig :) Det tør ikke jeg. Mest fordi jeg ikke kjent - det går fint med alt annet. Jeg syns egentlig det er merkelig at jeg ikke hadde kjøretimer der inne :P Hadde bare kjøretimer i Drammen jeg, og der er det jo ikke noe vanskelig å kjøre :P

Skrevet

Er ikke særlig kjent i Oslo jeg heller. Men er jo bare å følge veien :fnise:

Skrevet

God morgen alle! :kaffekopp: Bare å forsyne seg.

Nå sitter jeg på kurs igjen! Fant ut at jeg måtte nesten komme meg av gårde siden det er trening idag. Jeg trenger å komme litt i form. :jepp:

Skrevet (endret)

:vinke: Da vi kjørte til Oslo med kjøreskolen hadde jeg flaks. Kjørte den veien som jeg har kjørt utallige ganger med x'en min. :nigo:

X'en min kjørte og jeg satt på da, men jeg kjente jo veien godt likevel. Så det var veldig greit. Jeg ville ikke kjørt midt i sentrum nå tror jeg... :daane:

Virker så stressende det.

Håper du får en fin dag! :klem:

Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...