KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1101 Skrevet 11. mars 2011 Høres kjent ut, appy. Jeg også koser meg så mye at jeg tenker ikke særlig over hva det er jeg drikker, så da blir det ofte pang-moments. Men heldigvis tåler jeg såpass mye at jeg aldri har havna i grøfta lell
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1102 Skrevet 11. mars 2011 Hehe, på julebordet (som i første julebordet med den nye jobben min, hadde jobbet siden mai) så sovnet jeg på doen på hotellet vi var på i 1-tiden. Våknet ikke før i seks tiden på morningen, ringte fra telefonen i resepsjonen så han kunne hente meg. De andre hadde letet helt villt, og han ene hadde tatt veska mi og passet på den. Ser for meg den litt eldre herremannen gå rundt i byen med en konvoluttveske Har blitt mobbet masse i ettertid, men de på jobben ble bare enda mer glade i meg
mellers Skrevet 11. mars 2011 #1103 Skrevet 11. mars 2011 Vet ikke om jeg bør nevne noen av mine eventyr fra tidligere tider
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1105 Skrevet 11. mars 2011 Appy da! Godt de på jobben ikke tok det negativt Jooo, mellers!
mellers Skrevet 11. mars 2011 #1108 Skrevet 11. mars 2011 Nå har jeg vasket opp, og fikset kjøkkenet, laget mat og poppet en øl og ei flaske vin. Herlige greier. Hm. Vet ikke om mine eventyr egner seg i åpen dagbok En gang var jeg ute på fest med en venninne i New York. Vi ble litt fulle, og i morgentimene stoppet vi innom en deli og overtalte de ansatte til å tro at jeg hadde bursdag og måtte få kake gratis. To timer senere snøvlet jeg ut av sengen, hvor jeg hadde sovnet med klær på og en håndduk over meg. Måtte rekke toget til en annen by for å dra på søndagsmuseum med slekt. Jeg hadde klart å knuse skjermen på telefonen min mens den var innstilt på lydløs og hadde ingen muligheter til å kontakte omverdenen. Kastet meg på subwayen og kom meg til togstasjonen i siste liten, men hadde glemt hvilket togselskap jeg skulle reise med og gikk til feil sted.. kom meg på rett tog sekunder før avgang akkurat som på en dårlig onsdagsfilm. Satt og trodde jeg skulle dø på toget, livredd for å sovne og miste stoppet mitt, uten mulighet til å ha alarm på den forbaskede telefonen. Troppet opp på museumet akkurat tidsnok, og rakk en liten runde blant kunsten med familien før jeg måtte kapitulere og legge meg i bilen på parkeringsplassen før å dø. 1
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1111 Skrevet 11. mars 2011 Wuhu, ei gammel klassevenninne kommer kanskje over en liten tur!
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1112 Skrevet 11. mars 2011 Litt vel spennende for min del Mellers, tror jeg hadde dødd
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1114 Skrevet 11. mars 2011 Oioi, nå må jeg snart reise meg og ta med meg bikkja og gå for å møte denne venninna.
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1116 Skrevet 11. mars 2011 We will! Jeg får vel dele en fyllehistorie fra meg også når jeg kommer tilbake
Votten Skrevet 11. mars 2011 #1117 Skrevet 11. mars 2011 Her var det jo fest og mange gode historier Jeg tror jeg bare sier; ha en god kveld! OG kooooos dere! Spesielt du, Kaka
mellers Skrevet 11. mars 2011 #1118 Skrevet 11. mars 2011 Spørsmålet jeg stiller meg er om dette kommer til å bli en gammel fyllehistorie, eller en som blir skapt i løpet av turen etter at du har inntatt en hel flaske vin sittende (og kjenner jeg deg rett - på rimelig tom mage) The beib: Det er egentlig ganske utrolig hva jeg har kommet meg i gjennom av sprell i yngre tid. Tror ikke det ville latt seg repetere i dag for å si det sånn
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1119 Skrevet 11. mars 2011 Prøver selv iherdig å repetere Må nesten kanskje bare slutte å drikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå