Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit :popcorn

:hoho: :hoho Søren og! :skratte

:fnise:

Jo!! MALE 2 MALE!! MALE 2 MALE!! :duskedame

:ler

Nei, fysj :snurt:

Da venter jeg på lista nå, og er spent på å se om du gjennomfører. :jolie

----

Ja, men saksbehandleren min er alltid rask på tråden. Men hun har fri noen torsdager og fredager, så skal se om hun tar kontakt på mandag. :nigo

Pff, hoggy gjør som han blir bedt om :lur:

Men greit, ingen male on male action. Passer meg egentlig helt umerket. :fnise:

Sender lista etterpå, men jeg må trene nå :ler:

Skjønner, håper hun ringer til mandagen da :)

Bra :fnise:

:ler:

Da blir det male 2 female da. Og vi ser på.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo!! MALE 2 MALE!! MALE 2 MALE!! :duskedame:

Mia tar jo helt av i kveld :hoho:

Da blir det male 2 female da. Og vi ser på.. :ler:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja når jeg er alene, da tar jeg av! :daane:

:hoho::kose:

:fnise:

Ah, gå å tren machoman! Så får du flashe svette muskler senere idag. :lur:

Vi sitter her og lader opp med :vin: og :skaal: så lenge :jolie::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter her og lader opp med :vin: og :skaal: så lenge :jolie::fnise:

Ja, det gjør vi! :nigo:

*Tar frem potetgull og annen snacks i tillegg til drikka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt party her og jeg har gått helt glipp av det :sukk:

Jeg må lese i helgen jeg og... burde aller helst ha isolert meg... Er jo helt umulig når det er så mye gøyalt på KG :mrgreen:

Jeg henger meg på resten av damene, vi trenger litt underholdning!

:popcorn:

og til Ka: jeg holdt på vennene mine lenge fordi jeg var redd for å bli ensom, og jeg ble ensom en laaang stund også. Er fortsatt det til en viss grad for jeg mangler venner som jeg virkelig kan stole på.

Men jeg kom til et visst punkt at jeg ikke gadd å ha negative krefter rundt meg. Jeg ble lei. Hver gang jeg prøvde å bli bedre/flinkere i noe, fikk jeg høre det. Og sånne venner ville jeg ikke ha :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partyet er fortsatt i gang. Vel, hvertfall her hos meg! Jeg skal nå lage min berømte pølse og potetmos (Det er omtrent det eneste av mat jeg klarer å la være å brenne), og så har jeg potetgull og påskeegg til senere. :nigo: Jo, også har jeg 3 forskjellige vin å velge imellom!

Vurderer nesten å sette på Spartacus etterpå.

----------

Uff, det er kjedelig å være uten venner man kan stole på. :sukk:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel. Party alene med godis, vin og underholdning er bedre enn å være i Japan og ellers store deler av verden akkurat nå. Jeg vil si vi har det rimelig ok. Opp med hodet her inne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å ringe til nav, der må man troppe opp og bli sint :opplyser:

Sant, så sant!

Vel, vel. Party alene med godis, vin og underholdning er bedre enn å være i Japan og ellers store deler av verden akkurat nå. Jeg vil si vi har det rimelig ok. Opp med hodet her inne :klemmer:

Er jeg hjerteløs om jeg sier at ikke bryr meg om det som skjedde i Japan? :sjenert: Er sjeldent jeg bryr meg om naturkatastrofer - ser på det som at det er naturen som bare rydder opp. Overbefolking og avfallsstoffer får konsekvenser! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg hjerteløs om jeg sier at ikke bryr meg om det som skjedde i Japan? :sjenert: Er sjeldent jeg bryr meg om naturkatastrofer - ser på det som at det er naturen som bare rydder opp. Overbefolking og avfallsstoffer får konsekvenser! :opplyser:

Det er jo forsåvidt en slags opprydning av naturen, og det ligger jo så langt borte, så om man ikke har noen tilknytning til det blir man jo ikke like engasjert.

Jeg har jo venner fra språkkurset som bor der, da blir man litt mer påvirket. Spesielt når jeg leser i avisen at mobilnettet er nede, og ser at de fra kurset skriver det samme - da får man den virkeligheten nærmere på seg på en måte.

skulle ønske jeg hadde et glass :vin: og kjæresten min her nå..

I det minste er du ikke alene om å sitte der alene, ka :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også være alene i kveld :opplyser:

Og ja, jeg bryr meg i alle fall. Hele familien min der har vært evakuert. Men heldigvis bare materielle skader så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forsåvidt en slags opprydning av naturen, og det ligger jo så langt borte, så om man ikke har noen tilknytning til det blir man jo ikke like engasjert.

Jeg har jo venner fra språkkurset som bor der, da blir man litt mer påvirket. Spesielt når jeg leser i avisen at mobilnettet er nede, og ser at de fra kurset skriver det samme - da får man den virkeligheten nærmere på seg på en måte.

skulle ønske jeg hadde et glass :vin: og kjæresten min her nå..

I det minste er du ikke alene om å sitte der alene, ka :mrgreen:

Ja, jeg hadde nok brydd meg om jeg kjente noen der. Men det gjør jeg nå ikke, så da tenker jeg bare biologisk om det.

Skjønner jo at du bekymrer deg selvfølgelig, men rammet tsunamien området der vennene dine befinner seg?

Nei, vi får sitte å være alene sammen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også være alene i kveld :opplyser:

Og ja, jeg bryr meg i alle fall. Hele familien min der har vært evakuert. Men heldigvis bare materielle skader så langt.

Åh, da er vi enda en på lasset! :popcorn: '

Selvfølgelig bryr du deg om du har familie der da :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg er med på fest :danse::kristin:

Sånn der, bry seg om naturkatastrofer, jeg tror kanskje det kommer mer med alderen Kadust ;) Jeg brydde meg heller ikke så mye om det før, men de siste årene når jeg har egne unger og sånn så gjør det mye mer inntrykk!

Jeg drikker musserende rosevin :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være, beiben. :) Jeg starter vel å bry meg om dét også en eller annen gang.

:danser: Bare å være med det!

Åh, jeg også drikker rosevin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kan godt være, beiben. :) Jeg starter vel å bry meg om dét også en eller annen gang.

:danser: Bare å være med det!

Åh, jeg også drikker rosevin :nigo:

Min er KJEMPEgod, den MÅ du bare skrive opp og prøve en gang, om du ikke alt har gjort det :fnise:

Heter Brown Brothers - Zibibbo Rosa :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...