Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så kjedelig å se film alene :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jo forsåvidt det.. :sukk: Du har det ikke lett.. :kose:

Du får være her sammen med oss da! :hoppe:

Skrevet

Vi kan ha party i boka mi :lur:

:danser:

Skrevet

Vi kan ha whisky, vin, vodka! Alt dere vil ha!

Kan til og med skaffe mannlig stripper. :lur: (Tar frem telefonen og slår nummeret til K82.)

Skrevet

Kan til og med skaffe mannlig stripper. :lur: (Tar frem telefonen og slår nummeret til K82.)

:5: Høres bra ut :nigo:

:hoho:

Skrevet

:fnise

Gjør nok det, K! Er jo grenser for hvor uheldige man kan være.

Jeg og A har så dårlig humor, altså. Hun er jo på besøk her (som jeg har glemt å nevne). Så sitter vi å lager face-statuser om hverandre :sukk

:vinke:

Ja, det må jo snu :kose:

Satt du å gråt på kurset? :sukk::troest:

Så bra han nye legen var :tommelopp:

Men om du er sykemeldt så har jo ikke nav en driiiiiiitt de skulle ha sagt da, i forbindelse med om du kan jobbe/gå på kurs eller whatever! Men om du er sykemeldt - å er 100 % hjemme - så har du fort ikke krav på sykepenger, eller noe annet enn sosial stønad muligens.

Masse :troest:

Ja, har bilder av det. Mye lengre på ene siden og en lang "tust" som bare hang nedenfor alt det andre håret. Latterlig! Måtte tilbake og få en annen til å rette det opp. 10 cm av håret jeg så kjørt sparer på forsvant. Det er 10mnds sparing(ca) det!

Seriøst, da hadde jeg slått meg så vrang i den salongen as :hakeslepp: Jeg hadde minst knust noe og minst spyttet en gang på frisøren (og seff ikke betalt) :jolie:

:troest:

Natta for meg også!

A ba en gutt over slik at vi kunne ha trekant :haar Så nå skal jeg legge meg til å sove!

Dere må ikke glemme at jeg tar ekstra betalt for tjenester utover det å strippe da :jolie: (Å der, vips, var k82 prostituert :rulle: )

:5 Høres bra ut :nigo

:hoho

Skrevet

:hakeslepp:

Hva er det slags venninner dere er borti her inne? Høres jo ut som dere har truffet de verste nekene hele gjengen.

Jeg hadde samme innstilling til jenter før, og har alltid hatt mest (bare) guttevenner. Bare drama og gnål på damer. Men så fant jeg ut at det var jo ingen vits å omgås folk som bare fikk meg til å føle meg dårlig. De jentevennene jeg har nå er verdens beste :rodmer:

Ikke bruk tid på folk som ikke er verdt det, sier nå jeg :opplyser:

Skrevet

Dere må ikke glemme at jeg tar ekstra betalt for tjenester utover det å strippe da :jolie: (Å der, vips, var k82 prostituert :rulle: )

Betaling er null problem :jolie: Men jeg har mine tvil om at du gjennomfører det. Du som ikke tør å vise stumpen din engang :arwen::skratte:

Skrevet

:vinke:

Ja, det må jo snu :kose:

Satt du å gråt på kurset? :sukk::troest:

Så bra han nye legen var :tommelopp:

Men om du er sykemeldt så har jo ikke nav en driiiiiiitt de skulle ha sagt da, i forbindelse med om du kan jobbe/gå på kurs eller whatever! Men om du er sykemeldt - å er 100 % hjemme - så har du fort ikke krav på sykepenger, eller noe annet enn sosial stønad muligens.

Masse :troest:

Mhm, så svak er jeg. :nigo:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting med NAV nå. Jeg bør vel egentlig ringe saksbehandleren min og høre, men jeg la igjen en beskjed på torsdag, så jeg venter jo fortsatt på at hun skal ringe opp igjen! Og da tørr jeg ikke å kontakte henne enda en gang :rodme:

Hah, jeg har spart litt penger for litt ekstra til meg hvertfall, K. :lur:

Skrevet

:hakeslepp:

Hva er det slags venninner dere er borti her inne? Høres jo ut som dere har truffet de verste nekene hele gjengen.

Jeg hadde samme innstilling til jenter før, og har alltid hatt mest (bare) guttevenner. Bare drama og gnål på damer. Men så fant jeg ut at det var jo ingen vits å omgås folk som bare fikk meg til å føle meg dårlig. De jentevennene jeg har nå er verdens beste :rodmer:

Ikke bruk tid på folk som ikke er verdt det, sier nå jeg :opplyser:

Ja, nå skal jeg ta en opprydding i venneflokken! Bare at da er jeg redd jeg blir alene veldig mye. :sukk: Men du har helt rett.

Betaling er null problem :jolie: Men jeg har mine tvil om at du gjennomfører det. Du som ikke tør å vise stumpen din engang :arwen::skratte:

:hoho: Sant, så sant. Kanskje vi må ringe hoggy i stedet?

Skrevet

:hoho: Sant, så sant. Kanskje vi må ringe hoggy i stedet?

:nigo:

Hoggy, Hoggy, Hoggy! :duskedame:

:nigo:

Skrevet

:riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing:

Skrevet

Betaling er null problem :jolie: Men jeg har mine tvil om at du gjennomfører det. Du som ikke tør å vise stumpen din engang :arwen :skratte

:hoho: Men i virklighetens verden gjør jeg jo alt :jolie: Såklart gjennomfører jeg :snurt: Jeg kan sende dere en liste nå, over extra tjenester jeg tilbyr :jolie:

Mhm, så svak er jeg. :nigo

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting med NAV nå. Jeg bør vel egentlig ringe saksbehandleren min og høre, men jeg la igjen en beskjed på torsdag, så jeg venter jo fortsatt på at hun skal ringe opp igjen! Og da tørr jeg ikke å kontakte henne enda en gang :rodme:

Hah, jeg har spart litt penger for litt ekstra til meg hvertfall, K. :lur

Huffda :troest:

Du må bare ringe og ringe og riiiinge til nav as :daane: De er jo så fjerne :sur:

Så bra :fnise:

Jeg tror ikke Hog er i prostitusjonsbransjen, men dere kan jo forhøre dere såklart :jolie: Det blir imidlertid ikke noe male 2 male kontakt altså :jolie: Selv om Hogwash skulle være klar for det :jolie:

Skrevet (endret)

:hoho: Men i virklighetens verden gjør jeg jo alt :jolie: Såklart gjennomfører jeg :snurt: Jeg kan sende dere en liste nå, over extra tjenester jeg tilbyr :jolie:

Jeg tror ikke Hog er i prostitusjonsbransjen, men dere kan jo forhøre dere såklart :jolie: Det blir imidlertid ikke noe male 2 male kontakt altså :jolie: Selv om Hogwash skulle være klar for det :jolie:

Greit :popcorn:

:hoho: :hoho: Søren og! :skratte:

Endret av Guriane
Skrevet

Jo!! MALE 2 MALE!! MALE 2 MALE!! :duskedame:

:ler:

Skrevet

Da venter jeg på lista nå, og er spent på å se om du gjennomfører. :jolie:

----

Ja, men saksbehandleren min er alltid rask på tråden. Men hun har fri noen torsdager og fredager, så skal se om hun tar kontakt på mandag. :nigo:

Pff, hoggy gjør som han blir bedt om :lur:

Men greit, ingen male on male action. Passer meg egentlig helt umerket. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...