KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #981 Skrevet 10. mars 2011 Ja, jeg husker det når du nevner det. Jaaa
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #982 Skrevet 10. mars 2011 Ja, har bilder av det. Mye lengre på ene siden og en lang "tust" som bare hang nedenfor alt det andre håret. Latterlig! Måtte tilbake og få en annen til å rette det opp. 10 cm av håret jeg så kjørt sparer på forsvant. Det er 10mnds sparing(ca) det! Det kjipt når man har spart også da! Jeg fikk en rævva permanent en gang husker jeg. Og så fikk jeg bare "kurer" for å gjøre det bra igjen
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #983 Skrevet 10. mars 2011 Jeg betalte 1500,- for et rævva hår. vel, fikk valuta for pengene for mye hår ble klipt av(om man skal se det på den måten )
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #984 Skrevet 10. mars 2011 Ja, jeg husker det når du nevner det. Jaaa
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #985 Skrevet 10. mars 2011 Jeg betalte 1500,- for et rævva hår. vel, fikk valuta for pengene for mye hår ble klipt av(om man skal se det på den måten )
Guriane Skrevet 11. mars 2011 #986 Skrevet 11. mars 2011 Men nå er det natta for meg også. Sov godt når den tid kommer
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #988 Skrevet 11. mars 2011 Natta for meg også! A ba en gutt over slik at vi kunne ha trekant Så nå skal jeg legge meg til å sove!
Votten Skrevet 11. mars 2011 #989 Skrevet 11. mars 2011 HAAAAALLLO Ka Jeg har nå oppdatert meg i dagboken din, siden jeg ikke har vært på KG på 2(!) dager! Håper dagen din blir fin!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mars 2011 #990 Skrevet 11. mars 2011 Ha en finfin dag, snuppa! (fy deg, Votten - ikke vært på KG på TO dager?? ) 1
Votten Skrevet 11. mars 2011 #993 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har gjort masse! Herregid, har ikke sitti stille et eneste sekund! Det kommer referat i dagboka mi om to strakser Og forresten.. jeg skammer meg, og jeg har savnet dere!
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #994 Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg så det. Du kom tilbake, så det går bra!
Votten Skrevet 11. mars 2011 #995 Skrevet 11. mars 2011 Betyr det at jeg er tilgitt? *smiler uskyldig*
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #998 Skrevet 11. mars 2011 Nå sitter jeg på kurset. Spurte veilederen min om jeg kunne dra hjem etter legetimen min. Det var greit, men da måtte jeg e-maile henne ikveld det jeg skal gjøre idag. Æsj, jeg har faen ikke ork til å sitte og google meg igjennom alle yrkene jeg ha som dataingeniør + litt info om dem, og så skrive det på et tekstdokument! Ja, greit. Jeg er pliktoppfyllende, så jeg kommer nok til å gjøre det. Men jeg synes nå hun kan ha litt forståelse for at jeg ikke orker alt på en gang oppi alt dette. Kjenner jeg mista litt av den gode følelsen jeg hadde om henne, for hun virket rett og slett kald idag. Nå sitter jeg på datarommet og smågråter litt, mens jeg leser igjennom hvilke fag jeg vil ha på skolen.
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1000 Skrevet 11. mars 2011 Nå må jeg gå til legen om ett kvarter. Sitter bare å venter! Har ennå ikke orket å google litt om forskjellige yrker innenfor dataingeniør. Altså, jeg vet hva jeg kan få - men ikke helt sikker på hva alle gjør. Men jeg ooorker ikke å sitte å loke med det akkurat nå. Så hittil har jeg kun skrevet: "Arbeidsmarkedet for en dataingeniør er stort. Man kan arbeide i store IT-bedrifter, norske og internasjonale programvarehus, konsulentselskaper, bedrifter med IT-avdelinger og ellers i alle bedrifter og institusjoner som bruker IT. Det er også gode jobber å få innen statens jernbaneverk. " Så må jeg egentlig utdype hvert valg også, men Det får vente litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå