Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så pen du er!! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare søtt! :fnise:

:fnise: Godt det da!

Det blir jeg også :sjenert: Og så syns jeg det blir litt kleint å si takk :sjenert:

:kose: Ja, jeg og. Men min avdøde kompis sa alltid med streng stemme at jeg måtte takke når han ga meg komplimenter! :fnise:

Så pen du er!! :strix:

Takk :sjenert:

MEN JENTER JENTER! Jeg spurte om hjelp til håret, jeg ba ikke om komplimenter! :nei: Hjelp meg nå, mens jeg vurderer Al's forslag!

Skrevet

Jeg er IKKE flink med hår, så jeg har nok ingen råd å komme med dessverre.. :sukk:

Skrevet

Sov godt, Al'en min. :klem:

Takk, trulta :sjenert: Har du noe tips til hår da?

Skrevet

Jeg har stort sett alltid mitt hår i en hårstrikk, har hatt samme frisyre altfor lenge, men ingen frisører endrer den, enda jeg sier det.

Hva med å spørre en frisør hva hun mener du passer best i?

Skrevet

Sist jeg gjorde det kom jeg hjem skamklipt. :sukk: Stoler ikke på det en gang til, er altfor få frisører som faktisk tar seg tid til å SE på deg for å se hva du kler.

Skrevet

Nei hår er ikke enkelt.. jeg synes det er kjempefint på bildet iallefall. Og nå snakker jeg om HÅRET ditt! :ler:

Skrevet

Sist jeg gjorde det kom jeg hjem skamklipt. :sukk: Stoler ikke på det en gang til, er altfor få frisører som faktisk tar seg tid til å SE på deg for å se hva du kler.

Rart at frisører er dårlig til det, er det ikke det dem skal kunne da?

Skrevet

:fnise: Jaa, Mia. Om håret mitt bare hadde sett slik ut 24/7, så hadde problemet vært løst!

Jo, trulta. Men tror ikke de lærer nok om det på skolen, kanskje? Om de gjør det, så er det mange som ikke tar det ut i praksis. De fleste frisører tenker kun på hva som er in når en person ber om en klipp som vil kle dem.

Skrevet (endret)

:vinke: Så pen du er, Ka!!

Angående hår.. Der har jeg få tips å komme med i grunn. Men det trengs jo ikke så drastiske endringer til for å se forskjellen da! Hva med å klippe det opp litt, og kanskje ha lugg? Enten skrålugg eller ordentlig lugg-lugg. :vetikke:

Endret av Guriane
Skrevet (endret)

lugg-lugg :ler:

:ler: Ja, sånn lugg-lugg :fnise: Du skjønner hva jeg mener da :fnise: Jeg har lugg-lugg. Sånn pannelugg som ikke er skråklipt da (men jeg kan fikse og mikse den til sånn at jeg kan ha den som skrålugg også :opplyser: )

Endret av Guriane
Skrevet (endret)

Takk :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Ser jeg spurte de rette folka ang hår :fnise:

Lugg-lugg hadde jeg for kort stund siden, og da bestemte jeg meg for å aldri klippe lugg-lugg igjen. Jeg kler det, men jeg kler så mye bedre å ha håret vekke fra ansiktet. Men får vel kanskje det klippe opp, ja. Hmmmm, vanskelig det med hår, altså! :daane:

Endret av KaDust
Skrevet

Jeg har klippet opp håret mitt litt bak og på sidene, og synes det ble bra :jepp:

Skrevet

Kanskje jeg bare skal gjøre det, da! :jepp:

Skrevet
:jepp: Får vi se resultatet etterpå? :)
Skrevet

Takk :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Ser jeg spurte de rette folka ang hår :fnise:

Lugg-lugg hadde jeg for kort stund siden, og da bestemte jeg meg for å aldri klippe lugg-lugg igjen. Jeg kler det, men jeg kler så mye bedre å ha håret vekke fra ansiktet. Men får vel kanskje det klippe opp, ja. Hmmmm, vanskelig det med hår, altså! :daane:

:kose::klem:

Det er også mye lettere å ikke ha lugg-lugg. Man slipper det styret med at den skal ligge perfekt hele tiden :daane:

Hvis du klipper det opp merker du jo forskjell med en gang, pluss at det ikke blir en sånn kjempeforandring. Så kan du heller klippe deg igjen etter en stund, og kanskje ta mer neste gang.

Skrevet

:jepp: Får vi se resultatet etterpå? :)

Ja, vi vil se :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...