KaDust Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #843 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det nummeret husker jeg også, mellers. Takk for alle varme klemmer Nå har jeg vært på langkjøring. Kjørt litt over 10 mil idag, ca. Gikk bra, og nå har jeg jo vært innom alt innen bilkjøring allerede. Endret 20. juli 2011 av KaDust
mellers Skrevet 8. mars 2011 #845 Skrevet 8. mars 2011 Det var bekymringsløse tider med kykkeliklemmetid ja
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #850 Skrevet 9. mars 2011 Jeg og Tiril skal vinne i lotto å skaffe oss en fin båt og så reise jorda rundt. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27094006 eller http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27216418 er fine båter.
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #851 Skrevet 9. mars 2011 En oreokake hadde gjort sitt nå, da. Også er jeg lei av å være alene. Kan jeg ikke bare få inn penger så jeg kan dra til noen venner? Håper Tiril får penger snart, så hun kan komme en tur hit.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. mars 2011 #852 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skulle bakt en til deg og sendt i posten 1
Votten Skrevet 9. mars 2011 #853 Skrevet 9. mars 2011 Oreo er lett å lage :D Og det klarer til og med DU!!
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #854 Skrevet 9. mars 2011 Do so, sokken! Votten, jeg tror du overvurderer mine kokkeevner. Altså, her sitter jenta som brant nudlene så hardt i kaserollen at den måtte kastes. Så gjorde jeg det samme med ris. Også brenner jeg kjøtt så det er helt sort, men likevel er det frossent på innsiden. Og når det kommer til kaker. Tja, la oss si at alle kakene jeg noen gang har lagd har aldri blitt spist opp. Men! Jeg og Madde tjente rått på å selge kakene vi lagde Av en eller annen rar grunn kom aldri samme person tilbake 2 ganger, da.
Votten Skrevet 9. mars 2011 #855 Skrevet 9. mars 2011 Men i oreo skal ingenting varmes... Det er jo det som er så genialt. Du skal smelte smør da, men det klarer microen. Jeg er HELT sikker på at du hadde klart det!
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #856 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har null tro på det. Har prøvd å lage ostekake, er ingenting som skal varmes der heller. Men det gikk jo rett til helvete Men jeg suger sånn i matlagning fordi jeg har så dårlig tid når jeg gjør det alene. Synes det er så gørr kjedelig, så da skal alt helst være ferdig innen 3 minutter.
Votten Skrevet 9. mars 2011 #857 Skrevet 9. mars 2011 Hehe.. ja, hvis du syns det er kjedelig så er det noe annet. Da handler det om vilje, ikke evne Jeg elsker å være på kjøkkenet, og diske opp med DEN middagen og tidenes dessert etterpå. Da er jeg i mitt ess. Jeg elsker å prøve nye oppskrifter, og teste litt ut på egenhånd
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #858 Skrevet 9. mars 2011 Jeg kan godt være testesmaker. For altså, selvom jeg har null interesse for å stå på kjøkkenet, så elsker jeg likevel å smake
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #860 Skrevet 9. mars 2011 Okay. Nå skal jeg ha dagens forsøk på å spise litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå