Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske det regnet her også. :( Da ville noe av snøen bli borte.

Nei, ikke egentlig. :hoppendeglad: Hva med deg? Høres slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :klem:

Våren kommer vel flytende på en fjøl etter hvert :kose:

Jeg skal hive fredagssenmiddag på kok og kaaaanskje vurdere å ta en øl. Eller kanskje et glass vin? Det har jeg ikke drukket her i leiligheten etter at vi flyttet inn...for godt over et halvt år siden :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes våren skal komme nå, jeg. :sukk:

Ta et glass vin, mellers! Det er alltid godt.

God helg, K! Jeg gjør ikke så mye annet enn å lese om et selvmord som ble begått på senteret her i byen jeg bor i. (Nå kommer dere sikkert til å finne ut av hvor jeg bor om det kommer på nyhetene eller i avisa). Men en mann knivstakk seg selv og løp rundt på senteret, før han til slutt løp til narvesen og døde utenfor rett før ambulansen kom. Da hadde han skjært over strupa si. Ei venninne jeg kjenner jobbet på senteret når det skjedde, og det senteret er vanligvis veldig folkefult. Stakkars øyevitnene.

Og før det satt jeg å sutra over hvordan jeg selv har det, ironisk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig med vår. I alle fall om man har hamstret tabletter, øyedråper og nesespray i forveien :jepp:

Det du forteller om høres jo helt grusom ut.

Ja, noen ganger får vi påminnere om at vi kanskje egentlig har det ganske greit. Det tenker i alle fall jeg akkurat nå. Det ble en øl og gullrekka på meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, skal ikke dele mine tanker rundt det hele. Men må ha vært fælt for øyevitnene.

Høres greit ut det da, mellers. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes våren skal komme nå, jeg. :sukk:

Ta et glass vin, mellers! Det er alltid godt.

God helg, K! Jeg gjør ikke så mye annet enn å lese om et selvmord som ble begått på senteret her i byen jeg bor i. (Nå kommer dere sikkert til å finne ut av hvor jeg bor om det kommer på nyhetene eller i avisa). Men en mann knivstakk seg selv og løp rundt på senteret, før han til slutt løp til narvesen og døde utenfor rett før ambulansen kom. Da hadde han skjært over strupa si. Ei venninne jeg kjenner jobbet på senteret når det skjedde, og det senteret er vanligvis veldig folkefult. Stakkars øyevitnene.

Og før det satt jeg å sutra over hvordan jeg selv har det, ironisk nok.

:kose:

Såpass :hakeslepp: Ikke hørt om :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu, da har jeg time hos Beautypuff for permanent makeup 15.mars klokka 13:00! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest hogwash

:ler:

Nå føler jeg nesten for å gå på FB og mobbe telefonen til Al igjen siden jeg lo av en iPhone :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

:troest:

Får nesten dårlig samvittighet for å være i djevelsk bra humør (helt uten grunn forøvrig) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...