kristian82 Skrevet 2. mars 2011 #741 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå sitter jeg her overtrøtt og skal dele deler av min hverdag med dere før jeg går å legger meg: <- Tydeligvis er jeg bedre enn de fleste, og jeg kan visst ikke noe for det. <- Også har vi den samma som kommenterte over, som har sin daglige ereksjonprat igjen. Oi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 #742 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er det, da. Jeg er jo så deilig at hvem ville vel ikke ha meg til sengs? Ja, øvelseskjører. Det gikk bedre idag enn igår, også skal jeg utpå igjen i morgen. Synes det er morsomt å kjøre, jeg. Og selvom det bare var andre gangen idag, så lå jeg i fartsgrensa og sang med radioen Bra det da, bare ikke bli for verdensmester for kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #743 Del Skrevet 3. mars 2011 Uff. Hva trøtthet gjør med en. Neida, skal ikke bli verdensmester for kjapt. Du skal få en sjanse, K! Nå sitter jeg her, når jeg egentlig burde ha gått tur med bikkja og så løpt for å komme tidsnok til kurset. Men siden jeg ikke har noe fast opplegg idag, så sendte jeg bare en melding til veilederen min at jeg kommer litt senere. Ikke mye, altså. Jeg SKAL ut å gå en kjapp tur med bikkja nå, og så gå etter det. Bare føler meg ikke helt fresh idag. Ble litt lite søvn, og i tillegg til at jeg kom meg i seng sent, så driver jo denne jævla bikkja og knurrer på alle lyder i huset fra 4 om morran. I tillegg maser han om å få komme ut fra 5.30. ÅÅÅÅH. Nei, nå må jeg komme meg av gårde! Sigel må nok på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. mars 2011 #744 Del Skrevet 3. mars 2011 Hallo KaDust Så flink du er som øvelseskjører Det er skikkelig spennende og gøy! Har du begynt med kjøretimer enda, eller er du helt i begynnerfasen? Hvor gammel er Sigel, egentlig? Du overtok han som voksen, gjorde du ikke? Lykke til på kurs i dag da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #745 Del Skrevet 3. mars 2011 Hallo KaDust Så flink du er som øvelseskjører Det er skikkelig spennende og gøy! Har du begynt med kjøretimer enda, eller er du helt i begynnerfasen? Hvor gammel er Sigel, egentlig? Du overtok han som voksen, gjorde du ikke? Lykke til på kurs i dag da:) Hei votten Ja, kjempeflink, sant? Jeg er helt i begynnerfasen. Har ikke startet med kjøretimer i det hele tatt, og jeg har kjørt 2-3 ganger bare. Men den første gangen var for langt over ett år siden. Sigel er ca 2,5 år gammel. Jeg fikk han for kun en måned siden. Takktakk! Sitter på kurs nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. mars 2011 #746 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Flott Da blir det kanskje kjøretimer på deg snart da? Hva handler det om på kurset i dag da? Har du fått gjort noe mer på cv'n din, forresten? Hva var grunnen for at du valgte å ta en voksen hund, og ikke en valp? :)Det er jo så koselig med valp Endret 3. mars 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #747 Del Skrevet 3. mars 2011 Kanskje. Tror jeg vil kjøre litt mer med andre først, så jeg slapper mer av når jeg kjører. Men det blir jo etterhvert, vil helst ha lappen før sommeren. Idag har jeg ikke noe fast opplegg, jeg skal bare sitte å finne ut av ting som jeg ble enig med veilederen min om. Men jeg er egentlig ferdig, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre frem til tirsdag nå. Jada, gjort litt. Veilederen elsker den. Det er mye lettere for valper å finne hjem, så jeg ville hjelpe en omplasseringshund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. mars 2011 #748 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg syns det er supert at du tok til deg en voksen hund! Det er så tragisk når man går inn på finn.no eller andre steder og ser alle hundene (og kattene selvsagt) som trenger nye hjem Ser ut til at det er mye schäfere, rottweilere og border collier. Jeg tror mange mennesker er naive når de kjøper hund og kjøper slike raser som faktisk krever en del for å være rolige og veloppdragne. Så blir alt så vanskelig når hunden blir 1-2 år også orker man ikke mer. Ikke at det gjelder alle, men det er så leit for det hadde vært sunnere om det ikke ble avlet frem så mange hunder (og katter)... Det fins ikke gode hjem til dem alle Så du skal få en stooooore klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #749 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Helt enig, beiben. Nettopp derfor jeg gjorde det. Nei uff. Nå er jeg hjemme fra trening. Er det ikke slik at man skal få bedre selvtillit av å trene? Trodde det, jeg Endret 3. mars 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. mars 2011 #750 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er jo en veldig fin ting å gjøre da, KaDust Vi trenger flere av deg her i verden. Selvom jeg ELSKER valper, og gjerne skulle hatt Era som valp enda Bra han er fornøyd da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #751 Del Skrevet 3. mars 2011 Enig. På det området der hvertfall. Ja, det er braa. Ååh, seriøst. Nå har yndlingskjorta mi vært borte i 1 måned, og den er ikke å finne NOE sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #752 Del Skrevet 3. mars 2011 til deg KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 3. mars 2011 #753 Del Skrevet 3. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #754 Del Skrevet 3. mars 2011 Er mammaen din nervøs når hun kjører med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #755 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, hun slapper av. Hun synes jeg kjører så bra Igår så sovnet hun jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #756 Del Skrevet 3. mars 2011 Nei, hun slapper av. Hun synes jeg kjører så bra Igår så sovnet hun jo. Det er jo kjempebra da! Er noen mødre som er så hysteriske har jeg inntrykk av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #757 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, er det nok. Har jo noen venner som klarte så vidt å øvelseskjøre med foreldra, og måtte betale for mange mange kjøretimer i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. mars 2011 #758 Del Skrevet 3. mars 2011 Mamma nektet å kjøre med broren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #759 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå må jeg få meg noe søvn så jeg er opplagt til NAV-møte i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #760 Del Skrevet 3. mars 2011 godt! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå