Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Ingeniør hørtes spennende ut, KaDust :)

Mhm :jepp:

God morgen KaDust! :klem:

God ettermiddag :fnise:

Har du det bra i dag? :skravle:

Tja, har det ganske ålreit tror jeg. :jepp: Hva med deg?

Jeg har en ting å si idag: KAN IKKE DEN JÆVLA SNØEN SMELTE? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet. Blir så grinete av at jeg må gå i stygg snø i over 30 minutter hver vei til kurset altså. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem::kose::hjerte:

Ingeniør Ka! Hm, ja, det høres riktig ut :kose:

:fnise: Godt!

:vinke: Hvordan har du det i kveld? :klem:

:vinke: Jeg har det helt greit! Hadde nettopp besøk av en bekjent, R, og han bestille peppes til oss siden jeg har sulta i noen dager og vært foruten penger. :nigo:

I kveld skal jeg ut å øvelseskjøre igjen. Men det blir ikke før rundt halv elleve, og jeg er egentlig trøtt og klar for senga nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Og bedre skal jeg bli!

Er litt redd for å kjøre når jeg er så trøtt, men jeg MÅ få kjørt når jeg har sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Vær forsiktig! :opplyser:

:kose: Regner ikke med at du kjører alene (;)), så be passasjeren din om å passe på deg :) Stopp og sov i 15 minutter, vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Lurt å kjøre når du har sjansen ja :jepp: Bare vær smart og gjør som Al sier, heller stopp og sov litt om du er for trøtt til å konsentrere deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt når man prøver å få bekjente til å bli venner: Jeg trives best sammen med menn siden jeg ikke er noe fan av sladringa og baksnakkinga til damer. Dessuten er å prate om mote og sminker i timesvis en hel del uinteressant for meg, og jeg orker ikke fisefine folk.

Jeg har et par folk jeg har møtt på kurs før, og som jeg har hatt litt kontakt med over facebook hvor alt har vært casual og ingenting har tydet på at det ligger noe seksuelt eller noe mellom, annet enn at god kjemi kan gjøre det til godt kameratskap. Åpenbart trodde jeg da at R ikke var ute etter noe særlig annet enn vennskap, men han gjorde det ganske klart på en melding nå om at han hvertfall vil ha meg til sengs. Greit nok det, men hvordan skal jeg forholde meg til det når jeg allerede har lagt åpenbart trykk på ordet VENNER? Er så kjipt å føle at alle kompisene mine er venner med meg i håp om å få meg til sengs en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt når man prøver å få bekjente til å bli venner: Jeg trives best sammen med menn siden jeg ikke er noe fan av sladringa og baksnakkinga til damer. Dessuten er å prate om mote og sminker i timesvis en hel del uinteressant for meg, og jeg orker ikke fisefine folk.

Jeg har et par folk jeg har møtt på kurs før, og som jeg har hatt litt kontakt med over facebook hvor alt har vært casual og ingenting har tydet på at det ligger noe seksuelt eller noe mellom, annet enn at god kjemi kan gjøre det til godt kameratskap. Åpenbart trodde jeg da at R ikke var ute etter noe særlig annet enn vennskap, men han gjorde det ganske klart på en melding nå om at han hvertfall vil ha meg til sengs. Greit nok det, men hvordan skal jeg forholde meg til det når jeg allerede har lagt åpenbart trykk på ordet VENNER? Er så kjipt å føle at alle kompisene mine er venner med meg i håp om å få meg til sengs en dag.

Såpass ja :klo: Det er jo bad!! Hadde jeg satset på kompiser som ikke hadde noe ønske om å få deg til sengs, om du klarer å finne de :vetikke:

Øvelseskjører du? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :klo: Det er jo bad!! Hadde jeg satset på kompiser som ikke hadde noe ønske om å få deg til sengs, om du klarer å finne de :vetikke:

Øvelseskjører du? :kose:

Det er det, da. Jeg er jo så deilig at hvem ville vel ikke ha meg til sengs? :roll:

Ja, øvelseskjører. Det gikk bedre idag enn igår, også skal jeg utpå igjen i morgen. Synes det er morsomt å kjøre, jeg. Og selvom det bare var andre gangen idag, så lå jeg i fartsgrensa og sang med radioen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her overtrøtt og skal dele deler av min hverdag med dere før jeg går å legger meg:

<- Tydeligvis er jeg bedre enn de fleste, og jeg kan visst ikke noe for det.

<- Også har vi den samma som kommenterte over, som har sin daglige ereksjonprat igjen.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...