Gjest Canis lupus Skrevet 1. mars 2011 #702 Skrevet 1. mars 2011 Er så mye jeg vil ha uuuuuut, men kan ikke for jeg vet søstra mi stikker innom her av og til. Jævlig nedtur å ikke kunne skrive hva du vil pga hu da..
KaDust Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #705 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Huffda God morgen, KaDust Er det kurs i dag og? Ja, må visst ned dit hver dag likevel. Idag hadde jeg veiledertime og trening da. Jævlig nedtur å ikke kunne skrive hva du vil pga hu da.. Ja, men sånn er det når man ikke er anonym Da er jeg nettopp kommet hjem fra første treningsøkt med instruktør. Han instruktøren min skal ha i meg så mye kalorier som mulig siden jeg er så slank, så han mener jeg skal kjøpe en halvliter brus annenhver dag. Har jeg ikke råd til, altså! Ikke har jeg treningssko heller, så jeg måtte fikse det og. Noen som selger treningssko for 20kr her? Endret 1. mars 2011 av KaDust
kristian82 Skrevet 1. mars 2011 #706 Skrevet 1. mars 2011 KaDust! Hmmm, jeg har ingen jentetreningssko liggende sorry Aha hmmm..men hva skal du trene da? Du burde vel egentlig bare trene styrke/vekttrening du. Bør i alle fall ikke drive med masse fettforbrenningstrening når du har problemer med å legge på deg osv. En 1.5 cola er jo ikke sååååå dyrt da Får du ikke kronasjer fra nav? Ikke at det er så mye uansett men
KaDust Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #707 Skrevet 1. mars 2011 (endret) KaDust! Hmmm, jeg har ingen jentetreningssko liggende sorry Aha hmmm..men hva skal du trene da? Du burde vel egentlig bare trene styrke/vekttrening du. Bør i alle fall ikke drive med masse fettforbrenningstrening når du har problemer med å legge på deg osv. En 1.5 cola er jo ikke sååååå dyrt da Får du ikke kronasjer fra nav? Ikke at det er så mye uansett men Å, filler'n. Hvis ikke du har, så har ingen. Skal bare trene styrke, ja. Schkal bli Schterk! Instruktøren sa at vi ikke skulle gjøre meg andpusten, siden jeg har så høy forbrenning Men kondisen min er jo ræva, jeg blir jo andpusten av ingenting. Nja, jeg liker ikke cola. Foretrekker fanta/mozel/villa. Og det er dyrt når jeg har 5 regninger liggende for februar som jeg ikke får betalt (og den ene har frist i morra ) fordi nav gir meg altfor lite penger, om de i det hele tatt klare å utbetale noe som helst. Endret 1. mars 2011 av KaDust
kristian82 Skrevet 1. mars 2011 #708 Skrevet 1. mars 2011 Å, filler'n. Hvis ikke du har, så har ingen. Skal bare trene styrke, ja. Schkal bli Schterk! Instruktøren sa at vi ikke skulle gjøre meg andpusten, siden jeg har så høy forbrenning Men kondisen min er jo ræva, jeg blir jo andpusten av ingenting. Nja, jeg liker ikke cola. Foretrekker fanta/mozel/villa. Og det er dyrt når jeg har 5 regninger liggende for februar som jeg ikke får betalt (og den ene har frist i morra ) fordi nav gir meg altfor lite penger, om de i det hele tatt klare å utbetale noe som helst. Nei, alt håp er egentlig ute angående de treningsskoene når jeg ikke hadde noen Lurt Jaja, men det blir ikke like "ille" med vekter uansett om du blir andpusten - med tanke på fettforbrenning da. Oki, men fanta osv. er jo like "bra" da, det er sikkert ikke sååå mye mindre sukker i de. Regninger er rett og slett hor Nav ja
KaDust Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #709 Skrevet 1. mars 2011 Nei, alt håp er egentlig ute angående de treningsskoene når jeg ikke hadde noen Lurt Jaja, men det blir ikke like "ille" med vekter uansett om du blir andpusten - med tanke på fettforbrenning da. Oki, men fanta osv. er jo like "bra" da, det er sikkert ikke sååå mye mindre sukker i de. Regninger er rett og slett hor Nav ja Ja, det er det. Mhm, er lur jeg vet du. Nei, tror nok ikke styrke-andpusten er noe farlig. Nja, de inneholder hvertfall ikke like mye dritt som cola. Regninger er hor, indeeeeed. Ja, hater nav altså.
kristian82 Skrevet 1. mars 2011 #710 Skrevet 1. mars 2011 Ja, det er det. Mhm, er lur jeg vet du. Nei, tror nok ikke styrke-andpusten er noe farlig. Nja, de inneholder hvertfall ikke like mye dritt som cola. Regninger er hor, indeeeeed. Ja, hater nav altså. Nei, det blir ikke samme type trening så lenge det er med vekter, og du kjører litt pauser mellom setta osv Oki, men cola er jo godt, selv om jeg sverger til pepsi max det er forståelig, og du er nok ikke alene Men må rusle nå, ha en fin dag videre KaDust
KaDust Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #711 Skrevet 1. mars 2011 Nei, det blir ikke samme type trening så lenge det er med vekter, og du kjører litt pauser mellom setta osv Oki, men cola er jo godt, selv om jeg sverger til pepsi max det er forståelig, og du er nok ikke alene Men må rusle nå, ha en fin dag videre KaDust Pepsi Max er ganske godt egentlig. Hadebra K! Kos deg, hva enn du skal. Må stikke snart selv, skal ut å øvelseskjøre. Om mamma bare kan spise snart, hun sitter å klager over at hun er sulten og at vi ikke kan dra å kjøre før det, men hun gidder jo ikke å lage seg noe mat. *facepalm* Menmen!
KaDust Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #714 Skrevet 1. mars 2011 Forresten. Idag pratet jeg og veileder litt om yrker, og vi bestemte oss for å plassere psykolog på benken. Det er ganske urealistisk, og jeg tror jeg ville ha kjedet meg i yrket etter en lengre periode. Nå skal jeg heller undersøke litt rundt om grafisk designer og ingeniør. Men tror jeg vil satse på ingeniør-yrket, faktisk.
Gjest Caitlin Skrevet 2. mars 2011 #720 Skrevet 2. mars 2011 Ingeniør hørtes spennende ut, KaDust Har du det bra i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå