Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen, KaDust :):kaffekopp:

Er det kurs i dag og? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Canis lupus
Skrevet

:sukk: Er så mye jeg vil ha uuuuuut, men kan ikke for jeg vet søstra mi stikker innom her av og til.

Jævlig nedtur å ikke kunne skrive hva du vil pga hu da.. :(

Skrevet (endret)

Huffda :troest:

:hug:

God morgen, KaDust :):kaffekopp:

Er det kurs i dag og? :)

Ja, må visst ned dit hver dag likevel. Idag hadde jeg veiledertime og trening da. :nigo:

Jævlig nedtur å ikke kunne skrive hva du vil pga hu da.. :(

Ja, men sånn er det når man ikke er anonym :fnise:

:troest::klem:

Da er jeg nettopp kommet hjem fra første treningsøkt med instruktør. Han instruktøren min skal ha i meg så mye kalorier som mulig siden jeg er så slank, så han mener jeg skal kjøpe en halvliter brus annenhver dag. :hakeslepp: Har jeg ikke råd til, altså! Ikke har jeg treningssko heller, så jeg måtte fikse det og. Noen som selger treningssko for 20kr her? :roll:

Endret av KaDust
Skrevet

:vinke: KaDust!

Hmmm, jeg har ingen jentetreningssko liggende :fnise: sorry :kose:

Aha hmmm..men hva skal du trene da? Du burde vel egentlig bare trene styrke/vekttrening du. Bør i alle fall ikke drive med masse fettforbrenningstrening når du har problemer med å legge på deg osv. En 1.5 cola er jo ikke sååååå dyrt da :jepp: Får du ikke kronasjer fra nav? Ikke at det er så mye uansett men :daane:

Skrevet (endret)

:vinke: KaDust!

Hmmm, jeg har ingen jentetreningssko liggende :fnise: sorry :kose:

Aha hmmm..men hva skal du trene da? Du burde vel egentlig bare trene styrke/vekttrening du. Bør i alle fall ikke drive med masse fettforbrenningstrening når du har problemer med å legge på deg osv. En 1.5 cola er jo ikke sååååå dyrt da :jepp: Får du ikke kronasjer fra nav? Ikke at det er så mye uansett men :daane:

:vinke:

Å, filler'n. Hvis ikke du har, så har ingen. :sukk:

:fnise:

Skal bare trene styrke, ja. Schkal bli Schterk! Instruktøren sa at vi ikke skulle gjøre meg andpusten, siden jeg har så høy forbrenning :fnise: Men kondisen min er jo ræva, jeg blir jo andpusten av ingenting. Nja, jeg liker ikke cola. Foretrekker fanta/mozel/villa. :jepp: Og det er dyrt når jeg har 5 regninger liggende for februar som jeg ikke får betalt (og den ene har frist i morra :kjefte:) fordi nav gir meg altfor lite penger, om de i det hele tatt klare å utbetale noe som helst.

Endret av KaDust
Skrevet

:vinke:

Å, filler'n. Hvis ikke du har, så har ingen. :sukk:

:fnise:

Skal bare trene styrke, ja. Schkal bli Schterk! Instruktøren sa at vi ikke skulle gjøre meg andpusten, siden jeg har så høy forbrenning :fnise: Men kondisen min er jo ræva, jeg blir jo andpusten av ingenting. Nja, jeg liker ikke cola. Foretrekker fanta/mozel/villa. :jepp: Og det er dyrt når jeg har 5 regninger liggende for februar som jeg ikke får betalt (og den ene har frist i morra :kjefte:) fordi nav gir meg altfor lite penger, om de i det hele tatt klare å utbetale noe som helst.

Nei, alt håp er egentlig ute angående de treningsskoene når jeg ikke hadde noen :sukk::hoho:

Lurt :jepp: Jaja, men det blir ikke like "ille" med vekter uansett om du blir andpusten - med tanke på fettforbrenning da. Oki, men fanta osv. er jo like "bra" da, det er sikkert ikke sååå mye mindre sukker i de.

Regninger er rett og slett hor :jolie: Nav ja :daane::troest:

Skrevet

Nei, alt håp er egentlig ute angående de treningsskoene når jeg ikke hadde noen :sukk::hoho:

Lurt :jepp: Jaja, men det blir ikke like "ille" med vekter uansett om du blir andpusten - med tanke på fettforbrenning da. Oki, men fanta osv. er jo like "bra" da, det er sikkert ikke sååå mye mindre sukker i de.

Regninger er rett og slett hor :jolie: Nav ja :daane::troest:

Ja, det er det. :sukk::ler:

Mhm, er lur jeg vet du. :Nikke: Nei, tror nok ikke styrke-andpusten er noe farlig. Nja, de inneholder hvertfall ikke like mye dritt som cola. :fnise:

Regninger er hor, indeeeeed. :jolie: Ja, hater nav altså. :daane:

Skrevet

Ja, det er det. :sukk::ler:

Mhm, er lur jeg vet du. :Nikke: Nei, tror nok ikke styrke-andpusten er noe farlig. Nja, de inneholder hvertfall ikke like mye dritt som cola. :fnise:

Regninger er hor, indeeeeed. :jolie: Ja, hater nav altså. :daane:

:ler:

:jepp: Nei, det blir ikke samme type trening så lenge det er med vekter, og du kjører litt pauser mellom setta osv :jepp: Oki, men cola er jo godt, selv om jeg sverger til pepsi max :jolie:

:fnise: det er forståelig, og du er nok ikke alene :ler:

Men må rusle nå, ha en fin dag videre KaDust :goodbye:

Skrevet

:ler:

:jepp: Nei, det blir ikke samme type trening så lenge det er med vekter, og du kjører litt pauser mellom setta osv :jepp: Oki, men cola er jo godt, selv om jeg sverger til pepsi max :jolie:

:fnise: det er forståelig, og du er nok ikke alene :ler:

Men må rusle nå, ha en fin dag videre KaDust :goodbye:

:fnise: Pepsi Max er ganske godt egentlig.

Hadebra K! Kos deg, hva enn du skal. :fnise:

Må stikke snart selv, skal ut å øvelseskjøre. Om mamma bare kan spise snart, hun sitter å klager over at hun er sulten og at vi ikke kan dra å kjøre før det, men hun gidder jo ikke å lage seg noe mat. *facepalm*

Menmen!

Skrevet

Lykke til med øvelseskjøring! :klem:

Skrevet

Forresten. Idag pratet jeg og veileder litt om yrker, og vi bestemte oss for å plassere psykolog på benken. Det er ganske urealistisk, og jeg tror jeg ville ha kjedet meg i yrket etter en lengre periode.

Nå skal jeg heller undersøke litt rundt om grafisk designer og ingeniør. Men tror jeg vil satse på ingeniør-yrket, faktisk.

Skrevet

:klappe: Høres spennende ut! :)

:natti::sove:

Skrevet

Natta Mia :klem:

Skrevet

Ingeniør hørtes spennende ut, KaDust :)

Skrevet

God morgen KaDust! :klem:

Gjest Caitlin
Skrevet

Ingeniør hørtes spennende ut, KaDust :)

:jepp::jepp::jepp:

Har du det bra i dag? :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...