Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde vært i senga, jeg. Men får det ikke helt til da hodet mitt er fylt med tanker ang morgendagen. I morgen skal jeg nemlig på urnenedsettelse av bestevenninna mi. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg tror at det med venner kan være vanskeligere for noen enn andre, men det letteste er vel å finne en felles arena, feks gå et kurs (hund, hobby)eller via jobb/skole. Kanskje du kan finne et hundekurs som du og Sigel kan gå også bli kjent med noen i samme slengen? Tror det starter ganske mange kurs når vi nærmer oss våren :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo KaDust :) Her har det skjedd mye siden jeg var innom forrige gang :) Er alt bra? Lykke til i dag, da! Håper det blir en fin seremoni! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vel, hvis instruktøren er god er det kanskje nettopp det du skulle :fnise: Er han så ille?

Han er så ille at jeg da må gå individuell hundetrening med han først, så han klarer å være i samme area som en annen bikkje. Han gir seg ikke før han får tatt et bitt når det er andre hunder i nærheten, så det nytter ikke å ha han på vanlig hundekurs. Dessuten er det svindyrt, og jeg har ikke penger i det hele tatt. :roll:

Hallo KaDust :) Her har det skjedd mye siden jeg var innom forrige gang :) Er alt bra? Lykke til i dag, da! Håper det blir en fin seremoni! :klemmer:

Heihei! Ja, skjedd en del :fnise: Joda, det ruller og går, om det er bra vet jeg ikke helt.

Takk, det håper jeg og :klem:

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra kurs. Vi tok DISC-testen idag, som er en atferdstest/personlighetstest. Det var litt rart, og jeg har bare skumlest profilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

:klem: Hvordan gikk det med urnedsettinga? :kose:

Den gikk bra. Ingenting knuste, og det var veldig fint! Urna var kjempepen.

Jo, også fikk jeg mer kontakt med 2 gamle venner der. E som er blitt rusfri, og som jeg og Madde hadde mye morro med de siste årene. Så jeg og han har masse felles minner.

Også M som jeg og Madde gikk på fotball-lag med. Hun kjørte meg til stasjonen også, så jeg slapp å gå ned i kulda. Så kjørte hun PÅ parongen og parkerte der, så satt vi å prata til toget kom. :fnise: Er sånn typisk oss jentene. Vi var jo mye sammen når vi var unge, M, meg, Madde og flere av fotballjentene. Vi fant alltid på fantestreker og gjorde masse rart. Det er liksom naturlig at vi parkerer på parongen mens vi venter på toget. Var tilogmed noen som lurte på om vi skulle ha med bilen på toget :roll:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO! Jeg glemte å si: Da jeg kom ut fra toget her i byen jeg bor, så gikk jeg på narvesen og kjøpte sånne lilla påskeegg. Madde elsket dem, og vi spiste mye av det på skolen sammen. Så nå skal jeg kose meg med de i minne om Madde. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest::kose:

Kan jeg spørre hva hun døde av? Må ikke svare altså :jepp:

Minner er veldig fint å ha, men utrolig trist når unge folk/generelt folk en er nære går bort.

Koslig da :kose:

Jeg sier bare at hjertet stoppet når folk spørr om det uansett :fnise:

Mhm, er trist når de går bort. 20 år er litt for ungt å dø. Det er så feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier bare at hjertet stoppet når folk spørr om det uansett :fnise:

Mhm, er trist når de går bort. 20 år er litt for ungt å dø. Det er så feil.

Skjønner :kose:

Ja, rett og slett gruusomt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Er så mye jeg vil ha uuuuuut, men kan ikke for jeg vet søstra mi stikker innom her av og til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...