Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Du kan lage stekt ris :jepp:

Kok ris som vanlig.

Visp sammen 1-2 egg, krydre med salt, pepper (og soyasaus, karri og cayennepepper om du har, men det går bra uten). Stek eggerøre, og ha i risen. Bland sammen og spis!

Hvis du vil ha i grønnsaker er løk, purre, paprika, squash, gulrot, babymais, vannkastanjer, små buketter av brokkoli, og masse mer, godt å ha i. Da bør du steke det før du har i eggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lage stekt ris :jepp:

Kok ris som vanlig.

Visp sammen 1-2 egg, krydre med salt, pepper (og soyasaus, karri og cayennepepper om du har, men det går bra uten). Stek eggerøre, og ha i risen. Bland sammen og spis!

Hvis du vil ha i grønnsaker er løk, purre, paprika, squash, gulrot, babymais, vannkastanjer, små buketter av brokkoli, og masse mer, godt å ha i. Da bør du steke det før du har i eggene.

Takk for tips! Nå er jeg ikke store kokken, og jeg hater egentlig å lage mat. Men det frista mer enn brød, så kanskje jeg prøver. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Nudler og grønnsaker er godt sammen ;) Bare ha i litt grønnsaker i vannet når du skal koke nudlene, så får de også masse god smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke nudler, da. Pga palmeolje. fyfy! :nei: Er ikke noe kroppen min skal innta. HENDER jeg spiser det om jeg er på asiatisk restaurant, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra! Takk likevel :hug:

Nå sitter jeg å gjør "lekser" i stedet. Veilederen min ville at jeg skulle skrive + / - bak forskjellige yrker som hun har sendt meg på en liste. Ang hva jeg kan tenke meg og ikke. Nå må jeg si at jeg er litt teit og går for det meste etter lønn (om jobben ikke er dritkjip selvfølgelig). Men det er jo fordi jeg ikke aner hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med av de uansett. Må jo ha noe å gå på. :roll:

Fikk også en liste med personlige egenskaper, hvor jeg skulle markere hvilke som passet meg. Har lest gjennom listen og vet fortsatt ikke om noen av dem passer meg. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det er greit! Du er fortsatt Al'en min :strix::hjerte: Pannekaker er egentlig livretten min. Har bare slitt litt med å spise det i det siste.

:hjerte:

Jeg også har vært dårlig på å spise :sjenert: Fikk til og med tilsnakk på jobben om det :sjenert: Skal vi dele en :sjokolade: ? :klem:

:kose:

Agfh! Jeg klarer ikke flere pinnekjøttspisere! :daane:

..I'll be back

:sjenert:

Kom snart tilbake da! :regn: Al savner deg!

Det går bra! Takk likevel :hug:

Nå sitter jeg å gjør "lekser" i stedet. Veilederen min ville at jeg skulle skrive + / - bak forskjellige yrker som hun har sendt meg på en liste. Ang hva jeg kan tenke meg og ikke. Nå må jeg si at jeg er litt teit og går for det meste etter lønn (om jobben ikke er dritkjip selvfølgelig). Men det er jo fordi jeg ikke aner hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med av de uansett. Må jo ha noe å gå på. :roll:

Fikk også en liste med personlige egenskaper, hvor jeg skulle markere hvilke som passet meg. Har lest gjennom listen og vet fortsatt ikke om noen av dem passer meg. :bond:

Hvilke egenskaper har de listet opp for deg da? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

Jeg også har vært dårlig på å spise :sjenert: Fikk til og med tilsnakk på jobben om det :sjenert: Skal vi dele en :sjokolade: ? :klem:

:kose:

Hvilke egenskaper har de listet opp for deg da? :kose:

Ja, la oss dele en :sjokolade::Nikke: Jeg får kun tilsnakk av G, jeg. :fnise: Og siden han nå er i Japan, så er jeg litt dårlig med å spise igjen. :roll:

Det er 2 sider med egenskaper fra A til Å. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var mange egenskaper! Jeg syns du er morsom, omtenksom, omsorgsfull, lur, flink og så tror jeg du er litt som meg og tenker litt for mye og lager merkelige scenarioer oppe i hodet ditt som egentlig bare er tullete (scenarioene, ikke hodet ;)) Og så er du modig, sterk, smart og mye mer :)

:kose: Og så har du fint hår som kan koses med :fnise:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var mange egenskaper! Jeg syns du er morsom, omtenksom, omsorgsfull, lur, flink og så tror jeg du er litt som meg og tenker litt for mye og lager merkelige scenarioer oppe i hodet ditt som egentlig bare er tullete (scenarioene, ikke hodet ;)) Og så er du modig, sterk, smart og mye mer :)

:kose: Og så har du fint hår som kan koses med :fnise:

Så søt du er :fnise: Takk!

Men når det kommer til omsorgsfull, så vet jeg ikke om jeg kan sette det som egenskap. For jeg bryr meg egentlig kun om folk jeg kjenner. Slik som barna i Afrika bryr jeg meg ikke det døyt om :roll:

Fint hår må på lista, ja!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om du 'bare' bryr deg om folk du kjenner, så er du vel omsorgsfull? :jepp: Joda! :kose:

Klart fint hår skal på lista! :fnise:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...