Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #661 Del Skrevet 27. februar 2011 Du kan lage stekt ris Kok ris som vanlig. Visp sammen 1-2 egg, krydre med salt, pepper (og soyasaus, karri og cayennepepper om du har, men det går bra uten). Stek eggerøre, og ha i risen. Bland sammen og spis! Hvis du vil ha i grønnsaker er løk, purre, paprika, squash, gulrot, babymais, vannkastanjer, små buketter av brokkoli, og masse mer, godt å ha i. Da bør du steke det før du har i eggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #662 Del Skrevet 27. februar 2011 Glemte hvitløk! Hvis du vil ha i det så er det best å ha i "eggerøra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #663 Del Skrevet 27. februar 2011 Du kan lage stekt ris Kok ris som vanlig. Visp sammen 1-2 egg, krydre med salt, pepper (og soyasaus, karri og cayennepepper om du har, men det går bra uten). Stek eggerøre, og ha i risen. Bland sammen og spis! Hvis du vil ha i grønnsaker er løk, purre, paprika, squash, gulrot, babymais, vannkastanjer, små buketter av brokkoli, og masse mer, godt å ha i. Da bør du steke det før du har i eggene. Takk for tips! Nå er jeg ikke store kokken, og jeg hater egentlig å lage mat. Men det frista mer enn brød, så kanskje jeg prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #664 Del Skrevet 27. februar 2011 Mah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #665 Del Skrevet 27. februar 2011 Bare hyggelig vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 27. februar 2011 Mah Hadde ikke ris likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #667 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva har du da? Ta en kikk, og fortell, så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #668 Del Skrevet 27. februar 2011 Egg, iskrem, fryste grønnsaker og fryste kyllingfileer. Jo, også nudler da. Ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #669 Del Skrevet 27. februar 2011 Nudler og grønnsaker er godt sammen Bare ha i litt grønnsaker i vannet når du skal koke nudlene, så får de også masse god smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #670 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg spiser ikke nudler, da. Pga palmeolje. fyfy! Er ikke noe kroppen min skal innta. HENDER jeg spiser det om jeg er på asiatisk restaurant, bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #671 Del Skrevet 27. februar 2011 Da er jeg redd jeg ikke har flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #672 Del Skrevet 27. februar 2011 Det går bra! Takk likevel Nå sitter jeg å gjør "lekser" i stedet. Veilederen min ville at jeg skulle skrive + / - bak forskjellige yrker som hun har sendt meg på en liste. Ang hva jeg kan tenke meg og ikke. Nå må jeg si at jeg er litt teit og går for det meste etter lønn (om jobben ikke er dritkjip selvfølgelig). Men det er jo fordi jeg ikke aner hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med av de uansett. Må jo ha noe å gå på. Fikk også en liste med personlige egenskaper, hvor jeg skulle markere hvilke som passet meg. Har lest gjennom listen og vet fortsatt ikke om noen av dem passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #673 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er greit! Du er fortsatt Al'en min Pannekaker er egentlig livretten min. Har bare slitt litt med å spise det i det siste. Jeg også har vært dårlig på å spise Fikk til og med tilsnakk på jobben om det Skal vi dele en ? Agfh! Jeg klarer ikke flere pinnekjøttspisere! ..I'll be back Kom snart tilbake da! Al savner deg! Det går bra! Takk likevel Nå sitter jeg å gjør "lekser" i stedet. Veilederen min ville at jeg skulle skrive + / - bak forskjellige yrker som hun har sendt meg på en liste. Ang hva jeg kan tenke meg og ikke. Nå må jeg si at jeg er litt teit og går for det meste etter lønn (om jobben ikke er dritkjip selvfølgelig). Men det er jo fordi jeg ikke aner hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med av de uansett. Må jo ha noe å gå på. Fikk også en liste med personlige egenskaper, hvor jeg skulle markere hvilke som passet meg. Har lest gjennom listen og vet fortsatt ikke om noen av dem passer meg. Hvilke egenskaper har de listet opp for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #674 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg også har vært dårlig på å spise Fikk til og med tilsnakk på jobben om det Skal vi dele en ? Hvilke egenskaper har de listet opp for deg da? Ja, la oss dele en Jeg får kun tilsnakk av G, jeg. Og siden han nå er i Japan, så er jeg litt dårlig med å spise igjen. Det er 2 sider med egenskaper fra A til Å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #675 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Oi, det var mange egenskaper! Jeg syns du er morsom, omtenksom, omsorgsfull, lur, flink og så tror jeg du er litt som meg og tenker litt for mye og lager merkelige scenarioer oppe i hodet ditt som egentlig bare er tullete (scenarioene, ikke hodet ) Og så er du modig, sterk, smart og mye mer Og så har du fint hår som kan koses med Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #676 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Oi, det var mange egenskaper! Jeg syns du er morsom, omtenksom, omsorgsfull, lur, flink og så tror jeg du er litt som meg og tenker litt for mye og lager merkelige scenarioer oppe i hodet ditt som egentlig bare er tullete (scenarioene, ikke hodet ) Og så er du modig, sterk, smart og mye mer Og så har du fint hår som kan koses med Så søt du er Takk! Men når det kommer til omsorgsfull, så vet jeg ikke om jeg kan sette det som egenskap. For jeg bryr meg egentlig kun om folk jeg kjenner. Slik som barna i Afrika bryr jeg meg ikke det døyt om Fint hår må på lista, ja! Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #677 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Selv om du 'bare' bryr deg om folk du kjenner, så er du vel omsorgsfull? Joda! Klart fint hår skal på lista! Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #678 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2011 #679 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #680 Del Skrevet 27. februar 2011 God natt, lille venn *stryker henne vennlig over håret* Det löser sej. Det gjör det alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå