Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det KaDust! Alle har et liv i tillegg til KG! :jepp:

Så herlig at du arver pianoet! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig med piano :) Spiller du og eller? Jeg hadde ikke byttet pianoet mitt bort mot NOE! ;)

Ha en fin dag, KaDust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad

:kose

:klem:

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det KaDust! Alle har et liv i tillegg til KG! :jepp:

Så herlig at du arver pianoet! :bolledeig

Ja, veit. Men jeg får likevel dårlig samvittighet fordi jeg er så vandt med å ta dagbokrunder. :fnise:

Ja, veldig deilig! :hoppendeglad:

Å, så herlig med piano :) Spiller du og eller? Jeg hadde ikke byttet pianoet mitt bort mot NOE! ;)

Ha en fin dag, KaDust :)

Ja, spiller :) Men jeg lærte noter fordi jeg spilte klarinett, så er jo selvlært på pianoet. Er ikke heeelt flink til å lese noter å spille samtidig, så jeg må pugge notene utenat og så spille etterpå :fnise:

Takk, det samme! :Nikke:

SLIK! Idag kommer A på besøk. Det skal bli koselig for har ikke sett hun på en god stund. Men det er så rart, for jeg er litt mer enn 30 cm høyere enn henne. Så noen ganger føles det litt spesielt å gå rundt med henne. :fnise: Vet ikke helt hva vi skal gjøre da, siden jeg FORTSATT IKKE har fått penger fra NAV for februar. Så jeg har jo 200kr på konto og 3-4 regninger på 500kr. Morro :Nikke::ironi:

Men vi finner nok på noe. Kanskje vi bare ser en film jeg allerede har. Hun blir uansett over natta, da!

Jo, også kommer L snart og leverer rotta si fra seg. Siden jeg skal passe den for henne mens hun er på hyttetur. Lurer på hvordan Sigel reagerer på ei rotte :fnise:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk! :strix:

NAV suger!!! :kjefte:

Kan du trygt si. :sur:

Men ja, veldig koselig. :jepp: Egentlig føler jeg ikke for å ha besøk idag, vil heller sitte alene. Men jeg tror det er lurt å få noen opp hit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Kan du trygt si. :sur:

Men ja, veldig koselig. :jepp: Egentlig føler jeg ikke for å ha besøk idag, vil heller sitte alene. Men jeg tror det er lurt å få noen opp hit likevel.

Kanskje det blir godt med besøk når han først kommer, er ikke alltid det beste er å være alene selv om det kjennes sånn ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir godt med besøk når han først kommer, er ikke alltid det beste er å være alene selv om det kjennes sånn ut :klemmer:

Nå er det en hUn som kommer, men vet hva du mener, ja. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når planer faller sammen, men ikke noe å gjøre med det. Kanskje en rolig KG-kveld i stedet for? :kose:

Rolig er det rette ordet. Skjer jo ingenting her. :fnise:

Vurderer egentlig og gå å legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før - synd du ikke bor i Bergen, så kunne du besøkt meg og fått taco :fnise:

:fnise:

Ja, familien skulle vel aldri ha flytta derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neinei, her sitter jeg igjen da. Prøvd å få sove, men det er plent umulig. Marerittene fra igår sitter for hardt i. Så hva skal jeg da gjøre? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :troest: Du kan gjøre som meg. Støvsuge! :ler:

Neida.. har du ingen god bok å lese i da? Som kan få deg på andre tanker? Det hjelper for meg. Jeg pleier av og til å sovne med boka i hendene og lyset på. :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uffda! :troest: Du kan gjøre som meg. Støvsuge! :ler:

Neida.. har du ingen god bok å lese i da? Som kan få deg på andre tanker? Det hjelper for meg. Jeg pleier av og til å sovne med boka i hendene og lyset på. :)

Jeg støvsugde tidligere idag :fnise:

Men da har vi vært flinke begge to, hvertfall!

Klarer ikke å lese nå for tiden. Er helt umulig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Jeg vet om en ting til som hjelper for å få sove, men det tror jeg ikke at jeg skal skrive her.. :ler:

:ler: Tror jeg vet hva du sikter til :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...