Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt sen, mellers :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølsefingrene mine hang ikke helt med :sjenert:

Men

....hva slags portfolio...? :lur:

Skrevet

Tror han har planer om å bli verdenskjent fotograf. :fnise: Det verste er at han er flink nok til å bli profesjonell fotograf med masse oppdrag også.

Skrevet

En kompis lurte på om jeg ville være litt modell for ham. HMMMMM. Han er kjempeflink til å ta bilder, men jeg føler meg så ukomfortabel foran kameraet, så jeg er usikkerrrr.

:vinke: KaDust!

Morro det da, får sikkert noen fine bilder da :jepp:

Skrevet

Jeg stemmer for at du stiller som modell! :opplyser: Du har ikke akkurat noe å være redd for når han er så flink og du tar deg så godt ut :Nikke:

Skrevet

God morgen! Opp og :hoppe:

:ler:

Er ikke så "ivrig" som jeg gir meg ut for å være :dry::Gjesp:

:kaffekopp:

Skrevet

Godmorgen. :)

Skrevet

Hallo KaDust :)

Jeg stemmer JA for modell ;) Får du bildene etterpå? Isåfall sier jeg dobbeltja! Er jo moro å ha =D

Skrevet

:vinke: KaDust!

Morro det da, får sikkert noen fine bilder da :jepp:

:fnise: Joda, helt sikkert morro. Men jeg har dårlig erfaringer foran kameraet. Føler meg ikke veldig fotogen når flere har kommentert at jeg er penere i virkeligheten + at jeg har jo sett bilder av meg før :roll:

Jeg stemmer for at du stiller som modell! :opplyser: Du har ikke akkurat noe å være redd for når han er så flink og du tar deg så godt ut :Nikke:

:sjenert: Du har face'n min så du ser jo hvor "godt" jeg tar meg ut på bilder. :fnise: Men takk takk.

God morgen! Opp og :hoppe:

:ler:

Er ikke så "ivrig" som jeg gir meg ut for å være :dry::Gjesp:

:kaffekopp:

God morgen! Jeg var oppe lenge før du kommenterte her. :fnise: Også var jeg like ivrig som deg. :ler:

Godmorgen. :)

Godmorgis!

Hallo KaDust :)

Jeg stemmer JA for modell ;) Får du bildene etterpå? Isåfall sier jeg dobbeltja! Er jo moro å ha =D

Jada, får nok bildene. Vedder på at noen av dem havner på facebook, og andre på deviantart-profilen hans også. :skravle:

Men ja, nå har jeg allerede blitt overbevist av han om at han får lov til å knipse mens vi tar igjen tapt tid.

Skrevet

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, vet du :nigo:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg er sikker på at du er nydelig på bilder, Kadust! :jepp:

Skrevet

Jeg er sikker på at du er nydelig på bilder, Kadust! :jepp:

Joa, det kan diskuteres :fnise:

Skrevet

Nå har jeg sittet å lekt på camroid.com en god stund. :fnise:

Ja, kjeder meg ganske mye. Tenker å se en episode Spartacus når jeg får huset for meg selv her.

Forresten så fikk jeg prata med de jeg bestilte telefon av idag! De sender den i morgen, så jeg vil ha den innen noen dager. PÅ TIDE. :Nikke:

Skrevet

Forresten så har jeg skikkelig svigninger på humøret idag. Er akkurat en måned siden Madde døde. :cry3:

Skrevet

:klem: Skjønner at det er vondt for deg! :troest:

Håper morgendagen blir bedre! :kose:

Skrevet

Takk dere. :)

Åh, herre! Noen har søkt opp alle mulige gamle bilder av meg på facebook og tagget meg i dem. VIRKELIG LEKRE BILDER, eller hva GUNS? :fnise:

:skratte: ler meg ihjel av de fleste.

Skrevet (endret)

Lækker dobbelpost.

Endret av KaDust
Skrevet

:troest:

:klem: De gamle bildene var helt sikkert nydelige ;) Jeg pleier bare untagge meg selv :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...