Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!

Koselig sagt da Wanted, takk! :)

Joda, jeg har bare vært litt borte i det siste. Hatt mye skolearbeid og MYE annet. Knut E og jeg har ikke hatt en eneste frihelg siden vi flytta, og fysj. Denne helga skal vi på julebord med jobben hans, vi drar hele veien opp til Sherdingen, Atna. Men det blir sikkert moro, håper jeg.

Nå er det bare litt over en uke til jeg skal opereres også. Skal endelig få tilbake mine kvinnelige former som ikke har utviklet seg pga hormonubalanse som ble oppdaget for sent til å gjøre noe med det. Så da skal jeg under kniven 28. november. :jepp:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør den nok. :) Jeg får den beste kirugren på rikshospitalet.

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra julebord med jobben til KE. Det var koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen Ka! :klem:

Masse lykke til med operasjonen!

Julebord høres koselig ut! :) Hva fikk dere å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt å høre. :hug:

Kan ikke du oppdatere oss litt ellers om hva som skjer? Du er her jo nesten ikke lenger. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, Kitten, jeg kan vel det. Vet ikke om det er så mye egentlig?

Jeg og KE har det fantastisk sammen med den lille pusen vår, men vi har det veldig trangt økonomisk. Så vi får jo egentlig ikke gjort så mye ute. Men det gjør ingenting, for vi klarer fint å kose oss masse inne med og uten venner. I det siste har vi startet å spille Oblivion på PS3. Eller, han spiller, og i starten forklarte jeg spillet for han så vi skjønte noe av det, og nå sitter jeg å veileder han om han står fast. Litt morsomt egentlig. :popcorn:

Vi driver å drømmer om et større hus da, så vi venter på at jeg skal få en fast stilling. Jeg har fått en liten jobb, men det er bare 4 timer i uka, så omtrent 1600 kr i måneden etter skatt. Nesten ingenting altså, men alt hjelper jo.

Ellers sitter jeg mye med skole, bestevenninnen min flytter til Valdres, og jeg har visst ikke noen form for matintoleranse likevel, bare en ødelagt tarm. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt står bra til med deg/dere! Bortsett fra den ødelagte tarmen :troest: Men kan forestille meg at det er en lettelse å endelig få vite hva som var galt!

Litt inntekt er bedre enn ingen inntekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...