Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva var det du var nervøs for sa du? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt lousie. :jepp:

Kitten: Ingenting. :sjenert:

Skrevet

Stress å pakke. :bond:

Igår fikk vi forresten satt inn en bokhylle i leiligheten, og KE har vært flink og flytta over alle hans saker og starta å pakket ut. :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Lykke til med flyttingen, og med det nye livet som samboer :strix:

Skrevet

Sliiiit. Jeg må skru opp alle møblene våres, ta imot sofa og pakke ut. :gjeiper: Vi har myyyye å gjøre, men KE vil jo være med på alt. Det er søtt, men det tar tid når han jobber hver dag og vi ikke får gjort noe før rundt 5 tiden. :daane:

Skrevet

Hvis det er ditt største problem akkurat nå, så går det nok bra skal du se :)

Skrevet

Vårt største problem akkurat nå, er at sofaen er for svær så den ikke går inn døra til stua. :gjeiper: Vi må fjerne karmen rundt hele der døra har vært (døra er fjernet, stua ble brukt som soverom før). Vi vet ikke om vi får lov av eiern :P

Skrevet

Faen altså, karmen fjernet og det går ennå ikke. :grine:

Skrevet

Eventulet, hvor liten dør? :fnise:

Skrevet

Det er ikke en veldig stor sofa, men det er trange ganger hos oss, trange innganger + lavt under taket. Når man ikke får satt sofaen opp på høykant er det umulig.

Men! Vi fikk det til. Huseier kom å hjalp oss, og han reiv ned kanten, lista og alt som var. Så nå ser vi inn i isolasjonen i veggen, men hey! Vi har sofa ;)

Skrevet

Så bra dere fikk den inn!

Selv måtte jeg bruke verandadøra da jeg skulle få inn min. Det er bare for mange svinger og dører i det huset her :fnise:

Skrevet

Så fin kattepus!! :strix: Dere skulle tatt Sol også. Evt alle sammen. :ler:

Så godt at dere begynner å komme i orden! :jepp:

God helg! :klem:

Skrevet

Jeg syns også dere skulle tatt to, tenk så koselig og trygt for dem å flytte sammen :gjeiper: Og det er ikke stort mer jobb med to enn med en :rodmer:

Må bare le av den sofa-historien deres :fnise: Har dere vurdert å sage den i småbiter før eventuell utbytting? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...