Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey, legen min sa at det ikke er rart jeg ikke har blitt bedre. For det første har jeg en liten øyeinfeksjon, men det store er jo øyelokkbetennelse da. Salven jeg har fått er riktig for øyelokkbetennelsen, men jeg brukte den feil så den hadde ingen virkning (fikk beskjed om å bruke den på innersiden av nedre øyelokk så jeg fikk det på øyet). Derfor ble jeg bare verre og verre. For infeksjonen på øyet fikk jeg øyedråper som skal ta knekken på det ganske fort, og nå vet jeg hva jeg gjør for å bli kvitt øyelokkbetennelsen også, så får vi håpe at jeg er god som ny til oppkjøringa. :)

Fikk forresten skaffet briller da! Mamma valset i Oslo igår for å finne noen som kunne lage briller på kort nok tid. Krogh Optik i Carl Johan reddet reisen. Selvom brillene er ekte Chanel og koster mer enn hele klesskapet og skoskapet mitt til sammen. :gjeiper:

Skrevet

Så bra at det ordnet seg med briller! :5:

God tur!! :klem:

Skrevet

Så bra det ordnet seg! Ha en god tur! :blomst:

Skrevet

Takktakk! Nå drar jeg alle sammen. :bond: (Øyet er forresten enda mer hovent idag. Ser virkelig ut som om jeg har gått på en dør e.l.)

Skrevet

Kos deg masse!! Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem igjen! :klem:

Skrevet

Da var jeg hjemme og våken igjen.

Turen har vært helt grei, men jeg hadde håpet på å få se litt mer av London. I stedet ble det bare shopping, shopping, shopping og atter shopping. :jolie: Æsj. Søstra mi shoppet for 500 pund mer enn meg tror jeg, så jeg gikk for det meste å kjedet meg og var dritsliten. KFC var ikke så godt som jeg hadde trodd og jeg mistet totalt lysten på fastfood resten av helga. :gjeiper: Så da fikk jeg ikke smakt fish 'n chips heller. Men det kan jeg gjøre med KE senere, siden han vil vise meg London. :)

Men, jeg kjøpte pipe og monokkel til KE, er noe internt vi har gående, og jeg fikk en del bilder til å ha i det nye hjemmet vårt. :)

Nå har jeg snart oppkjøring, så må konsentrere meg om lesing!

Skrevet

Er kjekt med litt både og synes jeg. Både shopping og severdigheter. :jepp:

I London er det jo så mange fine severdigheter! :strix:

Hva spiste du på KFC da? Er ikke alt der som er godt, jeg kjøpte noe i London som var skikkelig sterkt. Den smakte bedre i USA. :ler:

Masse masse lykke til med oppkjøring Ka! :klem:

Skrevet

Spiste de der Bucket-greiene. Husker ikke helt hva det heter. :roll: Men det var god pommes fries da!

Uff, gruer meg til oppkjøringa. Jeg må tvinge på meg linser og håpe at jeg ser og at øyet ikke detter ut. Er ennå ikke helt fri for infeksjon, men ser ikke langt nok med briller :(

Skrevet

Lykke til med oppkjøringa!!

Skrevet

JEG HAR LAPPEN :D

:bolledeig: GRATULERER!!! :bolledeig:

Skrevet

Gratulerer sååå masse!!! :klemmer: Der ser du, det er så verdt det!

Skrevet

Gratulerer!! Visste du ville klare det!! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...