Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh, faen. (Beklager banninga).

Jeg er blitt skikkelig dårlig. Enten så har jeg influensa med magevirus, eller så er jeg kvalm pga for lite søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Du får dele med oss hva mer som skjer på kurset, skal ikke se bort fra at de sender meg på noe lurt etterhvert som jeg har trent meg opp litt igjen :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får dele med oss hva mer som skjer på kurset, skal ikke se bort fra at de sender meg på noe lurt etterhvert som jeg har trent meg opp litt igjen :kvalm:

Ja, skal dele litt. :) For øyeblikket er det 2 uker med kun info. :sukk: Men de hadde et ganske bra tilleggsmodul jeg tror jeg skal velge. Altså gratis trening med instruktør slik at jeg får kartlagt trening og kost. Teheee. Men modulene starter ikke før de 2 første ukene er over.

:kose:

:klem:

Heiheiheiheihei :duskedame:

Heiheiheiheiheihieiaaaaa :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, lurer på hvor lang tid det vil ta før jeg får den nye telefonen min i posten. For den jeg har nå holder ikke stort mye lenger. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på kurs, og jeg har vært ute med bikkja. Trente han litt i bånd, for han er jo litt tulling iblant.

Kurset idag var helt okay. Vi starta dagen med ei dame vi ikke skal ha noe mer. Hun fortalte om praksis. Helt greit å vite om, men hun dama hadde kjedelig og trøtt tonefall. Derfor ble det litt vanskelig å henge med. Vi fikk også 1 1/2 time lunsj idag, fordi praksis-foredraget var ferdig såppass tidlig. Litt kjedelig, men det gikk greit. Etter lunsjen så hadde vi om tidslinje. Altså, en linje vi selv lager hvor vi er på A og skal til mål B. Meh, vi fikk som oppgave å lage denne tidslinja nå, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fylle den ut. De fleste der har jo som mål å få jobb, og det var sånn de demonstrerte linja på foredraget. Jeg derimot, er der for å finne ut av hvilken utdanning jeg skal ta. Så vet ikke helt hvordan jeg skal legge an den linja. MEN, får vel prøve. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på kurs, og jeg har vært ute med bikkja. Trente han litt i bånd, for han er jo litt tulling iblant.

Kurset idag var helt okay. Vi starta dagen med ei dame vi ikke skal ha noe mer. Hun fortalte om praksis. Helt greit å vite om, men hun dama hadde kjedelig og trøtt tonefall. Derfor ble det litt vanskelig å henge med. Vi fikk også 1 1/2 time lunsj idag, fordi praksis-foredraget var ferdig såppass tidlig. Litt kjedelig, men det gikk greit. Etter lunsjen så hadde vi om tidslinje. Altså, en linje vi selv lager hvor vi er på A og skal til mål B. Meh, vi fikk som oppgave å lage denne tidslinja nå, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fylle den ut. De fleste der har jo som mål å få jobb, og det var sånn de demonstrerte linja på foredraget. Jeg derimot, er der for å finne ut av hvilken utdanning jeg skal ta. Så vet ikke helt hvordan jeg skal legge an den linja. MEN, får vel prøve. :fnise:

Skjønner ikke helt det linjesnakket ditt, altså....:ler:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jo linja for deg være

A-------------------------B(her startet utdannelsen din)C------------------(her er du ferdig med utdannelsen :nigo: )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...