KaDust Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4261 Del Skrevet 16. august 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. august 2011 #4262 Del Skrevet 16. august 2011 Og gå og irritere deg over at du ikke har lappen resten av livet? Er ikke to måneder med litt stress bedre enn å aldri kunne ha sin egen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4263 Del Skrevet 16. august 2011 Da forurenser jeg hvertfall ikke miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. august 2011 #4264 Del Skrevet 16. august 2011 Sant nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. august 2011 #4265 Del Skrevet 16. august 2011 Min ærlige mening er at jeg synes det ville vært dumt å gi opp lappen nå som du er så nær og har brukt såpass mye penger på det. Men jeg forstår at du har det vanskelig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. august 2011 #4266 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg tror du kommer til å angre om du ikke i det minste gjennomfører oppkjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4267 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å forstå hvor jævelig det er. Men det er altså så jævelig at jeg godt kunne utsatt lappen ett år e.l. Men nå sa kjørelærer idag at jeg ikke skal ha flere kjøretimer frem til rundt oppkjøringa mi, så nå slapper jeg mye mer av, HELDIGVIS. Så har mamma lovt meg å være flinkere til å øvelseskjøre med meg, siden hun og søstra mi har sett at jeg har hatt totalt sammenbrudd før og etter hver eneste kjøretime hvor jeg ikke har klart å spise, sove eller noe. Så får vi håpe at det går bedre når oppkjøringa kommer. Ellers synes jeg dette med gluten-, melke- og eggefri kost er vanskelig. Alt jeg spiser er knekkebrød og middag, og jeg er så DRITTLEI knekkebrød. Kunne virkelig trengt noe annet til lunsj og andre måltider, også føles det ut som jeg går ned en haug i vekt. :gjeiper: Finnes ikke noe kaloririkt og sunt innenfor denne dietten da? Nå har vi nesten fått svar ang jobben til KE da. Vi har fått tommelopp, men siste prat skal taes i morgen, så da får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. august 2011 #4268 Del Skrevet 17. august 2011 Hadde det enda ikke vært eggfri-kost Det fins jo flere alternativer til annet enn knekkebrød, men det tar gjerne mer tid eller planlegging. Feks kan man jo lage seg salater av forskjellige slag med kjøtt/kylling/fisk. Eller hva med reker og avacado :gjeiper: Hvis du kan spise frukt kan du jo lage deg smoothie av frosne bær, appelsinjuice og banan feks Det fins ofte alternativer, men det er liksom et tiltak isteden for og bare røske sammen et knekkebrød Om du kan spise soyaprodukter kan du jo teste de alpro yoghurtene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4269 Del Skrevet 17. august 2011 Joda, tror jeg kan spise soyaprodukter. Har tross alt soya-melk i kjøleskapet jeg ikke har turt å smake på. Kan jo teste de ut, og se om jeg liker de. Så har jeg glutenfri frokostblanding jeg kan ha med soyamelk, men det høres skikkelig ekkelt ut. Salater å sånn er jo veldig godt, det er et godt råd! Det skal jeg prøve å få gjort. Smoothie må jeg være forsiktig med, for jeg skal ikke ha for mye sukker, og det inkluderer fruktsukker visstnok. Men legen sa det gikk greit i små mengder. Men er det noe annet da? Å gå lei smoothie og salat er jo kjempekjipt. Også må det ikke bli veldig dyrt, siden jeg ikke har mye å rutte med som arbeidsløs student for øyeblikket (ikke har jeg fått lånet eller stipendet mitt enda heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. august 2011 #4270 Del Skrevet 17. august 2011 Er det gluten i sånn havregrøt? Hvis man lager den på vann? Eller rett og slett kok deg en mais og ha på litt smør og salt :gjeiper: ikke helt det man forbinder med frokost kanskje, men... Bær med vaniljesaus? Eller er det melk i den kanskje Sånn Rett i koppen poser med feks tomatsuppe eller noe annet godt? Fant på "masse" jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4271 Del Skrevet 17. august 2011 Ferdigsupper og ferdigsauser er det som regel gluten i. Men jeg har jo en svær pose med gluten- og melkefri tomatsuppe da! Spiste det idag, og merket ikke noe særlig smaksforskjell, så det går jo greit. Men jeg blir så himla sulten av suppe. :gjeiper: Og melk i vaniljesaus, ja. Det er gluten i havregrøt, men man får jo kjøpt glutenfri havregrøt! Synd at magen min reagerer på havre også. Mais, ja! Kan være et godt tilbehør hvertfall! Jeg vil jo helst ha litt kaloririk mat, og helst noe som metter. Men synes det er dårlig utvalg av det i glutenfri-verden altså! Du er søt da beiben, takk for at du prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. august 2011 #4272 Del Skrevet 17. august 2011 Anything for you honey :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. august 2011 #4273 Del Skrevet 17. august 2011 Uff det må være kjipt å ha så mange allergier! Men godt at det har roet seg litt når det gjelder kjøring. Skjønner at du ikke har hatt det lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. august 2011 #4274 Del Skrevet 17. august 2011 Noe jeg synes er godt, og som holder meg mett en god stund er avocado med olivenolje og havsalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4275 Del Skrevet 17. august 2011 Beiben! Ja, ekke noe moro, mia! Det må du nesten vise meg, Kitten. Å helle olivenolje over avocado hørtes bare ekkelt ut. Men jeg tenker jo på det sikkert helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 17. august 2011 #4276 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å forstå hvor jævelig det er. Men det er altså så jævelig at jeg godt kunne utsatt lappen ett år e.l. Men nå sa kjørelærer idag at jeg ikke skal ha flere kjøretimer frem til rundt oppkjøringa mi, så nå slapper jeg mye mer av, HELDIGVIS. Så har mamma lovt meg å være flinkere til å øvelseskjøre med meg, siden hun og søstra mi har sett at jeg har hatt totalt sammenbrudd før og etter hver eneste kjøretime hvor jeg ikke har klart å spise, sove eller noe. Så får vi håpe at det går bedre når oppkjøringa kommer. Ellers synes jeg dette med gluten-, melke- og eggefri kost er vanskelig. Alt jeg spiser er knekkebrød og middag, og jeg er så DRITTLEI knekkebrød. Kunne virkelig trengt noe annet til lunsj og andre måltider, også føles det ut som jeg går ned en haug i vekt. :gjeiper: Finnes ikke noe kaloririkt og sunt innenfor denne dietten da? Nå har vi nesten fått svar ang jobben til KE da. Vi har fått tommelopp, men siste prat skal taes i morgen, så da får vi se. Forstår at det er jævlig stressende. Men samtidig så hjelper det ikke å svartmale det heller. Men nå fikk du heldigvis gode nyheter da, så da slipper du å tenke så mye på det. Og det er jo bra. Angående maten har jeg ikke så mye tips å komme med dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4277 Del Skrevet 18. august 2011 Du forstår tydeligvis ikke fullt Guriane, men det gjør ingenting. Svartmalte gjorde jeg faktisk ikke. Nå er det morgon, og jeg skal egentlig sitte med studier nå. Men jeg trenger noe mat først. Sov litt lengre idag, siden jeg har gått dager uten søvn og fy så deilig det var å endelig få sove. Planen for dagen lyder slik: Gjøre så mye som mulig av studiene med en liten pause hver time. Bli med KE hjem til han når han er ferdig på jobb, så jeg slipper å vente så lenge på han her i kveld. Så drar vi hjem til meg igjen etter han er ferdig å trene, og da skal vi ha kose kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2011 #4278 Del Skrevet 18. august 2011 Ikke lenge til du skal til London nå? Gleder deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4279 Del Skrevet 18. august 2011 Oi, det hadde jeg glemt! Ja, det gleder jeg meg masse til. Elsker å reise, men har ikke reist siden jeg dro til Finland forrige sommer. Og da ble ikke turen veldig vellykket, så har savnet å dra et nytt sted for å oppleve ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2011 #4280 Del Skrevet 18. august 2011 Oi, det hadde jeg glemt! Ja, det gleder jeg meg masse til. Jeg la bare merke til det på tickeren din at det sto hvor lenge det var til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå