Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker ikke.. er noen år siden jeg kjørte opp så..

Du teller ned ja.. :troest:

Du får glede deg til lørdag når alt er over. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer igjen. :( UFFF

Jeg er overbevist om at du fikser dette lett.

Du har allerede lagt et kjempe bra grunnlag, nå skal du bare gjør det du har gjort før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fortsatt nervøs, jeg.

Godt å være litt nervøs. Gjør deg ekstra skjerpet og enda mer klar for en utfordring :)

Endret av lowercasecaps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet nå ikke det. :gjeiper: Jeg kjører mye bedre med min mor enn med kjørelærer. For da slapper jeg av.

Har den vanen av å gjøre mer og mer feil når jeg er nervøs, og da blir jeg enda mer nervøs og gjør enda mer feil. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pirke litt forsiktig på armen til Mia* Du atte.. er det lov å smake på en vaffel mens vi venter? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du har ikke tilfeldigvis noen glutenfrie vafler liggende?

Først; Jeg er SLITEN! Svett er jeg også, og hofta mi har låst seg så jeg klarer knapt å gå. :fnise:

Så over til kjøringa; Det gikk veldig opp og ned. Men det har jo vært lærerikt. Skal ikke si noe annet.

Gruer meg mer til i morgen da, for da må jeg jo finne frem selv. Også skal vi kjøre i Fr.stad og folk der er ikke helt gode. :gjeiper: Heldigvis er jeg litt kjent der da, siden jeg har venner som bor der og hytta i Engelsviken. :)

MEN FY FAEN SÅ VONDT JEG HAR I HOFTA.

Har forresten oppkjøring 3. Oktober. Kjørelærer er visst flink til å pushe. Han leter fortsatt etter tidligere oppkjøring til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer!! 3. oktober!! :hoppe:

Det er jo mindre enn 2 måender til det!

SÅ dårlig kan det umulig gå, ettersom du blir meldt opp til oppkjøring. De gjør ikke det hvis de ikke mener at du kan bestå oppkjøringa. :klem:

Du er så flink!! :kose:

God bedring med hofta! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...