Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Dere kan jo dra og se på noen og tenke litt på det. Og så er det lurt å ta en som er litt aktiv og ikke er alt for redd har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ganske mye om katter, så det skal ikke bli noe problem. :) Men vi drar ikke å ser på noe som helst før vi har leilighet, for vi begge vet at vi forelsker oss altfor fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

lykke til kaaaa :D :D

jeg krysser hele meg selv for at du skal klare det!

er det fortsatt 7 feil man kan ha? ...huff, jeg strøk på den 4 ganger jeg! 2 ganger med 2 feil for mye, og 2 ganger med 1 feil for mye! :klaske:

det var bittert det! :fnise: ..også må det gå 2 uker eller noe slik i mellom hver gang, så du kan jo tenke deg hvor lang tid jeg brukte på lappen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den o store teoriprøva, ja. :jepp: Jeg leste igjennom boka en gang bare og gjorde et fåtall tester på nett. Skjønner ikke hvordan folk klarer å stryke på den, men jeg var vel bare heldig med spørsmålene.

Takk takk. :strix:

Men jeg gruer meg enda til langkjøring. UFFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kommer til å gå tregt, jeg kommer til å ha det jævelig hele kjøreturen uansett hvor bra jeg kjører, og det kommer til å bli møkk kjedelig siden jeg skal sitte 4 timer i en bil med bare kjørelærern og høre på irriterende dårlig radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha langkjøring alene? Vi hadde med en til i bilen vi. Så kjørte den ene til og den andre fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har tydeligvis ikke vi. Vi har bare en til som kjører en annen bil slik at vi kan øve på forbikjøring.

Trodde først at det skulle være en til i bilen, siden han sa jeg ville se igjen han fra glattkjøringa på langkjøringa. Men så endret han det siden jeg har ferie og er bortreist neste uke. Så nå blir han ikke med likevel utifra hva jeg skjønte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det egentlig skal være. Men han andre eleven jeg egentlig skulle ha langkjøring med kunne ikke disse dagene utifra hva jeg forstod, og så er det ingen andre som er kommet så langt enda som ikke alt har tatt det. Så da blir jeg kjørende alene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...