mia83 Skrevet 1. august 2011 #4101 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg skal kanskje det i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. august 2011 #4102 Del Skrevet 1. august 2011 Så kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 1. august 2011 #4103 Del Skrevet 1. august 2011 Så herlig. Håper dere får like fint vær som det var nå i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. august 2011 #4104 Del Skrevet 1. august 2011 Det håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4105 Del Skrevet 2. august 2011 Mia: Nei, moren hans er en sær kjerring som er den eneste i det huset der som ikke vil ha katt. Så vi får ikke lov til å ha den der. Også er det en skikkelig sær og irriterende fugl i det huset der. Makan til personlighet på undulat skal du lete lenge etter. Jeg er sikker på at hun TROR hun er et menneske. ------ Nå er jeg våken (vært lenge egentlig) og det er såååå varmt! Gud, som jeg vil på stranda! Kanskje jeg skal ringe Mari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4106 Del Skrevet 2. august 2011 Kjære Mari satt inne hos psykologen, men hun skulle ringe meg opp igjen når hun var ferdig der. Hun ville veldig gjerne bli med, men visste ikke om hun rakk det før kjøretimen min. Så da får vi se da. Jeg er så varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #4107 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg fikk også lyst til å bade! Men helst i havet. Jeg har vært borti sære fugler før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4108 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg og helst i havet, men det er så langt herifra (ikke egentlig, typ 20 min) mens Midtsjøen bare er 5 min unna. Dessuten badet jeg der mye når jeg var mindre, siden hele familien omtrent bodde i Ski da. Og jeg vet at det er sand hele veien ut, så det er ikke noe stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #4109 Del Skrevet 2. august 2011 Det høres herlig ut! Jeg tenkte på havet i utlandet. Er litt pysete for "kaldt" vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4110 Del Skrevet 2. august 2011 Åja. Synes det er godt å varmt i Norge og jeg, vannet er jo 22+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #4111 Del Skrevet 2. august 2011 Ja da går det an. Tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4112 Del Skrevet 2. august 2011 Det er jo nesten for varmt da. Tror nok ikke at det blir noe med Mari idag. Men KE spurte om jeg ville bade når jeg kom til han i Askim idag. Så kanskje jeg får bada 8 i kveld i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #4113 Del Skrevet 2. august 2011 Da har du jo noe å glede deg til da! Da er nok vannet godt og varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4114 Del Skrevet 2. august 2011 Jooo. Men skulle gjerne fått kjølt meg ned før kjøretimen, for jeg tørr ikke ha på meg shorts eller kjole når jeg skal kjøre med han, så jeg trer alltid på meg bukser. Det er altfor varmt i denne varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. august 2011 #4115 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg og helst i havet, men det er så langt herifra (ikke egentlig, typ 20 min) mens Midtsjøen bare er 5 min unna. Dessuten badet jeg der mye når jeg var mindre, siden hele familien omtrent bodde i Ski da. Og jeg vet at det er sand hele veien ut, så det er ikke noe stress. Hørtes veldig fint ut Jeg tenkte på havet i utlandet. Er litt pysete for "kaldt" vann. Det er du ikke alene om Åja. Synes det er godt å varmt i Norge og jeg, vannet er jo 22+ Det tror jeg ikke noe på Det må være der hvor det er grunt i såfall. Her hos meg er det grisekaldt Endret 2. august 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4116 Del Skrevet 2. august 2011 Her er det 22+ fra dyptvann av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. august 2011 #4117 Del Skrevet 2. august 2011 Jøss. Nesten så jeg kunne ha turt å duppe meg da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4118 Del Skrevet 2. august 2011 Det er jo bare deilig. Uff, idag skal jeg øve på rygging og parkering med kjørelærern. Har jeg sagt det? Det er helt sikkert greit, men nytt, så da blir jeg redd. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #4119 Del Skrevet 2. august 2011 Det går helt sikkert bra Ka! Hvorfor tør du ikke å ha på shorts da? Capribukse er jo et alternativ til langbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4120 Del Skrevet 2. august 2011 Men det har jeg ikke, Mia. Jeg vet ikke, fordi de eneste shortsene jeg har dekker så vidt ræva mi sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå