Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mia: Nei, moren hans er en sær kjerring som er den eneste i det huset der som ikke vil ha katt. :sukk: Så vi får ikke lov til å ha den der.

Også er det en skikkelig sær og irriterende fugl i det huset der. Makan til personlighet på undulat skal du lete lenge etter. Jeg er sikker på at hun TROR hun er et menneske. :daane:

------

Nå er jeg våken (vært lenge egentlig) og det er såååå varmt! Gud, som jeg vil på stranda! Kanskje jeg skal ringe Mari. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mari satt inne hos psykologen, men hun skulle ringe meg opp igjen når hun var ferdig der. Hun ville veldig gjerne bli med, men visste ikke om hun rakk det før kjøretimen min. Så da får vi se da. :jepp: Jeg er så varm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og helst i havet, men det er så langt herifra (ikke egentlig, typ 20 min) mens Midtsjøen bare er 5 min unna. Dessuten badet jeg der mye når jeg var mindre, siden hele familien omtrent bodde i Ski da. Og jeg vet at det er sand hele veien ut, så det er ikke noe stress. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten for varmt da. :ler:

Tror nok ikke at det blir noe med Mari idag. Men KE spurte om jeg ville bade når jeg kom til han i Askim idag. Så kanskje jeg får bada 8 i kveld i stedet. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jooo. :nigo: Men skulle gjerne fått kjølt meg ned før kjøretimen, for jeg tørr ikke ha på meg shorts eller kjole når jeg skal kjøre med han, så jeg trer alltid på meg bukser. :daane: Det er altfor varmt i denne varmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og helst i havet, men det er så langt herifra (ikke egentlig, typ 20 min) mens Midtsjøen bare er 5 min unna. Dessuten badet jeg der mye når jeg var mindre, siden hele familien omtrent bodde i Ski da. Og jeg vet at det er sand hele veien ut, så det er ikke noe stress. :hoppendeglad:

Hørtes veldig fint ut :rodmer:

Jeg tenkte på havet i utlandet. Er litt pysete for "kaldt" vann. :lol:

Det er du ikke alene om :lol:

Åja. :lol: Synes det er godt å varmt i Norge og jeg, vannet er jo 22+

Det tror jeg ikke noe på :jolie: Det må være der hvor det er grunt i såfall. Her hos meg er det grisekaldt :fryser:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Det er jo bare deilig.

Uff, idag skal jeg øve på rygging og parkering med kjørelærern. Har jeg sagt det? Det er helt sikkert greit, men nytt, så da blir jeg redd. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert bra Ka! :klem: Hvorfor tør du ikke å ha på shorts da? :klo:

Capribukse er jo et alternativ til langbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har jeg ikke, Mia.

Jeg vet ikke, fordi de eneste shortsene jeg har dekker så vidt ræva mi sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...