Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt såå mye tilgang på PC i det siste, så har ikke rukket å skrive de gangene jeg har vært på. :sjenert: Også har jeg ikke helt orket for det har vært så mye i det siste, og jeg mister litt lyst når det blir lenge siden jeg har hørt fra dere også. Så det går vel begge veier, i guess.

Det er jo litt hva man gjør det til selv også. Jeg spammer min egen dagbok når det er lite liv der :fnise:

Jeg kjørte forresten opp i slutten av oktober, og der jeg bodde var det snø og is på den tiden. Var småskummelt, men det gikk fint. Test bremsene på glatta og ta det rolig, vis hensyn for værforholdene - sensor vil belønne deg for det :)

Ikke lenge til November? :daane: Det er jo 3 måneder til, så blir det vel + litt uker siden første ledige oppkjøring er 20+ november.

Det er jo en evighet til, spesielt når jeg stresser så ille fælt som jeg gjør. :bond: Og spesielt siden jeg NEKTER å ta lappen om det er snø ute. :gjeiper: Da må jeg vente et helt år!

Har du tenkt å ikke kjøre når det er snø etter at du har fått lappen da eller? :klo: Misforstå meg rett, jeg liker ikke å kjøre på glatta, men må man så må man

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være litt artig å ha bakhjulstrekk om vinteren jeg. :ler:

Eller bakhjulsdrift eller hva det nå heter

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt hva man gjør det til selv også. Jeg spammer min egen dagbok når det er lite liv der :fnise:

Jeg kjørte forresten opp i slutten av oktober, og der jeg bodde var det snø og is på den tiden. Var småskummelt, men det gikk fint. Test bremsene på glatta og ta det rolig, vis hensyn for værforholdene - sensor vil belønne deg for det :)

Har du tenkt å ikke kjøre når det er snø etter at du har fått lappen da eller? :klo: Misforstå meg rett, jeg liker ikke å kjøre på glatta, men må man så må man

:klem:

Problemet er ikke at det er glatt og isete føre. Problemet er heller det at oppkjøringen min er i en trang kystby, hvor de fleste kryss er i bratte oppoverbakker og man må bruke klutsjen for å få seg frem osv. Og det er kjører masse buss der, og det vil definitivt ikke være plass til både bil og buss der når det er snø og måket. Jeg kommer jo aldri til å kjøre nede i Drøbak etter jeg har fått lappen, og når det blir så jævla store marginforskjeller i den lille byen om det kommer snø, så kommer jeg ikke til å kjøre opp da nei.

Og ja, ble ikke så lang tur på stranda. Var der en time, men det holdt. :ler: Torden kom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :) Jeg har akkurat kommet hjem fra Frankrike (i går), takk for tips til reisemål - det var helt fantastisk!

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :) Jeg har akkurat kommet hjem fra Frankrike (i går), takk for tips til reisemål - det var helt fantastisk!

Hvor i Frankrike har du vært? :)

KaDust: Jeg er veldig glad jeg ikke hadde oppkjøring når det var :sno: For synes det var skummelt nok at jeg hadde sensor i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sensoren er kjempeskummel. :haar: Jeg sa det til kjørelærern min at jeg syntes det var skummelt med sensor å sånn, så ba han meg om å slappe helt av. Det er jobben dems å gi meg lappen, og det er helt vanlige kjørelærere osv osv.

Joda, men jeg er redd for kjørelærere i bilen også. :skratte: Så det trøsta ikke så mye!

Neeei, har ikke fått svar mia. :sukk: Men vi kan uansett ikke ta henne nå siden vi ikke har fått svar ang jobben til KE. :grine: JEG VIL HA DEN KATTEN :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir jeg så avhengig av å måtte være her hele tiden, og det vil jeg ikke. Trives mye bedre borte hos KE siden huset der ikke er fullt av dødsgods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...