Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Skal ikke slette den, lar den stå. Men vet ikke om jeg gidder å skrive oppdateringer her lenger. :) Har da vært døtid i boka mi lenge før ferien startet også. :)

Dere er søte da, dere får heller hilse på meg i egne dagbøker.

Ok.. Men lenge siden jeg har sett deg i boka mi også ;)

Pen katt forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke hatt såå mye tilgang på PC i det siste, så har ikke rukket å skrive de gangene jeg har vært på. :sjenert: Også har jeg ikke helt orket for det har vært så mye i det siste, og jeg mister litt lyst når det blir lenge siden jeg har hørt fra dere også. Så det går vel begge veier, i guess.

Uansett; Pen pus, jaaa. :strix:

Hund; Ja, jeg vil og ha. :sukk: Siiiigeeeeel. Så igjennom kameraet mitt her om dagen, og det var masse fine bilder av han der som jeg ikke hadde lagt inn på PC'en enda. :( Savner han!

Kjøringen; Gikk bra, jeg kjørte feilfritt for første gang. :daane:

Nå er jeg på trinn 4, altså siste del av lappen. Skal ta teorien denne uka, står jeg, så blir jeg satt opp på venteliste og får oppkjøring utti NOVEMBER. Æsj, håper ikke snø og dritt har kommet på veiene enda da, for da blir jeg ekstra nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til November? :daane: Det er jo 3 måneder til, så blir det vel + litt uker siden første ledige oppkjøring er 20+ november.

Det er jo en evighet til, spesielt når jeg stresser så ille fælt som jeg gjør. :bond: Og spesielt siden jeg NEKTER å ta lappen om det er snø ute. :gjeiper: Da må jeg vente et helt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å vente til litt uti november enn å vente et helt år da. Skjønner at det er skummelt å ta det på snøføre, men det kommer til å gå så bra, Ka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når jeg er så nervøs for det som jeg er allerede. Da kommer jeg til å kjøre ut med en gang, bare fordi jeg sitter i sjokk. :gjeiper:

Men vi får se da. Jeg har jo flytta før November også, og da kan jeg ikke ta oppkjøringa her uansett. Så vet ikke helt hvordan jeg løser det. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på å kjøre en del i mellomtiden! :jepp:

Gratulerer med feilfri kjøretime! Dette kommer til å gå kjempebra! :strix:

Jeg hadde 2 måneders venting på oppkjøring, det var ETTER at jeg var ferdig med ALT på kjøreskolen. Litt kjipt å måtte vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når jeg er så nervøs for det som jeg er allerede. Da kommer jeg til å kjøre ut med en gang, bare fordi jeg sitter i sjokk. :gjeiper:

Men vi får se da. Jeg har jo flytta før November også, og da kan jeg ikke ta oppkjøringa her uansett. Så vet ikke helt hvordan jeg løser det. :klo:

Som Mia sier, kjør masse i mellomtida :jepp: Du blir jo bare bedre og bedre og mer rutinert, så om tre måneder går det som en lek!

Akkurat det siste der vet jeg ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg må kjøre opp innenfor fylket jeg bor i tydeligvis. :vetikke: Men kjørelærern min kjører jo opp i Mysen også (som da blir hvor jeg må kjøre opp). Det er kortere venteliste der, men det vil bli dyrere. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...