mia83 Skrevet 31. juli 2011 #4041 Del Skrevet 31. juli 2011 Ikke gjør det Ka! Hvis det er noe du ikke orker å skrive om, så må du jo ikke gjøre det. Du kan jo skrive om akkurat det du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4042 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er jo fortsatt på KG da, men synes dagboka starter å bli kjedelig. Det er i hvertfall absolutt ikke det samme båndet mellom oss dagboker-skrivere lenger, og jeg mister litt gleden når jeg ikke får så mye respons. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #4043 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er jo fortsatt på KG da, men synes dagboka starter å bli kjedelig. Det er i hvertfall absolutt ikke det samme båndet mellom oss dagboker-skrivere lenger, og jeg mister litt gleden når jeg ikke får så mye respons. :gjeiper: Jeg tok hintet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #4044 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg også! Har nok vært litt opptatt i Piffys dagbok kanskje. Skal skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #4045 Del Skrevet 31. juli 2011 I morgen skal jeg lese skikkelig i dagboken din, Piffy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #4046 Del Skrevet 31. juli 2011 Piffy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #4047 Del Skrevet 31. juli 2011 Piffy? Unnskyld, KaDust! Unnskyld, unnskyld. Leste på Mia sitt innlegg samtidig som jeg skulle svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #4048 Del Skrevet 31. juli 2011 Fort gjort å skrive feil ja. Er jo så mange dagbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 31. juli 2011 #4049 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er jo fortsatt på KG da, men synes dagboka starter å bli kjedelig. Det er i hvertfall absolutt ikke det samme båndet mellom oss dagboker-skrivere lenger, og jeg mister litt gleden når jeg ikke får så mye respons. :gjeiper: Sånne ting er jo naturlig at går litt opp og ned da. Regner med det er sånn for de fleste her. Dessuten er det ferietid og mange er borte. Litt drastisk å slette hele boka si på grunn av det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4050 Del Skrevet 1. august 2011 Sånne ting er jo naturlig at går litt opp og ned da. Regner med det er sånn for de fleste her. Dessuten er det ferietid og mange er borte. Litt drastisk å slette hele boka si på grunn av det vel? Skal ikke slette den, lar den stå. Men vet ikke om jeg gidder å skrive oppdateringer her lenger. Har da vært døtid i boka mi lenge før ferien startet også. Dere er søte da, dere får heller hilse på meg i egne dagbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4051 Del Skrevet 1. august 2011 http://cache.finn.no/mmo/2011/7/31/3/298/219/43_605899246.jpg Jeg og KE skal kanskje skaffe oss denne gullungen, dersom den ikke er gitt bort. (jada jada, til tross for at vi alle har vært sløve i de siste månedene så klarer jeg ikke la være å poste ting jeg gleder meg over siden jeg ikke har noen andre å dele med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. august 2011 #4052 Del Skrevet 1. august 2011 ÅÅåhh DEN var skjønn den!!! Smelte... Gis den bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4053 Del Skrevet 1. august 2011 Jepp, den gis bort! Egentlig så har KE hele tiden vært imot orange katter, mens jeg har hatt en forkjærlighet for dem pga Charlie. Men så når bilen hans måtte på verksted forrige uke, så måtte vi ut på et oljeverksted utti nowhere for å hente en firmabil. Og der var det en orange katt som hang rundt beina på han hele tiden, og nå synes han de fleste orange katter er kule han og. :gjeiper: Vi begge falt pladask for denne skjønne jenta, så jeg har sendt mail på ho nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. august 2011 #4054 Del Skrevet 1. august 2011 Åhh ja hun var skikkelig søt!! Vi har en orange lodden hannkatt. Den er kjempefin! Så har vi en som er grå og hvit. Lodden den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4055 Del Skrevet 1. august 2011 Synes gråe katter og orange katter er finest, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. august 2011 #4056 Del Skrevet 1. august 2011 Det synes jeg også! Derfor vi valgt dem. Dere skal starte med katt istedenfor hund? Eller skal dere ha begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4057 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har ikke lyst på ny hund på en god stund nå. Vil ha Sigel, vettu. Så da blir det katt for nå! Var forresten på sommerfest hos tanta mi på lørdag, og hun har fått seg enda en hund. Adoptert fra dyrepoliti et eller annet sted. Den var kjempesøt, liten og hvit med svart rundt det ene øyet. Lurte på hvordan rase det var jeg da, for hadde aldri sett en maken. Eh, ja. Det var en kinesisk nakenhund, men med masse masse pels! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. august 2011 #4058 Del Skrevet 1. august 2011 Oi. Kinesisk nakenhund med pels!? Aldri hørt om. Skjønner at du vil ha Sigel ja. Men det er kjempekoselig med katt også. Og da kan man være borte et par dager uten at det gjør noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4059 Del Skrevet 1. august 2011 Ikke jeg heller, derfor ble jeg meget overrasket. Men fy så nydelig den var. Ett blått og ett brunt øye! http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283211_2327350309504_1422062990_4634689_6773949_n.jpg Der er vesleper også! Ja, litt mer frihet er jo det som er deilig med katt. Kjøretime om 20 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 1. august 2011 #4060 Del Skrevet 1. august 2011 Kanskje jeg faktisk skal starte å skrive litt mer i dagboken din og ikke bare smuglese den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå