KaDust Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4021 Del Skrevet 26. juli 2011 Gruer meg alltid som vanlig, og sitter anspent hele kjøretimen. Men han vurderer å ta meg opp til trinn 4, så jeg er visst snart klar til oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. juli 2011 #4022 Del Skrevet 26. juli 2011 dette går bra, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. juli 2011 #4023 Del Skrevet 26. juli 2011 Der ser du Ka! Dette går nok bedre enn du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #4024 Del Skrevet 28. juli 2011 Så utrolig deilig det var å se KE igjen igår. Hadde jo gått ett døgn uten ham, UFF! Men jeg er skuffet over meg selv. Jeg pleier alltid å våkne av alarmen hans om morgenen, eller det at han kysser meg hade. Men idag våknet jeg ikke av noen av delene, så jeg fikk ikk med meg hadekysset! KE sa at han til og med holdt rundt meg, og da pleier jeg hvertfall våkne. Men idag gjorde jeg ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. juli 2011 #4025 Del Skrevet 28. juli 2011 Trøtting i dag altså? Du får holde deg i sengen til han kommer hjem så kan du få kyss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. juli 2011 #4026 Del Skrevet 28. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. juli 2011 #4027 Del Skrevet 28. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. juli 2011 #4028 Del Skrevet 28. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4029 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå sitter jeg å bare venter på at jeg skal ha kjøretime. Skal riktignok ikke ha det før 0845, men jeg må våkne 2 timer før jeg skal gå dersom jeg skal klare å komme meg igjennom en trippel. Jeg er jo uthvilt, så det er ikke store problemet, men jeg gruer meg selvfølgelig så jævlig igjen. Heldigvis lå KE og holdt rundt meg i hele natt. Synd han må på jobb så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. juli 2011 #4030 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjøringen din går jo kjempebra, Ka! Ikke pokker om kjørelæreren hadde gått videre med opplæringen om du ikke fiksa det. Nå har du snart lappen, og da kan du endelig kjøre bil uten kjørelæreren ved siden av deg. Bare noen få kjøretimer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4031 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har ikke lappen snart, for lærern sa at jeg ikke har lappen innen jeg flytter. Og utifra hvordan det ser ut nå, så flytter jeg i september. Jeg knekker sammen ved tanken på at jeg må gå sånn her stressa frem til oktober-november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. juli 2011 #4032 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er jo snart det også! Har du fått oppkjøring enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4033 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei, det er ikke snart. Det er evigheter til, og jeg er død av hjerteinfarkt lenge før den tid om jeg skal stresse like mye resten av veien. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. juli 2011 #4034 Del Skrevet 29. juli 2011 Det går nok bra skal du se Men nå må jeg stikke på jobb! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4035 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå gleder jeg meg bare til KE er ferdig på jobben. Blir godt å se han igjen. Selvom det bare er noen timer siden han dro på jobb, så savner jeg han fælt. Og så skal vi ned å grille hos tanta mi i morgen. Hun har sånn årlig sommerfest hvor hele familien og familiens venner samles og koser oss med musikk og god mat. Så da skal han møte hele familien for første gang. Stakkaren har jo ikke møtt pappa enda engang. Men han kjenner jo heldigvis broren min å sånn litt da. Tror det blir bra, jeg! Noe som er skikkelig surt forresten, er at bilen hans har gått dukken. Vi tror det er pga servicen, men siden han gjorde det på mekonomen i Askim som ikke er et sånt veldig utbredt verksted, så får han ikke noe reklamasjon. Han må tross alt reparere bilen hos Ford. Det kommer til å koste oss 12000. Uff, verden vil ikke at vi skal flytte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4036 Del Skrevet 31. juli 2011 Meh, tror jeg sier opp dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #4037 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4038 Del Skrevet 31. juli 2011 Vet ikke om jeg gidder å skrive det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. juli 2011 #4039 Del Skrevet 31. juli 2011 Men du må ikke forlate oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #4040 Del Skrevet 31. juli 2011 Det ville hun aldri gjort. Hun er alt for snill til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå