Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Krizzy

Jeg skal bli dataingeniør. :jepp:

Og idag skal vi på visning, klokka 6. :hoppendeglad: Vi har også offisiel 2 måneders dag idag. :):hjerte::strix:

Så spennende! Satser på at du kommer inn neste år! :jepp:

Gratulerer med to måneders dag. :):hjerte:

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krizzy

Vi har nå kjent hverandre i mange år da, Noz. :jepp: Også har vi holdt på i en 4 måneder ca?

Uansett, leiligheten var driiitfin! :rodmer: Han skulle ringe i morra, og da får vi vite hvordan det ligger an. Det eneste er at om han tilbyr oss leiligheten så håper jeg at han kan vente av svar, for vi må være sikker på jobben til Knut først.

Så flott! Håper dere får den! :)

Er den i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoggy da! :ler: Aldri hatt lyst til det heller, jeg er mer bonde enn urbanisk.

Uansett, jeg og Knut var å så på en annen leilighet idag. Ikke fullt like fin som den andre, men huseierne var mye hyggeligere i alle fall. Også var det god plass, og stuen har godt potensial. Men usikker på om jeg helt klarer å se for meg det som et hjem, hmm. Blir sikkert mye bedre om vi får pusset opp litt å sånn, og satt inn andre møbler da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fått den alt om vi kunne gitt svar på om vi kan ta den eller ikke, Noz.

Men vi må vente til vi vet 100% sikkert at KE får den jobben. :) Det får vi ikke vite før midten av August. Så skulle huseierne si ifra dersom de fant noen andre leietagere mens vi venter på svar fra sjefen til KE da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Håper jeg og, for jeg vil ikke bo hjemme lenger, jeg vil ikke være netter uten ham. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det jo uansett med tiden. Men vi begge er skikkelig utålmodige. :gjeiper:

Nå drikker jeg JUICE, og kjeder meg egentlig grenseløst. Har kjøretime i morgen. Hadde også glattkjøring idag, og det var ganske moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...