KaDust Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3941 Skrevet 17. juli 2011 Joda, men jeg kan ikke ha langt hår uansett. Det er for tungt og tynt.
The Kitten Skrevet 17. juli 2011 #3942 Skrevet 17. juli 2011 Jeg er sikker på at du har blitt kjempefin på håret.
KaDust Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3943 Skrevet 17. juli 2011 Joda, blir vel vant med det uansett. KE sa jeg har fått større rumpe, og at flere har sagt det.
KaDust Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3946 Skrevet 17. juli 2011 Han, ja! Om kompisene hans mener det godt eller ei vet jeg derimot ikke. Men jeg blir litt redd når jeg hører sånn, for jeg ser det ikke selv. En dag er jeg vel driitfeit uten at jeg ser det selv og.
The Kitten Skrevet 17. juli 2011 #3947 Skrevet 17. juli 2011 Jeg tror det er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig lenge til du er feit, KaDust.
Gjest NozMonster Skrevet 17. juli 2011 #3949 Skrevet 17. juli 2011 hajjoooooooooooo men duuu, en ting er sikkert, du trenger aldri å bekymre deg for å bli feit altså! du er sååå fin og flott i kroppen at jeg tror nok de fleste jenter hadde nesten drept for å få den! litt større rumpestump tyder bare på enda mere former! og jeg personlig DIGGER "stor" rompe på både jenter og både gutter!
KaDust Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3950 Skrevet 17. juli 2011 Joda, men Noz. Det er jo selvfølgelig ikke bare ræva som har blitt større da. :gjeiper: Magen også bl.a og den var gravidish fra før av. Dessuten synes jeg det er litt skummelt at kompisene hans (iblant dem er Fimland) har lagt merke til at jeg har fått større rumpe på så kort tid. Spesielt siden jeg aldri har gått opp i vekt før. Så da tenker jeg at den naturlige slankheta mi forsvinner og at fra nå av må jeg tenke på hva jeg spiser og hvor mye.
The Kitten Skrevet 17. juli 2011 #3951 Skrevet 17. juli 2011 Akkurat nå tenker du for mye, KaDust. Du har lagt ut bilder her, og du er nydelig.
Gjest NozMonster Skrevet 17. juli 2011 #3952 Skrevet 17. juli 2011 ganske enig med kitten her altså kadust! men å tenke over hva man spiser er jo enkli bare en fordel etter min mening men! men skjønner at det er kjipt når du aldri har vært vant til det
KaDust Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3953 Skrevet 17. juli 2011 Altså, jeg tenker jo allerede på hva jeg spiser og det har jeg gjort en stund. Er tross alt glutenintolerant, så kan jo ikke spise det meste. Men mengde da! Jeg elsker å mønsje.
Gjest NozMonster Skrevet 17. juli 2011 #3954 Skrevet 17. juli 2011 det var det jeg mente da jeg skrev " hva du spiser" så mente jeg mere kalorimessig
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3956 Skrevet 18. juli 2011 Uff, ikke faen om jeg teller kalorier. :gjeiper: Har hatt spiseforstyrrelser før, og det var det som trigget det. Det satser jeg ikke på en gang til! Får prøve å jogge osv, men da må jeg bli frisk først! GRRRR Idag har jeg bykjøring. GRUER MEG! Og jeg må gå om en time.
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3957 Skrevet 18. juli 2011 Høres fornuftig ut Ka! Lykke til med bykjøring!!
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3958 Skrevet 18. juli 2011 Jeg lever ennå! Men jeg starta å grine og alt foran kjørelærern idag, og har kjørt i sjokk i hele dag. Vi aner ingen råd om hvordan jeg skal bli kvitt stresset og nervøsiteten. Ikke tror jeg at jeg får godkjent bykjøring i morgen heller, siden jeg skal liksom kjøre selvstendig. Men siden jeg kjørte i sjokk husker jeg jo ingenting av det han har sagt i hele dag. Nå verker hele kroppen. Men men! Jeg har søkt på noen deltidsjobber nå da, så jeg får jobbet ved siden av studiene. Håper jeg kommer inn på intervju i alle fall. Må jo hjelpe gubben litt med økonomien mens vi leier, også får jeg spart mye mer penger til boligsparinga om jeg har litt til overs.
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2011 #3960 Skrevet 18. juli 2011 Noen ganger vet jeg dessverre ikke hva jeg skal si til deg, men jeg vil så gjerne si noe for du er alltid der når jeg trenger det. Det er kanskje ikke nok å vite det, men jeg tenker på deg. Daglig faktisk. Og jeg håper for deg. Jeg håper alt ordner seg. Det gjør jeg virkelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå