KaDust Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3921 Skrevet 14. juli 2011 Jeg kjeder meg. Sitter alene på rommet til KE siden han er på jobb. Vanligvis er han på msn eller facebook så jeg kan prate med han enn så lenge, men nettet på jobben hans har klikket så han kommer ikke inn. Men idag skal jeg møte Mari litt senere da! Vi skal trene.
Gjest Mahareth Skrevet 14. juli 2011 #3923 Skrevet 14. juli 2011 Håper du og venninnen din får en koselig treningsdate
Tropic Skrevet 14. juli 2011 #3926 Skrevet 14. juli 2011 Hvordan syk er du da`? Pskyisk? I så fall kan jo nettstudier være noe for deg, for da har du lærern og studieveiledern på nett. Hodepine etter hjernerystelse faktisk, så har det mer eller mindre hver dag, og med en gang jeg konsentrerer meg blir hodepinen sterkere. Så nå har jeg f.eks ligget på sofaen i 2 dager med så stert hodepine at jeg ikke kan stå opp for da blekner det for meg (på kanten til å besvime) og jeg begynner å spy. Så nettstudie funker nok også heller dårlig. Særlig siden jeg da ikke har krav på studielån? eller har jeg det? For kan ikke leve på 0 kr i mnd..
KaDust Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3927 Skrevet 14. juli 2011 Hodepine etter hjernerystelse faktisk, så har det mer eller mindre hver dag, og med en gang jeg konsentrerer meg blir hodepinen sterkere. Så nå har jeg f.eks ligget på sofaen i 2 dager med så stert hodepine at jeg ikke kan stå opp for da blekner det for meg (på kanten til å besvime) og jeg begynner å spy. Så nettstudie funker nok også heller dårlig. Særlig siden jeg da ikke har krav på studielån? eller har jeg det? For kan ikke leve på 0 kr i mnd.. Joda, lånekassen støtter folk som studerer ved NKI eller NKS også.
Tropic Skrevet 14. juli 2011 #3928 Skrevet 14. juli 2011 Okey, men da vet jeg det iallefall, så er det noe som kan vurderes Er så mye regler å sette seg inn i..
KaDust Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3929 Skrevet 14. juli 2011 Okey, men da vet jeg det iallefall, så er det noe som kan vurderes Er så mye regler å sette seg inn i.. Ja, jeg vet. Er en god del. Det som er deilig med nettstudier er at du starter dagen etter du har bestilt studiet ditt.
KaDust Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3932 Skrevet 14. juli 2011 Håret ble... Uvant! Det er alt jeg klarer å si om det. Men KE elsker det.
KaDust Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #3934 Skrevet 15. juli 2011 Håper det. Foreløpig hater jeg det, det føles ikke ut som meg, men men.
KaDust Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #3938 Skrevet 16. juli 2011 Eller ikke. Føler meg som en idrettsjente, for er det jeg ser ut som. Ikke aner jeg hvor skillet mitt skal være heller, og håret er i veien hele tiden siden jeg ikke får det bak øra.
Gjest Mahareth Skrevet 17. juli 2011 #3940 Skrevet 17. juli 2011 Hår vokser fort, og enda fortere om du tar b-vitaminer Masse sol og kjærlighet er også bra for håret! Så bare vent og se, snart er det langt igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå