Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Jeg kjeder meg. Sitter alene på rommet til KE siden han er på jobb. Vanligvis er han på msn eller facebook så jeg kan prate med han enn så lenge, men nettet på jobben hans har klikket så han kommer ikke inn. :sukk:

Men idag skal jeg møte Mari litt senere da! Vi skal trene. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en fin dag Ka! :klem:

Gjest Mahareth
Skrevet

Håper du og venninnen din får en koselig treningsdate :klem:

Skrevet
:klem: til dere begge!
Skrevet

Hvordan syk er du da`? Pskyisk? I så fall kan jo nettstudier være noe for deg, for da har du lærern og studieveiledern på nett.

Hodepine etter hjernerystelse faktisk, så har det mer eller mindre hver dag, og med en gang jeg konsentrerer meg blir hodepinen sterkere. Så nå har jeg f.eks ligget på sofaen i 2 dager med så stert hodepine at jeg ikke kan stå opp for da blekner det for meg (på kanten til å besvime) og jeg begynner å spy. Så nettstudie funker nok også heller dårlig. Særlig siden jeg da ikke har krav på studielån? eller har jeg det? For kan ikke leve på 0 kr i mnd..

Skrevet

Hodepine etter hjernerystelse faktisk, så har det mer eller mindre hver dag, og med en gang jeg konsentrerer meg blir hodepinen sterkere. Så nå har jeg f.eks ligget på sofaen i 2 dager med så stert hodepine at jeg ikke kan stå opp for da blekner det for meg (på kanten til å besvime) og jeg begynner å spy. Så nettstudie funker nok også heller dårlig. Særlig siden jeg da ikke har krav på studielån? eller har jeg det? For kan ikke leve på 0 kr i mnd..

Joda, lånekassen støtter folk som studerer ved NKI eller NKS også. :)

Skrevet

Okey, men da vet jeg det iallefall, så er det noe som kan vurderes :jepp:

Er så mye regler å sette seg inn i.. :fnise:

Skrevet

Okey, men da vet jeg det iallefall, så er det noe som kan vurderes :jepp:

Er så mye regler å sette seg inn i.. :fnise:

Ja, jeg vet. Er en god del. :ler:

Det som er deilig med nettstudier er at du starter dagen etter du har bestilt studiet ditt. :)

Skrevet

Håret ble... Uvant! Det er alt jeg klarer å si om det. Men KE elsker det. :ler:

Skrevet

Du kommer også til å gjøre det! :jepp:

Skrevet

Håper det. Foreløpig hater jeg det, det føles ikke ut som meg, men men.

Skrevet

Du blir sikkert vant til det etterhvert!

Skrevet

Eller ikke. Føler meg som en idrettsjente, for er det jeg ser ut som. :sukk: Ikke aner jeg hvor skillet mitt skal være heller, og håret er i veien hele tiden siden jeg ikke får det bak øra.

Gjest Mahareth
Skrevet

Hår vokser fort, og enda fortere om du tar b-vitaminer :jepp: Masse sol og kjærlighet er også bra for håret! Så bare vent og se, snart er det langt igjen :jepp:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...