Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Interessant hjelper ikke, eneste jeg kan ta er forkurset til ingeniør. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Virker stressende å være kadust for tiden :(

Håper du finner roen igjen, og klarer å la være å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Høh, har du fått vite det allerede?

ja, det lurte jeg også påååå.. :klo:

men du må jo komme iiiinn, vi må jo begynne på HIO sammeeeen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg SKAL bli dataingeniør, det er ingenting annet som passer meg og det er ingenting annet jeg er interessert i å bli. Derfor MÅ jeg inn der, Al.

Og ja, forkurs søkes ikke med samordna opptak, men studweb for selve skolen. Så da får vi vite det litt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Fordi jeg SKAL bli dataingeniør, det er ingenting annet som passer meg og det er ingenting annet jeg er interessert i å bli. Derfor MÅ jeg inn der, Al.

:klappe:

Håper det ordner seg litja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det jeg har gjort nå er at jeg har sendt mail til div andre skoler som har samme forkurs og spurt om ikke det er noen ledige plasser (vet at det er ganske få som søker seg inn på HiØ hvertfall). Om det ikke er mulig å få satt meg på noe venteliste i noen av disse skolene får jeg ta nettstudier selvom det kan bli hardt. Men da får jeg startet i år, og forhåpentligvis er jeg ferdig innen neste års skole, og da kan jeg søke meg inn på dataingeniør da som var planen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Om det virkelig skulle skjære seg med studieplass er det kanskje mulig å finne noe som kan ligne på relevant arbeidserfaring i mellomtiden? :klo:

De fleste arbeidsplasser jeg har vært innom, med stor andel dataingeniører, kunne GODT tenke seg unge søte kvinnelige kolleger ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men er vanskelig å få jobb innenfor det når jeg ikke har utdanning, datakurs eller noe. :roll:

Uansett så er NKI siste løsninga mi, fordi det er et studie som starter når du bestiller. Så om jeg bestiller idag, så starter jeg i morra da. Så det løser seg nok uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det nå ut som om det løser seg på en eller annen måte iallefall. Bra du vet hva du ønsker å bli iallefall, mange som ikke vet det en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde ikke jeg heller før, fant det ut i mars. Nå er jeg bare ivrig på å starte så jeg ikke bytter mening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, ser den, fant det ut i vinter jeg også, men redd det ikek blir noe studering fra høsten av på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er syk, og er redd jeg ikke skal klare det. (sykemeldt for tiden) Og om jeg prøver og må gi meg etter 1 mnd, 1 uke eller noe sånt har jeg ikke krav på ei eneste krone fra NAV, og kan ikke leve på 0 kr i mnd..... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk er du da`? Pskyisk? I så fall kan jo nettstudier være noe for deg, for da har du lærern og studieveiledern på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...