Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må nesten lære meg å kjøre i 2t 15min(trippeltime) om jeg skal klare å gjennomføre langkjøringa og bykjøring som begge er på 4 timer (i timer og ikke kjøretimer). Så det er ikke noe alternativ å ikke ha det. Dessuten har jeg jo kjørt i flere måneder, så jeg burde jo klare det fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må nesten lære meg å kjøre i 2t 15min(trippeltime) om jeg skal klare å gjennomføre langkjøringa og bykjøring som begge er på 4 timer (i timer og ikke kjøretimer). Så det er ikke noe alternativ å ikke ha det. Dessuten har jeg jo kjørt i flere måneder, så jeg burde jo klare det fint.

Men hvis det gjør deg veldig sliten så kunne det kanskje vært en idé å vente med den mange timer etter hverandre-øvinga en liten stund..? :vetikke:

Skrevet

Er jo ikke hvor lenge jeg kjører som sliter meg ut. Men det er stresset før og etter. Altså det konstante stresset jeg føler fordi jeg holder på med lappen. Selv når jeg hadde ferie var jeg helt stresset fordi jeg skulle ha en vanlig time når jeg kom hjem. :roll:

Skrevet (endret)

Er jo ikke hvor lenge jeg kjører som sliter meg ut. Men det er stresset før og etter. Altså det konstante stresset jeg føler fordi jeg holder på med lappen. Selv når jeg hadde ferie var jeg helt stresset fordi jeg skulle ha en vanlig time når jeg kom hjem. :roll:

Det er ganske vanlig tror jeg, jeg var i allefall også sånn da jeg drev på. Du må rett og slett bare ha is i magen, og ikke tenke det i hjel, hvis du skjønner hva jeg mener. Vet, det er ikke lett. Men trøst/motiver deg med at når alt dette er over så har du lappen! :hoppendeglad:

Endret av Guriane
Skrevet

Det er ganske vanlig tror jeg, jeg var i allefall også sånn da jeg drev på. Du må rett og slett bare ha is i magen, og ikke tenke det i hjel, hvis du skjønner hva jeg mener. Vet, det er ikke lett. Men trøst/motiver deg med at når alt dette er over så har du lappen! :hoppendeglad:

Når jeg trøster meg med det stresser jeg enda mer, for da blir jeg så ivrig på å bli ferdig. :sukk:

Skrevet

Om noen år? For jeg tror ærlig talt ikke at jeg kommer til å stå en eneste oppkjøring. :ler: Jeg blir så sykt nervøs, og da gjør jeg tusen feil man ikke skal gjøre.

Skrevet

Men jeg aner ikke. Har ikke tatt teori ennå, og føler meg ikke helt klar for den prøven enda heller. Så får se da.

Skrevet

Jeg prøver, men jeg stresser jo med å få den så fort som mulig. Er jo ikke nødvendig at jeg får den med en gang, men jeg orker ikke nervøsitet dag inn og dag ut bare fordi jeg har starta på lappen, så vil bli fort ferdig. :sukk:

Skrevet

Så, trippeltime først og så legetime. Æsj, for en dag. :(

Skrevet

Jeg kom ikke inn på skole.

Skrevet

Jeg kom ikke inn på skole.

:tristbla:

Hva du hadde søkt? VGS, videre utdanning?

Gjest Mahareth
Skrevet

:troest: Trist at du ikke kom inn på skolen i år, men du får nok en ny sjanse neste år :troest:

Jeg vet jeg har vært en dårlig dagbokgjest i det siste, men jeg prøver å følge med selv om jeg skriver veldig lite :hug:

Skrevet

Tropic; HiO. VGS er jeg da ferdig med for lengst (heldigvis).

Mah; Det går bra søte. :klem:

Jeg er nr 120 på ventelista da. Er det noen sjanse for at jeg kommer inn da? :sjenert: Tviler, men jeg håper jo ennå. Dum som jeg er. :) Men nå må jeg i full gang med søking på jobb. :bond: Jeg trives jo ikke i butikkjobber i det hele tatt, så enten må jeg hate livet mitt eller så blir jeg vel tapersk og arbeidsledig? :sukk:

Skrevet

Trodde ikke man fikk vite om man kom inn på videre utdanning før den 20-juli? :klo:

Jeg skal krysse fingrene for at 120 stk takker nei til plassen sin :jepp:

Gjest Katee
Skrevet

Å, så dumt! :klem: kanskje det dukker opp noe interessant på resteopptaket? Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...