Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juli 2011 #3781 Del Skrevet 5. juli 2011 Sier HEI siden det er lenge siden jeg har vært innom. Og stemmer også for sånn frisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3782 Del Skrevet 6. juli 2011 HEI Kelvarsjäl. Okey, ser ut til at det blir sånn. Idag er jeg skikkelig sliten. Har kjøretime etterpå igjen, men da har jeg ikke noe før neste uke. Blir deilig med litt fri fra kjøringa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3783 Del Skrevet 6. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #3784 Del Skrevet 6. juli 2011 nååååh, så søteeeeeeee! bra dag på tusenfryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3785 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, det var en ganske fin dag. Men dårlig at jeg ikke fikk sukkerspinn pga været da! Grr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #3786 Del Skrevet 6. juli 2011 jaaa, det har jeg faktisk aldri hørt om! " idag lager vi ikke sukkerspinn på pinne fordi det er lommert å jævlig vær! men du kan få den i bøtte da! og da får du med gratis plast-smak på kjøpe!" Goood deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3787 Del Skrevet 6. juli 2011 Veldig. Jeg kastet hele spinnet fordi det smakte så plast. Ew! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3788 Del Skrevet 6. juli 2011 Knut vil tilbake da, for å se på Fimland hoppe rundt i Thundercoaster igjen! Seriøst han stopper ikke å le! Når vi legger oss så ler han til han griner og ber meg om å få han over på andre tanker. Og samme når vi kjører bil, så bare plutselig bryter han ut i latter. Herlighet, aldri sett gutten så lattermild før. Men godt å se at det ikke bare er jeg som ler meg til tårer av rare ting. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. juli 2011 #3789 Del Skrevet 6. juli 2011 Tror jeg skal klippe håret sånn: http://trendyshorthairstyles.files.wordpress.com/2009/06/hairstyles-for-short-hair.jpg http://2.bp.blogspot.com/_1RspTHmDtkw/TJHL75gDk-I/AAAAAAAAAx0/32SGBf4hrFc/s1600/female-short-hairstyles-12.jpg Veldig fint!! Jeg skal til frisøren på fredag, blir nok bare tuppene som blir tatt. Hadde vært kjekt med litt forandring, men en frisør sa til meg at jeg ikke kunne ha andre frisyrer, så lenge jeg ikke vil ha det kort. Husker jeg tenkte: For alle med halvlangt hår har jo akkurat likens frisyre som meg Men liker så godt at dem vasker håret mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3790 Del Skrevet 6. juli 2011 Håper du får en fin dag dust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3791 Del Skrevet 6. juli 2011 Trulta! Ikke alltid lurt å høre på frisører. Hver gang jeg har gjort det har jeg sett helt jævelig ut etterpå. ----------------------------- Nå er jeg ferdig med dagens kjøretime. Går bare dårligere og dårligere fordi jeg blir mer og mer nervøs. Men nå har jeg ikke før mandag, så jeg få slappe av frem til da! Spurte pappa om han ville kjøre med meg i morgen, men han kunne ikke. Jeg trenger masse mer privatkjøring, men ingen kan kjøre med meg joo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3792 Del Skrevet 6. juli 2011 ingen kan kjøre med meg joo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3793 Del Skrevet 6. juli 2011 Så du er villig til å øvelseskjøre med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3794 Del Skrevet 6. juli 2011 For all del, men jeg er i trøndelag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3795 Del Skrevet 6. juli 2011 Ta flyet ned, så sees vi i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3796 Del Skrevet 6. juli 2011 Den er god, bare å sende referansenummer på flybillet og overnatting på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3797 Del Skrevet 6. juli 2011 Greit, det har jeg ikke råd til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3798 Del Skrevet 6. juli 2011 Å sykle til trøndelag er gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3799 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg kan ikke sykle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juli 2011 #3800 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg kan ikke sykle. Skal ikke være lett å få prøvekjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå