Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI Kelvarsjäl.

Okey, ser ut til at det blir sånn.

Idag er jeg skikkelig sliten. Har kjøretime etterpå igjen, men da har jeg ikke noe før neste uke. Blir deilig med litt fri fra kjøringa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, det var en ganske fin dag. Men dårlig at jeg ikke fikk sukkerspinn pga været da! :opplyser: Grr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jaaa, det har jeg faktisk aldri hørt om!

" idag lager vi ikke sukkerspinn på pinne fordi det er lommert å jævlig vær! men du kan få den i bøtte da! og da får du med gratis plast-smak på kjøpe!"

Goood deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knut vil tilbake da, for å se på Fimland hoppe rundt i Thundercoaster igjen! :hoho: Seriøst han stopper ikke å le! Når vi legger oss så ler han til han griner og ber meg om å få han over på andre tanker. :daane: Og samme når vi kjører bil, så bare plutselig bryter han ut i latter. Herlighet, aldri sett gutten så lattermild før. :ler: Men godt å se at det ikke bare er jeg som ler meg til tårer av rare ting. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint!!

Jeg skal til frisøren på fredag, blir nok bare tuppene som blir tatt. Hadde vært kjekt med litt forandring, men en frisør sa til meg at jeg ikke kunne ha andre frisyrer, så lenge jeg ikke vil ha det kort. Husker jeg tenkte: For alle med halvlangt hår har jo akkurat likens frisyre som meg :eeeh:

Men liker så godt at dem vasker håret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Trulta! Ikke alltid lurt å høre på frisører. Hver gang jeg har gjort det har jeg sett helt jævelig ut etterpå.

-----------------------------

:daane: Nå er jeg ferdig med dagens kjøretime. Går bare dårligere og dårligere fordi jeg blir mer og mer nervøs.

Men nå har jeg ikke før mandag, så jeg få slappe av frem til da! Spurte pappa om han ville kjøre med meg i morgen, men han kunne ikke. :sukk: Jeg trenger masse mer privatkjøring, men ingen kan kjøre med meg joo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...