KaDust Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3721 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå har jeg øvelseskjørt litt med min mor. Det gikk ganske bra, føltes som om jeg allerede hadde lappen. Om jeg bare hadde klart å kjøre så fint med kjørelærern, men jeg blir jo så jævla nervøs med han selvom han er rolig og flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2011 #3722 Del Skrevet 26. juni 2011 oii, så flink ikke for å være frekk altså, men er det så mange ting å ta hensyn til i trafikken der du bor? ser for meg at det bare er en lang vei med skog og et par hus på siden jeg og kanskje et par rundkjøringer i ny å ne også en stor gård som det bor en snasen kar på da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3723 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg bor jo i en by med lyskryss og alt da. Så ja, er en del ting å ta hensyn til. Er tross alt bare 10 min unna Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2011 #3724 Del Skrevet 26. juni 2011 aaaaah.....det er jo mye nærmere enn jeg hadde forestilt meg! da skjønner jeg det er litt mer trafikk! har du begynt å lese til teoriprøven da? det er lurt altså, jeg hadde bare teorien igjen før oppkjøringen, så strøk jeg gang på gang på gang på teorien, så det tok så uendelig lang tid før jeg fikk tatt oppkjøringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3725 Del Skrevet 26. juni 2011 Nei, har ikke lest noe fordi jeg ikke har noen bok. Tenkte å høre med KE om han fortsatt hadde sin så jeg kunne lese litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3726 Del Skrevet 26. juni 2011 Sliten. Nå har jeg ryddet, støvsugd og vasket rommet mitt. Samt satt på nytt sengetøy (blir deilig å legge seg etter en dusj etterpå). Og så har jeg vasket tøy, brettet og hengt opp. Og nå skal jeg ned å henge opp resten av det jeg satte på i sted. Har også øvelseskjørt, så det har jo tatt hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3727 Del Skrevet 27. juni 2011 Nå har jeg nettopp spist, og jeg er fortsatt sulten. Er så bra når vi kun har nok pålegg til en skive. Skal til legen idag og må gå om 10 minutter. Etter timen sender jeg KE en melding for å se om han er ferdig også, iom at vi har time samtidig. Etter det skal jeg hjem og pakke om baggen, slik at jeg har klær som varer ei uke. Forresten så kommenterte jeg en spøkefull kommentar på en status til ei venninne. Var ei ho kjente som klikka helt og jeg har pratet ganske rolig med henne siden. Men hun klikker jo helt, slenger dritt og oppfører seg som en annen 12 åring som ikke eier argumenter. Hva er det med folk nå for tiden? Hun er forsåvidt ett år eldre enn meg, men kalte meg 90 år gammal fordi jeg sa: "Du oppfører deg ikke særlig voksent nå, så jeg sier takk for meg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. juni 2011 #3728 Del Skrevet 27. juni 2011 Jenter altså ! Lenge siden jeg har vært innom, registrerer at en god del har skjedd i det siste og vil bare gi deg en god klem Er det ferie på gang nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3729 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei Appy. Jepp! Er bare hjemom for legetime. Har nettopp kommet hjem nå, og tok en aldeles ubehagelig prøve. Men nå får jeg svar på om jeg har cøliaki eller ikke. Er skikkelig redd for at jeg får negativ, for da aner jeg ikke hva jeg lider av. Men når KE er ferdig med legetimen sin igjen (som tydeligvis tar litt tid), så drar vi til campingen/hytta igjen. Er så deilig, for jeg har sommerhytta alene, mens han har campingen alene. Så vi kan velge litt hvor vi skal være. De er jo på samme plass, men på hytta er det mer privat enn på campingen. Men er jo koselig å være på campingen iblant og, siden alle våre kjentskap har camping og ikke hytta. Gleder meg masse! Så har vi store planer for uka da. Shopping i Sverige, TRANSFORMERS!!, bowling, spise ute, paintball o.l. Får se hva vi får gjort. Så kommer Gjermund oppom på Onsdag, og det blir kooos. Får sjeldent sett han siden idioten bor i Halden, og det er for langt til at jeg gidder å besøke han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. juni 2011 #3730 Del Skrevet 27. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3731 Del Skrevet 27. juni 2011 Jaujau. Vet ikke helt hva jeg skal pakke, eller hva jeg skal pakke i. Også er det skikkelig tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. juni 2011 #3732 Del Skrevet 27. juni 2011 Lag pakkeliste! Det pleier jeg bestandig! Har allerede begynt på USA pakkelisten, men det er bare for at jeg gleder meg og det er mye å planlegge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3733 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Aldri vært noe flink på liste. Men kan jo prøve. Pakkeliste: -Undertøy som holder for en uke V -Sommerklær V -Joggebukse V -Varmere klær til kveldene (og evt dårlig vær) V -Sminkepungen V -Linser V -Hudpleieprodukter V -Epilator V -Brenne CD'er V -PC'en V -Mobilt bredbånd V -Telefonlader V -Neglsaks V -Sprit V -Håndkle V -Badetøy V Troor det var det? Edit: V er checkpoint! Endret 27. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3734 Del Skrevet 27. juni 2011 Greeeit, nå kjeder jeg meg. Gubben er så treg! Men vi tar visst Sverige idag. Så WEHEY! Godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 27. juni 2011 #3735 Del Skrevet 27. juni 2011 kos dere masse og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. juni 2011 #3736 Del Skrevet 27. juni 2011 Gubben? Du er der allerede ja! Det er bra!! Kos dere i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. juni 2011 #3737 Del Skrevet 28. juni 2011 Kos deg i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3738 Del Skrevet 29. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2011 #3739 Del Skrevet 29. juni 2011 hva er det kadust dåner av idag montro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. juni 2011 #3740 Del Skrevet 29. juni 2011 Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå