Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet du er utslitt når du sovner mens du pisser på do på jobben. :daane:

Videoannonse
Annonse
Gjest Caitlin
Skrevet

Nå drar jeg på ferie Kadust, ha det bra så lenge da :klemmer:

Skrevet (endret)

:troest: Så trist med Sigel. Men det viktigste er jo tross alt at han skal ha det bra. Stort av deg å se at det ikke fungerte og så gi han fra deg. Du er tøff! :hug:

Ønsker deg en god helg! :)

Endret av Guriane
Skrevet
:klem: Håper du får en fin helg tross alt! :kose:
Skrevet

Huff da, håper du får tatt igjen søvnen, er ikke godt å gå rundt og være så trøtt. :kose:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hajjooooooooooo Ka

bare en uke igjen nå!

iiiiiiiiiik!

jeg gleder meg!

håper du har det fint og flott og artig og fantastisk og alt som det går ann på hytta sin! :klem:

Skrevet

En uke igjen bare, ja. :hoppendeglad:

Fimland var jo med på hytta i helga, så han pratet mye om den søndagen. Hehehe.

Nå er jeg en svipptur hjemom. Jeg har legetime i morra klokka 9, så måtte hjem idag så jeg rekker den. KE har også legetime i morra til samme tid, så får ikke delt seng med han idag. :sukk: Men jeg klarer meg litt uten mannebeinet. ;)

Idag tenkte jeg å brette sammen den svære haugen med klær som ligger på spisebordet her i huset, til tross for at ingen av klærne er mine. Jeg er bare drittlei av å se den hver gang jeg kommer hjem. Spesielt siden den bare blir større og større.

Og så tenkte jeg at jeg skulle rydde rommet, for det ble litt rotete når jeg måtte samle sammen sakene til Sigel i en hast på torsdagen, og siden har jeg ikke vært hjemme. Skal bli deilig å få støvsugd der også, og tenkte å ta frem alt under senga. Har jo ikke hatt tilgang til under senga siden jeg fikk Sigel så der er det sikkert pent. Er jo masse jord, gjørme, sand, stein og hår på gulvet etter han, og noe gress. Så hvem vet hva som er under senga. :haar:

Skrevet

Koselig med hyttetur da! Håper du koste deg masse :)

Sigel har sikkert alt mulig av "skatter" under der som sko og sokker du aldri fant igjen :fnise:

Deilig å få ryddet og ordnet litt hjemme, holder på med det jeg og, når jeg ikke har KG abstinenser og kommer for å få dosen min :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

En uke igjen bare, ja. :hoppendeglad:

Fimland var jo med på hytta i helga, så han pratet mye om den søndagen. Hehehe.

Nå er jeg en svipptur hjemom. Jeg har legetime i morra klokka 9, så måtte hjem idag så jeg rekker den. KE har også legetime i morra til samme tid, så får ikke delt seng med han idag. :sukk: Men jeg klarer meg litt uten mannebeinet. ;)

Idag tenkte jeg å brette sammen den svære haugen med klær som ligger på spisebordet her i huset, til tross for at ingen av klærne er mine. Jeg er bare drittlei av å se den hver gang jeg kommer hjem. Spesielt siden den bare blir større og større.

Og så tenkte jeg at jeg skulle rydde rommet, for det ble litt rotete når jeg måtte samle sammen sakene til Sigel i en hast på torsdagen, og siden har jeg ikke vært hjemme. Skal bli deilig å få støvsugd der også, og tenkte å ta frem alt under senga. Har jo ikke hatt tilgang til under senga siden jeg fikk Sigel så der er det sikkert pent. Er jo masse jord, gjørme, sand, stein og hår på gulvet etter han, og noe gress. Så hvem vet hva som er under senga. :haar:

nå ble jeg glaaaad :jepp: hva sa han? hva sa haaaaaaaaaan??? hohooo...*nyskjerrig*

jeg har faktisk også legetime i morgen! hohooo...når klokka har dere? kanskje alle har på en gang... :fnise:

det er viktig å savne hverandre litt da! så en natt uten mannepenis eeh, beinet ditt klarer du vettu! :fnise:

Skrevet

At han var nervøs å sånn. :ler:

klokka 9! begge to*!

Gjest NozMonster
Skrevet

hohoo...da er vi 2! (kanskje 4 med dere)

men angrer han på at han har sagt ja, eller vil han fremdeles?

jeg har kl 9.40 jeg da, så det var nesten! :fnise:

Skrevet

Han vil enda, men er usikker på hvordan det vil gå. :P

Skrevet

Fordi han ikke kjenner deg vel. :roll: Er da vanlig det!

Gjest NozMonster
Skrevet

jaja, men det er jo en selvfølge! enten kan det bli bra, eller sykt pinlig og teit! ..jeg tenkte kanskje at han var usikkert etter å ha sett profilen min på facebook vettuuuu! hohooo

Skrevet

Nei, er ikke derfor. Han synes du var pen! Vi får se da. :Nikke:

Gjest NozMonster
Skrevet

ja, vi får vente i spenning! denne uken kommer til å gå kjeeeeempesakte :roll:

Skrevet
:ler: Kommer til å gå fort for min del. Uka er fullbooket. :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...