Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke egentlig.

Drømte urolig i natt, og stakkars KE slet med å sove. Han dro på jobb ganske tidlig, og etter det hadde jeg bare drømmer om Madde, så vært nedstemt i hele dag.

Kjøretimen gikk jo i og for seg greit, men irriterer meg over at jeg fortsatt gruer meg som faen til hver time.

Siden kjøretimen har jeg ikke hatt så mye å gjøre. Har fått avtalt kjøp og henting av scooteren min, så jeg blir jo endelig kvitt den. Men så har jeg kanskje funnet en annen eier til Sigel også, som ville komme å se på han i morgen alt.

Har kjedet meg sykt i hele dag, og kræsjet med mamma. Har ikke orket trynet hennes idag og vi har bare kranglet.

Gud som jeg gleder meg til å flytte.

Nå sitter jeg bare å venter på KE, og er redd jeg vil bryte ut i gråt når han kommer. Men men, han tåler vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg? :klem: Sorry mia, jeg orker ikke traske i dagbøker nå, så du får oppdatere meg her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.. en litt vond dag med andre ord? :kose::klem:

Vel.. vi har feiret 3 års bryllupsdag i dag. Hatt en veldig fin dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske. :sukk:

Åja, stemmer det! Hvordan var restauranten? Spiste dere noe godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest::klem:

Vi spiste en sånn spleiserett. Masse forskjellig kjøtt, blant annet spareribs, entrecote, kyllingvinger og noe andre greier som var godt men som jeg ikke vet hva var. Og pommes frites, bearnaisesaus og BBQ-saus. Og maiskolbe og grillet tomat. Det var godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg og KE offisiel 1 månedsdag. Lurer på om han husker eksakt hvilken dato det er, for han har skurra mellom 22 og 23 :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, ganske. :sukk:

Åja, stemmer det! Hvordan var restauranten? Spiste dere noe godt?

huff :(:klem:

det hjelper kanskje ikke akkuratt på at denne dagen er årets lengste heller...ikke bare det at solen snur- men man skulle nesten trodd at det var ekstra mange timer idag også :sukk:

oiiioiiioioiii, :rope: dette er sørenmeg MITT 1000ENDE INNLEGG!

:danser::bolledeig::strix::duskedame:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange klemmer fra meg, :klemmer: vet hvordan det er å bo med moren sin as...vil flytte ut selv snart, vel vurderer det bare foreløbig. ER glad i henne tross maset og særheten hennes. :gjeiper:

Ja blir sikkert deilig å snakke med kjæresten og få luftet ut litt frustrasjon ja. :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var veldig godt! :jepp:

Oi så kuult med 1-månedsdag da! :strix:

Det er bra. :nigo: Ble sulten her, jeg.

:fnise: Jaa. 1 måned er ikke så mye da, så er ikke så viktig dag, men koselig lell. :jepp:

huff :(:klem:

det hjelper kanskje ikke akkuratt på at denne dagen er årets lengste heller...ikke bare det at solen snur- men man skulle nesten trodd at det var ekstra mange timer idag også :sukk:

oiiioiiioioiii, :rope: dette er sørenmeg MITT 1000ENDE INNLEGG!

:danser :bolledeig :strix :duskedame

:klem:

Oi, var det? Tiden gikk fort etter KE kom da. Jeg gråt litt og så sovnet jeg. :hoho:

EEYYY GRATULERERER!!!!

Mange klemmer fra meg, :klemmer: vet hvordan det er å bo med moren sin as...vil flytte ut selv snart, vel vurderer det bare foreløbig. ER glad i henne tross maset og særheten hennes. :gjeiper:

Ja blir sikkert deilig å snakke med kjæresten og få luftet ut litt frustrasjon ja. :jepp::klemmer:

Har du en veldig sær mor? :ler:

Mhm, var det. :jepp:

Ble hjemme fra jobb idag, jeg. Er absolutt ikke i form, så måtte avlyse kjøretimen idag også. Og i kveld kommer det en for å se på Sigel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 1-månedsdagen! (ev grattis på forskudd hvis den er i morgen) :blomst::strix::klem:

Ønsker deg god bedring :kose:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er idag, ja. :jepp: Fikk gratulerer melding fra KE også, så han husket riktig dato. :ler: Jaujau.

Nå må jeg sende klagemail til Vevay for at de driver å sender meg purring på purring ang varer jeg aldri har mottat (og jeg betalte forrige purring til og med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er bra. :nigo: Ble sulten her, jeg.

:fnise: Jaa. 1 måned er ikke så mye da, så er ikke så viktig dag, men koselig lell. :jepp:

Oi, var det? Tiden gikk fort etter KE kom da. Jeg gråt litt og så sovnet jeg. :hoho:

EEYYY GRATULERERER!!!!

Har du en veldig sær mor? :ler:

Mhm, var det. :jepp:

Ble hjemme fra jobb idag, jeg. Er absolutt ikke i form, så måtte avlyse kjøretimen idag også. Og i kveld kommer det en for å se på Sigel.

kanskje jeg er litt smårar, men jeg synes det er kjempedeilig å gråte litt, så sovne :skratte:

grattis med 1 mnd dagen Kadust :klemmer: måtte det være uendelig mange flere mnd-dager å feire! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ja, det kan være godt det. Men jeg hater virkelig å gråte foran noen. Så liker det ikke når KE er her.

Takk. :klem: Det blir det vet du! Livet ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...