Gjest Mahareth Skrevet 20. juni 2011 #3621 Skrevet 20. juni 2011 Det går nok bedre snart, med kjøringen. Jeg kjenner TO mennesker som ikke får til å kjøre bil. De har til felles at de ikke forstår at trafikken og trafikkreglene er konstante og ikke variable utfra eget dagshumør. (skal kanskje nevnes at det er det eneste de har til felles også). Den ene av dem er for distré til å få det til. Den andre forstår ikke at sjåførene i de andre bilene er mennesker (h*n er omtrent som en 5-åring på det området). Poenget mitt er at du faller ikke inn i samme kategori som noen av dem. Det er ingen grunn i verden til at du ikke skal fikse bilkjøring, når du får litt øvelse. For øvelse er alfa og omega her. Og, du trenger hverken å kjøre en alfa eller en (opel) omega!
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3622 Skrevet 20. juni 2011 Men jeg er jo skikkelig distré. Også ser veien så tåkete og drømmete ut når jeg kjører, så det er ekkelt. :gjeiper:
Gjest Mahareth Skrevet 20. juni 2011 #3623 Skrevet 20. juni 2011 SÅ distre er du ikke Men har du sjekket synet ditt i det siste da? Kan kanskje være det som skal til?
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3624 Skrevet 20. juni 2011 Jada, har sjekket det. Er ikke noe feil med det, men tror det henger med det at jeg er utslitt hele tiden og den sykdommen der. Fikk forresten svar på prøvene idag. Det var ingenting galt. *forvirret*
Gjest Katee Skrevet 20. juni 2011 #3625 Skrevet 20. juni 2011 Ingenting galt nei. Kjenner til det. Det er merkelig det der. Leger er oppskrytt
Gjest NozMonster Skrevet 20. juni 2011 #3627 Skrevet 20. juni 2011 :vinke: Jeg vil også væme å leke inni dagboken diiiin!! men, men men? hva feiler det deeeeg? (ang blodprøvene) har du voooondt??
Mystique X Skrevet 20. juni 2011 #3629 Skrevet 20. juni 2011 Jada, har sjekket det. Er ikke noe feil med det, men tror det henger med det at jeg er utslitt hele tiden og den sykdommen der. Fikk forresten svar på prøvene idag. Det var ingenting galt. *forvirret* Takk for idag, var veldig koselig! Huff da... Jeg har hatt tretthetssyndromer i mange mange år, har du vurdert om det kan være det?? Det kan komme hvis man har opplevd traumer eller hatt et kjempe tøft en periode i livet. Og spesielt hvis man har hatt kyssesyken. Ingen av disse faktorene er nedskrevne, men påståtte av legene. Det er fordi sykdommen kan ikke evalueres gjennom en håndfast test.
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3630 Skrevet 21. juni 2011 Ingenting galt nei. Kjenner til det. Det er merkelig det der. Leger er oppskrytt Ja, ikke sant. Skal be dem ta en test av tarmen min da, for jeg VET med sikkerhet at den er så skada som det kan bli. Den er i hvertfall ikke frisk! Det er ingenting galt med meg heller... Uff, det er så teit det der. Kan godt være at vi har normale blodverdier, men betyr ikke at det er det som er normalt for oss. :vinke: Jeg vil også væme å leke inni dagboken diiiin!! men, men men? hva feiler det deeeeg? (ang blodprøvene) har du voooondt?? Noz! Så hyggelig. Nei, jeg er ganske svimmel ofte, og blir sliten av ingenting. Kan bli helt anpusten og utmattet bare av å kle av meg klær og legge meg i senga. Også er jeg veldig veldig ofte kvalm. Har egentlig alle mulige symptomer på cøliaki, bortsett fra diare. :gjeiper: Takk for idag, var veldig koselig! Huff da... Jeg har hatt tretthetssyndromer i mange mange år, har du vurdert om det kan være det?? Det kan komme hvis man har opplevd traumer eller hatt et kjempe tøft en periode i livet. Og spesielt hvis man har hatt kyssesyken. Ingen av disse faktorene er nedskrevne, men påståtte av legene. Det er fordi sykdommen kan ikke evalueres gjennom en håndfast test. Ja, det var kjempe koselig! Man får vel ikke syk tarm og oppblåst mage, og manglende blod av det? Nei, det er nok ikke det. Det har også blitt helt ekstremt i det siste, men det har jo ikke skjedd noe annet enn bra ting for min del i det siste.
Mystique X Skrevet 21. juni 2011 #3631 Skrevet 21. juni 2011 Ja, det var kjempe koselig! Man får vel ikke syk tarm og oppblåst mage, og manglende blod av det? Nei, det er nok ikke det. Det har også blitt helt ekstremt i det siste, men det har jo ikke skjedd noe annet enn bra ting for min del i det siste. Hehe nei det er sant, glemte det jeg Men håper du finner ut av det snart og får en god bedring.
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3632 Skrevet 21. juni 2011 Takk. Har legetime igjen på mandag, så får vi se hva han sier da. Nå er jeg ferdig med dagens kjøretime.
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3633 Skrevet 21. juni 2011 Ååh, KE skal spørre sjefen på jobben om han kan få den ene stillingen der som er fast ledig stilling. Siden han bare jobber vikariat nå. Om han får den, så vet vi at han har jobb i september hvertfall, og da kan vi se på leiligheter om han får den. Wee
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3634 Skrevet 21. juni 2011 Jeg tror jeg kommer til å dø idag av kjedsomhet. Seriøst, jeg kjeder meg så mye at jeg har vondt i hjertet. 1
Guriane Skrevet 21. juni 2011 #3635 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hvordan gikk det med kjøringa i dag? Krysser fingrene for at KE får fast stilling PS. Plussen var fra meg. Se på ryktet ditt akkurat NÅ! Endret 21. juni 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3636 Skrevet 21. juni 2011 Det gikk bedre. Tok en paracet og så veien klart for første gang, så lurer litt på om sykdommen har gjort det vanskeligere å kjøre. Skal kjøre igjen i morgen, gruer meg like mye selvom jeg klarte å kjøre bedre idag. I morgen er det bakkestart og crap, og det skal øves på midt i en by med mye bakkestart i lyskryss å sånn. Ja, håper det. Det er litt morsomt, for han har mer utdannelse enn ledelsen tilsammen der.
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3637 Skrevet 21. juni 2011 1111. Hvordan har jeg fått så mye godt ryke?
Guriane Skrevet 21. juni 2011 #3638 Skrevet 21. juni 2011 Det gikk bedre. Tok en paracet og så veien klart for første gang, så lurer litt på om sykdommen har gjort det vanskeligere å kjøre. Skal kjøre igjen i morgen, gruer meg like mye selvom jeg klarte å kjøre bedre idag. I morgen er det bakkestart og crap, og det skal øves på midt i en by med mye bakkestart i lyskryss å sånn. Ja, håper det. Det er litt morsomt, for han har mer utdannelse enn ledelsen tilsammen der. Så bra det gikk bedre i dag! Skjønner at du gruer deg og synes det er skummelt. Men du skal se det går like bra i morgen (Er det lov å spørre hva slags sykdom du har? ) Da er det vel ingen grunn til at han ikke skal få den 1111. Hvordan har jeg fått så mye godt ryke? Du er vel poppis da
KaDust Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3639 Skrevet 21. juni 2011 Legen vet jo ikke selv. Alle prøvene hittil har vært fine. Men skal inn igjen på mandag. De 4 siste ukene har jeg vært innom minst en dag i uka. Ja, jeg er vel det.
Guriane Skrevet 21. juni 2011 #3640 Skrevet 21. juni 2011 Legen vet jo ikke selv. Alle prøvene hittil har vært fine. Men skal inn igjen på mandag. De 4 siste ukene har jeg vært innom minst en dag i uka. Ja, jeg er vel det. Stemmer, det skrev du jo. Trodde kanskje det var noe annet i tilleg jeg. Men det er bare jeg som må lese litt grundigere ja Men får da håpe de finner ut hva det er da. Det er ikke kjekt å gå sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå