Mystique X Skrevet 17. juni 2011 #3601 Del Skrevet 17. juni 2011 Oi det hørtes ikke bra ut, nå vet jeg ikke helt hva dette går ut på, men jeg selv har angst for regninger. Så kjenner igjen følelsen og det er ikke bare bare nei. Tror jeg må lese gjennom mye av dagboken din så jeg vet hva du prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. juni 2011 #3602 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har ikke noe å si som kan hjelpe deg, Ka. Men det skal du få. Håper turen i banken går bedre i dag enn den gjorde sist! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3603 Del Skrevet 17. juni 2011 Uff, tror ikke jeg har skrevet noe om innleggelse tidligere, for det er egenting ikke noe jeg prater om. Men jeg har nå lagt ut litt om mitt psykiske et eller annet sted her. Usj, nå drar vi ned snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3604 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå er jeg hjemme, og jeg lever. Lurer på om jeg skal sette meg litt ut i dusjen også, er jo ingenting som skjer på nett idag. Alle er jo på topp20 selvom det er no drit. KE kommer i kveld da, han skulle prøve å ikke komme så sent. Men gjør meg ingenting om han bruker litt tid, så lenge han kommer i det hele tatt. Fimland kommer jo hjem fra sykehuset idag også, så tror kanskje han vil mase litt på KE ang besøk. Typisk han i hvertfall, lille dvergen der. Nå starter jeg også å bli stressa på å finne leilighet. Litt teit, iom at jeg ikke vet om jeg kommer inn på skole enda eller ei, og KE ikke har fått noen ny jobb til etter August, og da kan vi ikke flytte i det hele tatt. Jeg er vel bare ivrig på å komme meg vekk herifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. juni 2011 #3605 Del Skrevet 17. juni 2011 Søte lille duuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juni 2011 #3606 Del Skrevet 17. juni 2011 God helg Ka-Dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3607 Del Skrevet 17. juni 2011 Takk takk! KE kommer med potetgull og hockeypulver etterpå, så da blir alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. juni 2011 #3608 Del Skrevet 18. juni 2011 håper du får en strålende helg, Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. juni 2011 #3609 Del Skrevet 19. juni 2011 Håper du har hatt en kjempefin helg Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3610 Del Skrevet 20. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 20. juni 2011 #3611 Del Skrevet 20. juni 2011 Vi har hatt skogkatt De er helt nydelige, men røyter forferdelig! Ser at i alle fall den kattungen med todelt ansikt kommer til å bli langhåret, sånn som skogkattmoren - kommer til å bli en nydelig voksen katt Nå fikk jeg lyst på egen katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3612 Del Skrevet 20. juni 2011 Vi har en langhåret hvit skogskatt, men jeg synes ikke han er så pen. Dessuten er han så jævla sær, så er som å ikke ha katt. Og han er mest mammas, jeg har tatt litt avstand. Hadde jo en korthåret baby også, som røytet ekstremt. Men han døde i januar. Ja, han blir langhåret, er ikke akkurat vanskelig å se. Men jeg får han nok ikke uansett. Vi kan ikke skaffe katt før jeg og Knut har flyttet sammen. Vi fant en ganske billig leilighet, men den hadde ingen bilder. Så vi skal dra å se på den en dag til uka. Bygget er jo fra 2006, så det kan ikke være så ille. Også er det på en gård med hester. Håper vi kan få den, men det som er kjipt er at vi ikke kan si noe sikkert før KE får seg ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 20. juni 2011 #3613 Del Skrevet 20. juni 2011 Hallo Ka Håper alt er bra? Hvordan gikk det på jobb i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. juni 2011 #3614 Del Skrevet 20. juni 2011 Så spennende at dere skal se på leilighet! Dere må jo nesten bare slå til om dere skulle få tilbudet, selv om KE ikke har ny jobb enda. Better safe than sorry! Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3615 Del Skrevet 20. juni 2011 Sitter her enda. Gikk helt greit, har jo ikke vært her særlig lenge. Også har jeg hatt en deilig dag med ingenting å gjøre. Vanligvis ville jeg kjedet meg, men jeg er litt utmattet etter legetimen idag, så det var ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3616 Del Skrevet 20. juni 2011 Det jeg har lyst til, Mah. Men ingen av oss har råd med økonomien som står nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2011 #3617 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det leie det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. juni 2011 #3618 Del Skrevet 20. juni 2011 Passet bra med en rolig arbeidsdag da ja Planer for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3619 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, leie. Vi vil ikke ha huslån helt enda, så skal leie. Når vi begge er ferdig utdannet så tjener vi ganske godt, og da kan vi heller finne et ordentlig sted da. Vel, jeg har vært å shoppet solbriller sammen med S. Og nå er jeg hjemme og bare venter på at KE skal komme, men han kommer ikke før sent i kveld. Burde vel gå med bikkja men hmm- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3620 Del Skrevet 20. juni 2011 I morgen har jeg kjøretime igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå