Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg er altfor gammel til ungdomskort. :ler:

Ja, har ikke sett at de andre har det? :klo: Jaja. :kose:

Men jeg må igjennom 2 fylker for å komme meg til skolen, jeg bør jo få det dekket da. :lol: Hvis ikke så klager jeg til KE, for han har tenkt til å bli statsminister. :jolie:

Det er studentort ikke ungdomskort :fnise: Men med oslo/akershus og østfold studentort blir det 1125, det er ihvertfall litt billigere hehe ;)

Høres slitsomt ut å reise all den lengden, lykke til med reisingen da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg må ha overganger, da blir det 1600. :gjeiper:

Neh, tar bare en 55 minutter med tog, så er jo ikke så ille. Prisen er litt vel stiv for 55 min reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lese på toget da KaDust, så tiden bør jo ikke være helt bortkasta. Eneste jeg hadde sjekka er hvor mye togbytter det er, det er stress og flyr mye tid avgårde om de ikke overlapper hverandre helt perfekt :opplyser:

Hva skal du gå på av skole da? Er jo mye på universitet og sånn som det ikke er så mye undervisning på, da er det jo enklere å pendle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må ha overganger, da blir det 1600. :gjeiper:

Neh, tar bare en 55 minutter med tog, så er jo ikke så ille. Prisen er litt vel stiv for 55 min reise.

Åja sånn jaa, nei det er ikke lenge, men dyrt ja! Håper du får støttet det da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K82, jeg vet da allerede at jeg slipper bytte av tog. :ler: Jeg kan de fleste togene rundt om i området. Så det slipper jeg altså. Og bortkasta tid er det heller ikke. Synes det er koselig å toge. Men fortsatt dyrt for 1600kr for 55 mins reise! :opplyser:

Ja, jeg og Mystique. Men vi får se da. :jepp: Er jo ikke sikkert at jeg kommer inn engang.

:vinke: Beiben.

Da er det en ny dag, og nå gruer jeg meg fælt. Skal ha kjøretime idag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Hvilke tilbakemeldinger fikk du da?

Jeg tror det går seg til, Ka. Det føles kanskje umulig nå, men du skal se at det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du ikke trives i jobben da.. Men jeg kan skjønne det hvis du ikke får noen utfordrdinger.. Hvis det ikke er noe du må bryne deg på for å få til, går man nok ganske fort lei. Blir spennende med skole da! Det gleder jeg meg til å høre mer om :) Når får du vite om du har kommet inn?

Jeg lurer også på hvilke tilbakemeldinger du fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg jo ikke til når jeg ikke har noen å kjøre med utenom de jævla timene. Og jeg kjører mer og mer ut av veien, jeg kjører inn i syklister og jeg kræsjer med trailere som kommer imot oss i den andre kjørebanen. Alt pga det jævla blikket.

Tilbakemeldingene er som vanlig "Ikke klandre deg selv" BLABLABLA.

Får vite om jeg kommer inn 20 juli. Lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår klippet jeg håret til Linci etter jeg kom hjem fra dødsboet til mormor. Vi tømte nemlig leiligheten igår, siden leiligheten skal overtas idag.

Håret hennes ble ganske fint, hun kledde det og var fornøyd. Godt å se henne igjen også, har ikke fått vært så mye med hun i det siste. Får ta en jentekveld med henne så fort hybelen hennes er ferdig.

Nå sitter jeg på kontoret, er foreløpig bare en av de andre fra prosjektet som er kommet inn idag. Skal egentlig ned til banken med følge av vara-prosjektleder. Om han ikke dukker opp eller hører fra seg, så bare dropper jeg hele møtet for jeg skal ikke gå ned dit alene. Enkelt å greit. Så da stresser jeg ikke sånn veldig hvertfall.

Har uansett nok å gjøre her på kontoret idag. Å så gleder jeg meg sykt til helg, blir bra å få slappet av. Det suger å ikke kunne melde seg som sykemeldt når man er sjuk, og det er slit å streve seg inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nyydelig pus! Jeg elsker kattunger altså, skulle ønske de forble så små hele livet ;)

Hvordan ble det med møtet da? Kom det inn flere på jobb? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de fleste er her nå. Skal ned til banken etterpå, og jeg vil heller skyte meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda.. har du ikke en god dag, søte Ka? :(

Jeg skal også i banken i dag.. Men jeg gleder meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dager hvor jeg blir sent til banken er dager hvor jeg har lyst til å skyte meg uansett hvordan dagen var fra før. Hadde ikke hatt store problemet med det om jeg skulle til banken som kunde, men det skal jeg nå ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks tvilsomt.

Forrige gang jeg dro dit sa alle at det går så bra og blablabla. Gjett hva? Angsten min hoppa 6 steg tilbake og jeg er der jeg var for 14 måneder siden. Jævla moro etter all den harde jobbinga igrunn.

Etter idag tørr jeg vel ikke forlate huset engang og jeg blir vel innlagt som en annen idiot IGJEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...