kristian82 Skrevet 15. juni 2011 #3561 Del Skrevet 15. juni 2011 KaDust! Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. juni 2011 #3562 Del Skrevet 15. juni 2011 Okey, føler det er så lite vits i å skrive utfyllende når ingen av dere tar dere tid til å lese/besvare det uansett. Så da skriver jeg kort: Nå er jeg hjemme, og det er slitsomt å dra på jobb når man ikke er helt i form. Huffda Klart det er slitsomt å jobbe når man ikke er i form. Men er du i for dårlig form må du vel sykemelde deg? Eller om du kunne jobbet litt mindre og litt mer tilpasset dagsformen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. juni 2011 #3563 Del Skrevet 15. juni 2011 Kan jeg spørre hvor du har fått lærlingplass hen? Og hva gjør du evt.? Synd at formen ikke er så bra Jeg syns forresten at det er veldig hyggelig at du og KE har bestemt dere for å flytte sammen Dere finner nok stedet med stor S for dere, der dere kan ha deres nærmeste og det høyest prioriterte i nærheten Hvordan ser kvelden ut, KaDust? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #3564 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Okey, føler det er så lite vits i å skrive utfyllende når ingen av dere tar dere tid til å lese/besvare det uansett. Auch... Hva skjer? Endret 15. juni 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3565 Del Skrevet 15. juni 2011 Al: Nei, ikke noe ouch. Bare får sjelden svar når jeg skriver lange innlegg annet enn klemmer og div. Er jo koselig det og. Er jo ikke noe biggie, er ikke alltid jeg har tid til å lese lange innlegg hos dere heller. K82: Og det går greit, blitt litt kvalm av for mye nøtter. Skal ut med bikkja nå i det litt våte været. Kan ikke sykemelde meg heller fordi dritten er igjennom NAVVVVVV og da får jeg ikke penger. Så må bare tvinge meg på. Votten: Praksisplass. I EDB og jeg gjør ikke noe annet enn å teste at systemene fungerer som de skal. Ganske basic og det starter å bli kjedelig. Er ingenting som kan gå galt når jeg gjør det, og det er det samme om og om igjen. Ja, håper det. For øyeblikket er det bare dritt ute i både Ski og Askim. Vi skal se om vi finner et stort nok sted slik at Fimland kan flytte inn med oss også. Men da trenger vi ganske stor plass så det ikke blir overtråkking. Så vi må nesten se hva vi finner. Kvelden ser helt alminnelig ut. Jeg har for øyeblikket ikke noe å gjøre (foruten å gå tur med bikkja), og så kommer KE i kveld en gang etter alt han skal gjøre. Frem til da skal jeg vel sitte å kjede meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. juni 2011 #3566 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvor lenge har dere egentlig vært sammen nå da? Vi flytta sammen etter 3 mnd vi, så det trenger ikke å være for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #3567 Del Skrevet 15. juni 2011 Å, bra Jeg ble lettere bekymret der Jeg må ærlig innrømme at jeg har blitt dårligere til å svare, men det gjelder i alle bøker. Men jeg leser ALT! Men noen ganger er det så mange bøker jeg vandrer i at jeg bare ikke har ork til å skrive langt tilbake Jeg liker tanken på at dere tenker på å flytte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3568 Del Skrevet 15. juni 2011 Mah: Offisielt 1 måned snart. Men vi holdt jo tilbake lenge pga eksen min. Har vel vært i 4 måneder uoffisielt. Åh, godt å høre at andre har fått det til å funke. Alt går jo, så lenge man prater og er enige om ting. Al: Vet hva du mener, ikke alltid jeg orker å skrive langt tilbake heller. Men jeg prøver å svare sånn at det er synlig at jeg har lest, for ellers føles det ut som at jeg jukser. Ja, jeg liker tanken jeg og! Er innom finn.no HVER dag, men det kommer sjeldent noe nytt av leiligheter. Håper det kommer ut mer i Juli/August. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. juni 2011 #3569 Del Skrevet 15. juni 2011 Da regner vi 4 mnd da Nei, jeg ser ikke noe poeng i å vente hvis begge er klare for det. Det virker det som dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #3570 Del Skrevet 15. juni 2011 Det dukker nok opp mye mer på finn nå når alle skal flytte ut av hyblene sine, og så når alle de som satset på å komme inn et sted finner ut at de faktisk ikke kom inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #3571 Del Skrevet 15. juni 2011 Forresten, prøv hybel.no også. Det var der jeg fikk meg leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3572 Del Skrevet 15. juni 2011 Mah: Ja, vi er veldig klare for det. Prater nesten ikke om annet, og har planer om å skaffe katter sammen osv osv. Så det blir bra! Gleder meg. Al: Ja, satser på det. Åh, takk! Skal sjekke litt der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 15. juni 2011 #3573 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er sånn at lånekassa/skolen dekker reisevei til skolen eller? For vil koste meg over 2000kr i måneden om ikke. Og det har jeg ikke råd til med bare studentlån Jobbstatusen min står stille, men jeg har praksisplass (som jeg bare kaller jobb fordi det er jobb, bare uten lønning). Hvis du har studentkort så koster det 800,- pr måned for studenter i oslo akershus. Men leter du etter jobb i tillegg til praksisen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3574 Del Skrevet 15. juni 2011 Uffff. Kjøretime igjen i morgen. Gruer meg fælt. Var noe annet jeg skulle i morgen også, men husker det ikke. Jaja! Linci kommer innom for hun vil ha en hårklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3575 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvis du har studentkort så koster det 800,- pr måned for studenter i oslo akershus. Men leter du etter jobb i tillegg til praksisen din?? Jeg tenkte å skaffe deltidsjobb når jeg er student. Men da blir det noe ala leveringsbud eller vaskeri-oppdrag. Så derfor må jeg ha lappen klar. Og om jeg flytter til Askim så bor jeg jo i Østfold, da funker det ikke med Oslo/Akershus-kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3576 Del Skrevet 15. juni 2011 Forresten koselig å se deg i boka mi, Mystique! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #3577 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg tenkte å skaffe deltidsjobb når jeg er student. Men da blir det noe ala leveringsbud eller vaskeri-oppdrag. Så derfor må jeg ha lappen klar. Og om jeg flytter til Askim så bor jeg jo i Østfold, da funker det ikke med Oslo/Akershus-kort. Nå vet jeg ikke helt om dere har det der borte da, men fins det ungdomskort? Eller blir du for gammel til det? Tenke, tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 15. juni 2011 #3578 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg tenkte å skaffe deltidsjobb når jeg er student. Men da blir det noe ala leveringsbud eller vaskeri-oppdrag. Så derfor må jeg ha lappen klar. Og om jeg flytter til Askim så bor jeg jo i Østfold, da funker det ikke med Oslo/Akershus-kort. Koselig å være her KaDust! Endelig fant jeg noen av oss som har dagbok Slik jeg har fått med meg skal du få dekket reiseutgifter hvis reiseavstand er mer enn et visst avstand, det må du høre med fylke ditt om, det varierer fra sted til sted. Og fant dette: http://www.ostfold-kollektiv.no/index1.aspx?maincat=5609&cat=5680&id=7167&mid=7167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3579 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg er altfor gammel til ungdomskort. Ja, har ikke sett at de andre har det? Jaja. Men jeg må igjennom 2 fylker for å komme meg til skolen, jeg bør jo få det dekket da. Hvis ikke så klager jeg til KE, for han har tenkt til å bli statsminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3580 Del Skrevet 15. juni 2011 Sjekket på NSB nå. For studentkort fra Askim til Oslo med overganger i hele Oslo blir det ca 1600kr. Har jo ikke råd til det som student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå