Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Synd for jeg er UTROLIG glad i den hunden. Men han fortjener så mye mer.

:troest: Skjønner hvor leit det må føles! :hug:

Men du kan ikke vente litt og se om energien tar seg opp da? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo like lite tid når energien kommer seg. :sukk: Så da vil han fortsatt ligge masse hjemme alene, og jeg vil vandre masse med dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender vel opp med katt igjen når jeg flytter sammen med KE. Han har hatt lyst på katt hele livet men aldri fått lov, og jeg savner den lille ballen min som døde i Januar.

Ellers blir det vel ikke hund igjen før hvertfall etter studiene. Vil ikke ha noen andre enn Sigel foreløpig, så det er uaktuelt å skaffe ny hund enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så trist at du må omplassere hunden din :tristbla: Men det kan være til det beste noen ganger, og du er tøff som tør å innrømme for deg selv at du ikke har tid og energi til ham nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt fantastisk at du innrømmer at du ikke har tid så tidlig :) Det er mange som lar det skure og gå i årevis før de biter i det sure eplet. Skjønner at det er vanskelig, men vi får krysse fingrene for at han får det bare der han til slutt ender opp også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med Sigel da :( Jeg skjønner at det er vanskelig, jeg hadde sliti veldig skulle jeg ha kvittet meg med Era...

Jasså, så dere snakker om å flytte sammen? :nigo: Så koselig! Da kan dere skaffe katt ja, det syns jeg var en god ide :)

Hvordan er jobbstatusen din da, Ka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo i utgangspunktet tid og energi til å ta meg av han, men så skjedde det så mye og nå går det bare ikke lenger. Men men! Han får det nok bra som brukshund/ettersøkningshund (alt etter eiere jeg finner).

Skal ta meg god tid og lete godt.

:vinke: Votten! Ja, det gjør vi. Det er kanskje litt fort, men ingen av oss ser noe problemer med det når vi har det så bra sammen og likevel er med hverandre hver natt. Blir dessuten lettere for oss, og vi vil spare en del bensin og penger. Så det gleder jeg meg til. Vi ender opp i enten Askim eller Ski tenker jeg. Må se an på hva som blir ledig på markedet når jeg får vite om skole, og han om jobb. Vet ikke helt hvor jeg vil ende opp. Hadde vært kjempekoselig å få flytta til Askim for da kan jeg ha mye lettere kontakt med broren min (og jeg kan lett bli favoritttanta ovenfor søstra mi). Mens i Ski så er jeg nærmere min beste venn, og det er kortere vei til skole.

Det er sånn at lånekassa/skolen dekker reisevei til skolen eller? :klo: For vil koste meg over 2000kr i måneden om ikke. Og det har jeg ikke råd til med bare studentlån :hakeslepp:

Jobbstatusen min står stille, men jeg har praksisplass (som jeg bare kaller jobb fordi det er jobb, bare uten lønning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Sigel :sukk:

Men som alle andre sier, det står virkelig respekt av å klare å tenke på hans beste i en slik situasjon!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... hadde jeg bodd nærmere så skulle jeg tatt hunden! Jeg elsker hunder (og hunder elsker meg) naboen min kaller meg bare hundeviskeren :fnise: Skjønne Siegel :sukk: men jeg forstår deg godt, det er ikke bare bare å innrømme at man ikke har tid til kjæledyret sitt, for så å gi det bort. Du har all min medfølelse ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å hilser på :hug1:

Lenge siden sist jeg har vært her, tror det har blitt en del sider siden sist.

Trist at du må gi ifra deg hunden din, men syns du gjør ett godt valg. Dyr fortjener å ha det bra, du er ett godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dyr fortjener virkelig det beste. Og da må man jo sørge for at det går slik.

Blir bedre med katt eventuelt, det er ikke så tidkrevende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, føler det er så lite vits i å skrive utfyllende når ingen av dere tar dere tid til å lese/besvare det uansett. :roll:

Så da skriver jeg kort:

Nå er jeg hjemme, og det er slitsomt å dra på jobb når man ikke er helt i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...