Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2011 #3521 Del Skrevet 13. juni 2011 Litt ut og inn Det du holder på med ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3522 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, det går jo masse i det og. Nei, skal jeg ramse opp hva vi har gjort kanskje? Kan jo prøve. Hmm på fredag såååå dro jeg tidlig hjem fra jobb, og KE kom på kvelden. Tror kanskje vi så en film. Så kom lørdag og da var jeg i Askim og besøkte min bror. Han bor 3 min unna KE ca. KE skulle egentlig på sånn family avslutning med alle som trente der osv, så jeg trengte å ha noe å gjøre. Men så havnet en av de han skulle dra med (Fimland, bestekompisen) på sykehus pga blodforgiftning. Så da tok vi en tur ned å besøkte han før jeg stakk til broren min. KE mista litt feststemning så satt heller hjemme å spilte Fallout New Vegas mens jeg var hos min bror. På kvelden dro vi opp til meg igjen slik at jeg fikk gå tur med Sigel på kvelden. Søndagen så dro vi ned Askim igjen slik at KE kunne få trent. Han skulle trene bein, men ehhh. Vi endte opp i senga før treningen og så sovnet begge to. Så da ble det ikke trening. :gjeiper: Vi spilte litt mer Fallout New Vegas før vi stakk til Ski igjen. Og så var vi på kino å så Hangover 2! Den var faktisk ganske morsom. Og i går så dro vi til Askim igjen slik at KE kunne få trent. Denne gangen holdt vi oss unna sex før treningen (flaks for ham at jeg var kvalm), så han fikk trent dobbelt opp. Jeg satt å spilte mens han trente, og så dro vi bare rett hjem igjen når han var ferdig. Så på kvelden igår leste han litt George Bush biograf, mens jeg spilte litt Dragon Age. På kvelden så tok vi med oss PC'en i senga slik at vi kunne se Due Date, men ja. Vi var for opptatte av hverandre og kos (ikke seksuelt faktisk, men sånn dulling og søtsnakk). Så vi endte opp med å legge bort filmen og så bare legge oss til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. juni 2011 #3523 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei KaDust Så hyggelig å lese at du og KE fortsatt har det supert sammen Da regner jeg med at du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3524 Del Skrevet 14. juni 2011 Oi, Votten! LENGE SIDEN! Joda, bra og bra. Jeg har det supert sånn med tanke på KE, og han er flink til å få tankene mine på andre ting. Men jeg er litt trist også. Jeg må finne nye eiere til Sigel, jeg er syk (og det er mest sannsynlig noe i nedre region som skaper det så skal på gynekologisk undersøkelse på mandag), jeg har ingen andre enn KE å være med og jeg sliter litt på jobben. Sliter litt med kjøretimer også. Ja, nå har jeg vært hos legen å tappet armen min for blod. Auauau. Er jo livredd for blodprøver og dette var første gang jeg gjorde det alene. Selvfølgelig startet jeg å grine når hun stakk i sprøyten, og det tok litt tid før det ga seg. Jeg var rett og slett livredd, også måtte jeg fylle 3!!! prøverør. IIIK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3525 Del Skrevet 14. juni 2011 Å, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3526 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har aldri tatt gynekologisk undersøkelse før. Har bare testet meg for klamydia å slikt gjevnlig når jeg ikke har hatt fast partner. Også har jeg aldri slitt med noe, så har ikke følt et behov selvom jeg VET at det hadde vært lurt likevel. Turte ikke innrømme det ovenfor legen da, så jeg sa det var noen år siden sist. Men er det skummelt? Er livredd, jeg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3527 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har aldri tatt gu Jeg har faktisk hørt at snittalderen for førstegangs gu er 25 år, tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3528 Del Skrevet 14. juni 2011 Jøss. Fint jeg ikke er alene. KE har visst tatt det flere ganger. Tenk om jeg har HIV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3529 Del Skrevet 14. juni 2011 Du må ikke tenke det verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3530 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg vet, men det er lett etter ansiktsuttrykket til legen å dømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3531 Del Skrevet 14. juni 2011 Men sa ikke legen hva det kunne være? Eller hva han mistenkte? Han burde ikke skremme deg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3532 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, han sa han ikke ville si noe på hva det kan være siden det er så mye det kan være. Så jeg skulle komme inn å ta en celleprøve på mandag i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3533 Del Skrevet 14. juni 2011 Dumme legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3534 Del Skrevet 14. juni 2011 Men når det er så mye det kan være, så er det absolutt ikke sikkert at det er noe alvorlig, Ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3535 Del Skrevet 14. juni 2011 Men er nok ikke HIV uansett. Da ville jeg vel vært mye dårligere? Nå installerer jeg Mass Effect! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3536 Del Skrevet 14. juni 2011 Ikke tenk mer på det, Ka. Ta prøven og se hva de sier da Mass effect? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3537 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, det skal jeg. Det er et PC-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3538 Del Skrevet 14. juni 2011 Er som om Sigel skjønner at jeg skal omplassere han selvom jeg ikke har startet å se etter nye eiere engang. Han legger seg mye oppe, og nå lå han ved siden av meg mens jeg pratet i telefon med pappa om omplasseringen og da flyttet han seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #3539 Del Skrevet 14. juni 2011 Du har sikkert sagt det men hvorfor skal du omplassere han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3540 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har ikke tid, energi eller kapasitet til å trene han slik han trenger og fortjener. Dessuten er han for sterk for meg, og han vet det veldig godt og drar nytte av dette i møte med andre hunder. Han vil få det mye bedre som brukshund eller ettersøkningshund, så skal lete i de miljøene om det er noen som trenger en schæfer med godt gemytt. Da får han bo med folk som har peiling som vil bruke han aktivt i arbeid hver dag hvertfall. Blir mye bedre for han det enn her. Føler meg skikkelig dum som skaffet han med det første, men jeg var så skråsikker på at det kom til å gå bra fordi jeg hadde så mye tid og energi til overs. Men så snudde det veldig brått og uventet, bestevenninna mi døde osv. Så da klarte jeg det ikke likevel. Synd for jeg er UTROLIG glad i den hunden. Men han fortjener så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå